Nieuwe functie Gebruikers ignoren

Started by VlisChris, November 11, 2010, 16:07:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

scrutinizer

#150
Whats in a name ;D

Ik had even moeten quoten;
Quote from: ArjanR1 on November 14, 2010, 10:07:29
Ik werk met mensen die héél moeilijk zijn, en er ook nog een verslaving bij hebben.

De ''moeilijke'' mensen hier zijn hooguit een beetje eigenwijs :P

"Vertel ze maar eens hoe het eruit 'kan' zien, Arjan.
Geeft misschien inzicht aan het handjevol dat hier het 'prima donna' gedrag aanhangen."  :P

@ Arjen (audiofiel)
Als ik al zie hoe 'trigger happy' sommige hier zijn met de 'report to mod', kan ik me niets anders voorstellen dan dat deze functie voor sommige, die niet op safari gaan, tot een 'emmentaler' leidt.

:)

Anton.



Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

J.A.F._Doorhof

Zullen we aub vanaf nu ontopic blijven.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Former member 78

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 16, 2010, 07:21:32
Zullen we aub vanaf nu ontopic blijven.

Geen probleem, maar als je berichten van mij gaat verwijderen...
Geef het dan ff netjes door.

OT,

Ik block niemand.

angel1978

als je iemand zijn berichten hebt geblocked, is het dan ook mogelijk om de topics die deze gebruiker opstart ook niet te tonen ?

Nu zie ik deze berichten wel in de lijst staan ( en ik kijk niet altijd wie de TS is, let eigenlijk alleen op de titel  :-[ ).
Dan krijg ik dus een onleesbaar topic te zien, daar ik de TS geblocked heb ...

coned (banned)

feature werkt ondertussen naar wens (geen kapotte pagina's meer)
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

erik s.

Quote from: coned on November 16, 2010, 13:28:24
feature werkt ondertussen naar wens (geen kapotte pagina's meer)
wel een wens, niet meer zien dat die persoon uberhaupt heeft gepost.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Zaagstra

Een block functie?  Yesss! :clapping: :pompom: :clapping: :pompom: :clapping: :pompom:

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

VlisChris

Er is niets te doen tegen het feit dat in een normale quote het oorspronkelijke bericht toch gewoon zichbaar is?
Voor de rest: heerlijk rustig met die ignore functie 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Zaagstra

Quote from: Christiaan S on November 25, 2010, 14:43:10
Er is niets te doen tegen het feit dat in een normale quote het oorspronkelijke bericht toch gewoon zichbaar is?

Mijn ervaring op een ander forum is dat dat om een of andere reden veel minder verstorend werkt. Je hebt de discussie als het ware uit tweede hand. Wat ik wel een beetje mis is een "dit bericht is geblokkeerd". Dan weet je tenminste dat het werkt (en dat je je blokkeerlijstje misschien moet opschonen omdat je alleen nog maar geblokkeerde berichten ziet  :o;-)).

En nu we het over opschonen hebben, kun je mensen van je ignore lijstje afhalen? Voor het geval zij opeens volwassen worden (of ik opeens volwassen wordt, je weet maar nooit. :D)

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Jeroen de Waal

Quote from: Christiaan S on November 25, 2010, 14:43:10
Er is niets te doen tegen het feit dat in een normale quote het oorspronkelijke bericht toch gewoon zichbaar is?
Voor de rest: heerlijk rustig met die ignore functie 8)

Er is helaas niets te doen aan het feit dat een quote wel zichtbaar is.
Dit komt vanwege het feit dat een quote technisch gezien een onderdeel is van het bericht van de gebruiker (die quote), en die ignore je niet.


Jeroen.

Jeroen de Waal

Quote from: Zaagstra on November 25, 2010, 15:11:37
Wat ik wel een beetje mis is een "dit bericht is geblokkeerd". Dan weet je tenminste dat het werkt (en dat je je blokkeerlijstje misschien moet opschonen omdat je alleen nog maar geblokkeerde berichten ziet  :o;-)).

En nu we het over opschonen hebben, kun je mensen van je ignore lijstje afhalen? Voor het geval zij opeens volwassen worden (of ik opeens volwassen wordt, je weet maar nooit. :D)

Walter Zed

Wat bedoel je precies Walter?

Het is nu namelijk toch zo dat je in een bericht van een gebruiker die je ignored ziet staan dat het bericht geblokkeerd is?
En ja je kan een persoon van het lijstje afhalen. Dit doe je door de gebruikersnaam uit de ignorelijst te halen.


Jeroen.

VlisChris

Quote from: Jeroen de Waal on November 25, 2010, 16:04:33
Er is helaas niets te doen aan het feit dat een quote wel zichtbaar is.
Dit komt vanwege het feit dat een quote technisch gezien een onderdeel is van het bericht van de gebruiker (die quote), en die ignore je niet.


Jeroen.

Duidelijk :)
In ieder gevla bedankt voor je antwoord!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Zaagstra

Quote from: Jeroen de Waal on November 25, 2010, 16:07:26
Wat bedoel je precies Walter? Het is nu namelijk toch zo dat je in een bericht van een gebruiker die je ignored ziet staan dat het bericht geblokkeerd is?

Aha, dan heb ik nog geen geblokkeerde berichten gezien. Het leek in een bepaalde discussie of er gereageerd werd op een zeer recent bericht van de door mij geblokkeerde persoon.

QuoteEn ja je kan een persoon van het lijstje afhalen. Dit doe je door de gebruikersnaam uit de ignorelijst te halen.

Dan heb ik (weer) niet goed gekeken. Niet dat ik die ene die er staat weg wil halen, het is meer een theoretiese vraag.

Excuses voor het vragen naar een weg die bekend had moeten zijn ;-).

Walter Zed

Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

DVDGuy

Quote from: koosnaampje-audiofiel on November 11, 2010, 16:10:14
Je hebt het recht om ze niet te lezen....komop zo erg kan het toch ook weer niet zijn.

Als iemand dus 209 postings doet in de paar uurtjes dat ik heb liggen slapen; dan is dat bijzonder ERG  :devil: :devil: :devil:

Ik had nooit gedacht deze functie te moten gaan gebruiken.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

J.A.F._Doorhof

Was een spambot, is al opgelost.
Ze worden steeds slimmer ;(
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

Wow. 209 in een paar uur?
Dat is best veel ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

koosnaampje-audiofiel

Quote from: DVDGuy on December 20, 2010, 06:02:29
Als iemand dus 209 postings doet in de paar uurtjes dat ik heb liggen slapen; dan is dat bijzonder ERG  :devil: :devil: :devil:

Ik had nooit gedacht deze functie te moten gaan gebruiken.
Dat is echt een extreem geval....doorgaans is alles best te pruimen.
Klipsch, Denon.

Gaeje

Wat is het nut eigenlijk van een spambot (vanuit de makers' optiek). Is het puur pesterij of heeft het ook een nut?

EJ

Nee, het heeft nut voor de spammers. Ga eens uit van 0,01% respons op een spam van 1.000.000. De spam kost helemaal niets (in de zin van geen postzegel enzo), dus de marge is extreem hoog, net als de return on investment. Dan reageren er 100 mensen. En kopen...

Bij spammail is het nog veel erger omdat de hoeveelheid spam veel hoger is. Overigens ligt de respons boven de 0,01% helaas.

Moraal van het verhaal: reageer niet op spam, verwijder het. Het volgen van het linkje betekent al een succesvol resultaat voor een spammer.

FvP

#169
Deze functie ignored inderdaad gebruikers, maar je krijgt nog steeds een link om de post effectief te tonen.

De verleiding is dan groot om toch te clicken.

Daarom hebben we dit greasemonkey script voor firefox bedacht:

http://userscripts.org/scripts/show/140781

Zie ook http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=125534.0

Zymotic

Quote from: Christiaan S on December 20, 2010, 07:39:39
Wow. 209 in een paar uur?
Dat is best veel ;)

Hopelijk ignore je nu geen gebruikers meer, anders valt er niet goed te modereren  ;)

VlisChris

Als je een probleem niet ziet bestaat het toch niet :devil: :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Nahpets

De S staat dus helemaal niet voor Sauer maar voor Struisvogel.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

VlisChris

Die is best creatief verzonnen. Chappeaux!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Zaagstra

Quote from: Klinkt Beter on August 13, 2012, 11:12:07
Deze functie ignored inderdaad gebruikers, maar je krijgt nog steeds een link om de post effectief te tonen. De verleiding is dan groot om toch te clicken.

Je hebt het dan in elk geval zelf in de hand, in tegenstelling tot het langsscrollen waar je toch de inhoud oppikt. Sterker, ik vind het zelfs een goeie feature, er zijn genoeg discussies waar de personen die je normaal gesproken liever niet tegenkomt input hebben waar je wat mee kunt. Ze zijn tenslotte niet altijd irritant  :D

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0