Nieuwe functie Gebruikers ignoren

Started by VlisChris, November 11, 2010, 16:07:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ajbeefde

Quote from: chansig on November 12, 2010, 10:01:07
Ik zie de humor niet zo van wat er nu gebeurt..maar wel prettig voor de admins (hoop ik) dat het zo snel gebeurt. Kunnen ze het misschien nog terugdraaien..Speculeren over wie er op 1 staat en je met andere verkneukelen dat dit het geval is.

Tsjongejongejonge...

Gr Hans



Dat is maar een bepaald groepje sukkels, over de schouders ermee....  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Rednaxela

Het blocken werkt zelfs in quotes zie ik. ;D ;D ;D
Wie A zegt moet ook BX zeggen.

coned (banned)

Werkt niet, als ik bvb Raphie block, en dan naar een van zijn topics ga, dan is heel de topic kapot en staat er enkel:

8: Undefined index: ignoringuser
File: /home/.sites/75/site8/web/yabbse/Sources/Display.php
Line: 908
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

jowi

Ik weet niet of iemand dit leest :) maar dit systeem werkt natuurlijk ook andersom... mensen die mijn berichten niet willen zien, zullen ook niet op mij reageren, en dat is voor mij ook weer prettiger, een win-win situatie dus :D

Rednaxela

Coned, als je elkaar blockt, werkt het alleen goed bij degene die het als eerste deed. ;D :headbanging: :pompom: :clapping:
Wie A zegt moet ook BX zeggen.

jowi

Ik heb nu mezelf geblocked, da's ook wel aardig :devil:

Former member 78

Quote from: jowi on November 12, 2010, 10:06:10
Ik weet niet of iemand dit leest :) maar dit systeem werkt natuurlijk ook andersom... mensen die mijn berichten niet willen zien, zullen ook niet op mij reageren, en dat is voor mij ook weer prettiger, een win-win situatie dus :D

Het zal voor jou dus altijd 12 november 2010 blijven :D

coned (banned)

reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

Audiofiel

Quote from: ArjanR1 on November 12, 2010, 09:43:31
Audiofiel is een flapdrol...Audiofiel is een flapdrol...
Of zat ik er niet tussen? ;D

Nee, ik hou het voorlopig bij de twee meest ergerlijke, waarbij werkelijk iedere post irritant is. Iemand die af en toe een foute opmerking maakt, wordt niet door mij geblocked. Ik geloof in het goede van de mens en fouten maken is menselijk.

Echter, ik denk dat dit een hele nuttige functie is. Ik ben zelf niet zozeer geïnteresseerd in de statistieken over wie de meeste blocks krijgt (dat is leedvermaak), maar wel of deze nieuwe functie voor de moderators een positief effect heeft. Het zou immers tot minder geruzie en geflame moeten lijden, dus ook minder ingrijpen door de mods. Zoals al opgemerkt, klinkt het als een win-win situatie. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Ralph71

Is dit niet een erg infantiele functie voor een beperkt aantal licht geprikkelde forumgenoten? Wat mij betreft mag dit net zo snel weer uitgeschakeld worden als het plusjes en minnetjes geven aan elkaar. Het zou prettig zijn als het forum weer gaat dienen waar het voor bedoeld was; praten over HT en elkaar adviezen geven hierover i.p.v. het eindeloze geneuzel waarin we nu beland zijn...  :baaa:
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

Staaled

En zo zag de "blocked community" voor het eerst het licht. :-\

Ik kan mij niet zo ergeren, of maak me druk om.
Tenzij grof of op de man.
En daar zijn de mods dan weer voor.

Zou het wel weer koddig vinden als er "block all" 1persoonsfora onstaan.
Lees graag mee dan. :laugh:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

DVDGuy

Quote from: jowi on November 12, 2010, 10:06:10
Ik weet niet of iemand dit leest :) maar dit systeem werkt natuurlijk ook andersom... mensen die mijn berichten niet willen zien, zullen ook niet op mij reageren, en dat is voor mij ook weer prettiger, een win-win situatie dus :D

:clapping:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Rednaxela

Quote from: Audiofiel on November 12, 2010, 10:16:30
Echter, ik denk dat dit een hele nuttige functie is.
Even heel serieus: ik denk dat een block-user functie het einde van het forum is.

Ten eerste worden topics niet meer te volgen, en ten tweede weet je als poster niet meer wie je publiek is, dus waarom nog posten?
Wie A zegt moet ook BX zeggen.

Jeroen de Waal

@ Coned en Fugazzi...

Wie proberen jullie te blocken en welk topic is het precies waarbij de fout naar voren komt?
Hier uitvoerig getest maar kom het probleem niet tegen.


Jeroen.

koosnaampje-audiofiel

Zolang je hier nog mee kan lezen is er niks aan de hand.

Hoe zit het eigenlijk met de verkoop topics?

Kun je nu nietmeer kopen van iemand jou blocked?
Klipsch, Denon.

Audiofiel

Quote from: Rednaxela on November 12, 2010, 10:24:08
Even heel serieus: ik denk dat een block-user functie het einde van het forum is.

Ik denk dat het misschien juist de kans op het voortbestaan kan vergroten.

QuoteTen eerste worden topics niet meer te volgen, en ten tweede weet je als poster niet meer wie je publiek is, dus waarom nog posten?

Het forum blijft juist prima te volgen. Je ziet dat diegene gepost heeft en je kunt eventueel zelfs de post lezen door te klikken op de block-waarschuwing (soort spoiler-functie).

Quote from: koosnaampje-audiofiel on November 12, 2010, 10:25:33
Hoe zit het eigenlijk met de verkoop topics?

Kun je nu nietmeer kopen van iemand jou blocked?

Zou je dat dan willen? Van de 2 mensen die ik heb geblockt hoef ik echt niets te kopen. Maakt me niet uit wat. Waarom zou je jezelf opnieuw inlaten met mensen die je hebt geblockt? Dat was toch met een reden? :huh2:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

fugazi_2009

Quote from: Jeroen de Waal on November 12, 2010, 10:24:57
@ Coned en Fugazzi...

Wie proberen jullie te blocken en welk topic is het precies waarbij de fout naar voren komt?
Hier uitvoerig getest maar kom het probleem niet tegen.


Jeroen.

Het is simpelweg de situatie dat de persoon die je geblocked hebt de topicstarter is (dus eigenlijk zou je al helemaal geen reden moeten hebben om naar die topics te gaan). Ik momenteel niemand geblocked, maar was het even aan het testen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

koosnaampje-audiofiel

Quote from: Audiofiel on November 12, 2010, 10:30:48
Zou je dat dan willen? Van de 2 mensen die ik heb geblockt hoef ik echt niets te kopen. Maakt me niet uit wat. Waarom zou je jezelf opnieuw inlaten met mensen die je hebt geblockt? Dat was toch met een reden? :huh2:
Tja oke heb je wel gelijk in.

Versturen zou kunnen, maar ik begrijp je standpunt.

Opzich vind ik het wel jammer allemaal dat het op zo'n manier moet, 1 persoon irriteer ik me soms rot aan, maar een andere keer kan ik er weer ontzettend om lachen.
Klipsch, Denon.

fugazi_2009

Het gaat in meer situaties niet goed. Stel ik block Coned (en wie doet dat nu niet), en ik ga naar dit topic. Dan verschijnt bovenaan de pagina:

8: Undefined index: ignoringuser
File: /home/.sites/75/site8/web/yabbse/Sources/Display.php
Line: 908

En is de post van Rednaxela hierboven de laatste post in het topic (dus de laatste post voor die van coned), alle posts daarna worden niet meer getoond.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

coned (banned)

Quote from: Jeroen de Waal on November 12, 2010, 10:24:57
@ Coned en Fugazzi...

Wie proberen jullie te blocken en welk topic is het precies waarbij de fout naar voren komt?
Hier uitvoerig getest maar kom het probleem niet tegen.


Jeroen.

Raphie
EJ
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

Audiofiel

Quote from: fugazi_2009 on November 12, 2010, 10:35:53
Het gaat in meer situaties niet goed. Stel ik block Coned (en wie doet dat nu niet), en ik ga naar dit topic. Dan verschijnt bovenaan de pagina:

8: Undefined index: ignoringuser
File: /home/.sites/75/site8/web/yabbse/Sources/Display.php
Line: 908

En is de post van Rednaxela hierboven de laatste post in het topic (dus de laatste post voor die van coned), alle posts daarna worden niet meer getoond.

Wel als je refresht, ik heb die foutmelding ook 1x gezien.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

coned (banned)

Quote from: fugazi_2009 on November 12, 2010, 10:35:53
Het gaat in meer situaties niet goed. Stel ik block Coned (en wie doet dat nu niet), en ik ga naar dit topic. Dan verschijnt bovenaan de pagina:

8: Undefined index: ignoringuser
File: /home/.sites/75/site8/web/yabbse/Sources/Display.php
Line: 908

En is de post van Rednaxela hierboven de laatste post in het topic (dus de laatste post voor die van coned), alle posts daarna worden niet meer getoond.

inderdaad, alle posts na de blocked post zijn weg

PS: users krijgen een ban voor acties die de leesbaarheid van het forum kapot maken (zoals weghalen posts), dus als we consequent zijn moet de invoerder van dit feature ....
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

Rednaxela

Quote from: Audiofiel on November 12, 2010, 10:30:48
Zou je dat dan willen? Van de 2 mensen die ik heb geblockt hoef ik echt niets te kopen. Maakt me niet uit wat. Waarom zou je jezelf opnieuw inlaten met mensen die je hebt geblockt?
Omdat hij iets verkoopt wat jij wilt hebben? Omdat er een verschil kan zijn tussen hoe iemand zich op een forum gedraagt en hoe hij in het echt is of over de mail?
Wie A zegt moet ook BX zeggen.

ajbeefde

Quote from: koosnaampje-audiofiel on November 12, 2010, 10:25:33
Zolang je hier nog mee kan lezen is er niks aan de hand.

Hoe zit het eigenlijk met de verkoop topics?

Kun je nu nietmeer kopen van iemand jou blocked?

Ja dat is wel een leuke, je wilt niets van ze lezen maar wel wat van ze overnemen  ;D

Ik had ook een paar van dat soort types toen ik de Iphone te koop had staan, nou echt niet dan nog liever een grote moker er op.....  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI