Nieuwe functie Gebruikers ignoren

Started by VlisChris, November 11, 2010, 16:07:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Audiofiel

Quote from: Rednaxela on November 12, 2010, 10:53:29
Omdat hij iets verkoopt wat jij wilt hebben? Omdat er een verschil kan zijn tussen hoe iemand zich op een forum gedraagt en hoe hij in het echt is of over de mail?

Nee, die behoefte voel ik niet. Dan had ik ook niet geblockt. Bovendien, als ik iemand geblockt heb, zie ik de aanbieding toch niet. ;)

Dan zoek ik zelf lekker verder. Geen enkele aanbieding is echt uniek, er komt wel weer een ander product voorbij.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Quote from: ajbeefde on November 12, 2010, 10:54:31
Ja dat is wel een leuke, je wilt niets van ze lezen maar wel wat van ze overnemen  ;D

Ik had ook een paar van dat soort types toen ik de Iphone te koop had staan, nou echt niet dan nog liever een grote moker er op.....  ;D

LOL ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

koosnaampje-audiofiel

Klipsch, Denon.

Hanky Panky

@ MODS: bij 99 (of meer) geblokte users krijg ik een max user block overflow error.... mag ik wat extra capaciteit aub  :D


geintje...


Dit is inderdaad sociale armoe alhoewel het wel een mooie oplossing is om zwevers buiten beeld te houden.
Heb er nu 1 op het isolatie eilandje gezet en wat de rest betreft..... I can handle the heat  :D



Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Deleted member

#79
Getest met één gebruiker (ik noem 'm Jan Papparazi ;)) en vooralsnog werkt dat prima!  ;D

Jeroen de Waal

Quote from: coned on November 12, 2010, 10:48:06
PS: users krijgen een ban voor acties die de leesbaarheid van het forum kapot maken (zoals weghalen posts), dus als we consequent zijn moet de invoerder van dit feature ....

De invoerder van deze functie maakt door zijn actie de leesbaarheid van het forum niet kapot. Dat doet hoogstens de gebruiker enkel voor zichzelf als hij iemand blokkeerd. Ik heb niemand geblokt en heb een prima leesbaar forum.  ;)


Jeroen.

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

coned (banned)

Quote from: Jeroen de Waal on November 12, 2010, 11:06:28
De invoerder van deze functie maakt door zijn actie de leesbaarheid van het forum niet kapot. Dat doet hoogstens de gebruiker enkel voor zichzelf als hij iemand blokkeerd. Ik heb niemand geblokt en heb een prima leesbaar forum.  ;)


Jeroen.

Akkoord, maar als je iemand blokt moet de rest van de thread nog leesbaar zijn ipv zoals nu de software faalt.
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

ajbeefde

Quote from: Jeroen de Waal on November 12, 2010, 11:06:28
heb een prima leesbaar forum.  ;)


Jeroen.

Denk dat de overgrote meerderheid dat zal hebben....   ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

ajbeefde

Quote from: Meelopertje on November 12, 2010, 11:03:30
Getest met één gebruiker (ik noem 'm Jan Papparazi ;)) en vooralsnog werkt dat prima!  ;D

Wat zal het forum bij jou nu snel zijn....  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Audiofiel

Quote from: Jeroen de Waal on November 12, 2010, 11:06:28
De invoerder van deze functie maakt door zijn actie de leesbaarheid van het forum niet kapot. Dat doet hoogstens de gebruiker enkel voor zichzelf als hij iemand blokkeerd. Ik heb niemand geblokt en heb een prima leesbaar forum.  ;)


Jeroen.

Exact. Iemand die niemand blockt, ziet alles en krijgt geen foutmeldingen.


Als iemand die wél blockt een foutmelding krijgt, is dat dan jammer maar helaas voor diegene. De voordelen wegen ruim op tegen de nadelen. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Kjelt

Mocht je verslaafd zijn aan het forum en er iets aan willen doen            Block: *    :D

coned (banned)

Quote from: Audiofiel on November 12, 2010, 11:17:48
Exact. Iemand die niemand blockt, ziet alles en krijgt geen foutmeldingen.


Als iemand die wél blockt een foutmelding krijgt, is dat dan jammer maar helaas voor diegene. De voordelen wegen ruim op tegen de nadelen. ;D

super, als je mij blocked dan wordt voor jou heel de topic onleesbaar van zodra ik er in post :) 0wn3d
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

J.A.F._Doorhof

Blocked is een verkeerde naam, ik zou het liever ignore willen noemen.
Je ziet dit op veel fora trouwens en jammer genoeg blijkbaar nodig.
Je wit niet weten hoeveel bijna dreigmails ik krijg van mensen die dreigen opte stappen als we niet jantje of Pietje bannen dat die altijd zo irritant reageerd.

Als je dan gaat kijken snap je het soms wel maar kunnen we gewoon niet bannen.
Zie het maar als voor sommige mensen een simpele ignore.

Voorkomt ellelange onnodige ruzies of frustaties en maakt het forum voor die groep weer helemaal leuk.

Sommige mensen hebben nu eenmaal een knopje nodig omdat ze blijkbaar zelf niet bij krachte zijn iemand te negeren ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

WickedGame

Vind het een keurige oplossing, heb het net even getest en werkt uitstekend.

Niet dat ik er denk gebruik van te maken.

Audiofiel

Quote from: coned on November 12, 2010, 11:27:00
super, als je mij blocked dan wordt voor jou heel de topic onleesbaar van zodra ik er in post :) 0wn3d

Nee hoor, je moet je eigen rol niet belangrijker zien dat dat hij is. Het hele topic blijft prima te lezen. Ik zie alleen jouw nuttige bijdrages niet meer. Tenzij ik - zoals nu - op citeer klik. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

ajbeefde

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 12, 2010, 11:44:21
Sommige mensen hebben nu eenmaal een knopje nodig omdat ze blijkbaar zelf niet bij krachte zijn iemand te negeren ;)

Dat zegt dus genoeg over de personen die er gebruik van maken....  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

roland p

Quote from: ajbeefde on November 12, 2010, 11:52:16
Dat zegt dus genoeg over de personen die er gebruik van maken....  ;)
Precies mijn gedachte.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Deleted member

Ik zeg maar zo: voorkomen is beter dan genezen. Vooraf/compleet negeren kost veel minder energie dan eerst 't bericht lezen en dan te besluiten 't te negeren!  ;)

Spamrobots, reclameuitingen etc. worden ook verwijderd op een forum en er zijn talloze mensen die pop-up en Ad-blockers installeren in hun browsers of een gratis versie van een app inruilen voor de betaalde variant om geen reclames te hoeven zien. De negeeroptie hier is gewoon een dergelijke of volgende stap om zo min mogelijk geconfronteerd te worden met storende invloeden. Je hebt uiteindelijk zelf de keus om 't te gebruiken of niet zoals wel meer geldt voor technische oplossingen.  :)

Prima oplossing dus!  :P

Etiennevh

Quote from: Jeroen de Waal on November 11, 2010, 19:25:32
Dit is geen phpBB forum.


Jeroen.

Jeroen,

Waarom eigenlijk geen phpBB? Te weinig beveiliging ofzo?

Etienne
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Jeroen de Waal

Quote from: Etiennevh on November 12, 2010, 12:21:23
Jeroen,

Waarom eigenlijk geen phpBB? Te weinig beveiliging ofzo?

Etienne

Kan ik geen antwoord op geven helaas. Forum draaide al op SMF ten tijde dat ik mee ging draaien als "techneut".


Jeroen.

Rednaxela

Kan het misschien zo gemaakt worden dat onder de signature komt te staan welke members iemand blockt? Als ik bij iemand mijn username tegenkom dan kan ik er in ieder geval een gesprek met hem over aan gaan.

Als ik het goed begrijp kan iemand mij nu blocken terwijl verder niemand (ook ik niet) dit weet.
Wie A zegt moet ook BX zeggen.

ajbeefde

Quote from: Rednaxela on November 12, 2010, 12:43:33
Kan het misschien zo gemaakt worden dat onder de signature komt te staan welke members iemand blockt? Als ik bij iemand mijn username tegenkom dan kan ik er in ieder geval een gesprek met hem over aan gaan.


;D

Waarom zou je daar tijd en energie aan willen besteden?
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Rednaxela

Ik vat dit even op als een retorische vraag.
Wie A zegt moet ook BX zeggen.

Hanky Panky

Quote from: ajbeefde on November 12, 2010, 12:45:02
;D

Waarom zou je daar tijd en energie aan willen besteden?

Ja precies, boeien...tenzij je uit bent op een (volgende) rel ?  :D

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000