Archos 101

Started by Oracle, November 9, 2010, 22:03:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oracle

Tijdje terug even gespeeld met een iPad. Leuk, maar helaas geen flash, en voor mij is dat een dealbreaker. Nog afgezien van de prijs overigens, die ik voor mijn toepassing te hoog vind. Let wel: ik zeg niet dat de iPad te duur is, slechts dat ik er niet zoveel geld aan wil uitgeven (voor ik alle Apple-fans over me heen krijg...  :P ).

Ben dus even verder aan het kijken, en zag de Archos 101, voor rond de 300,-. 1Ghz proc, 16Gb geheugen en Android 2.2. Lijkt me wel wat voor in de schoen of onder de kerstboom.

Iemand een mening of een alternatief? Hint: als ik de iPad te duur vind, is de Galaxy Tab dat ook... ;D

Gr,
Mark

Etiennevh

Ik heb een distributeur over Archos horen zeggen: Koop geen Archos, iedere maand heeft dit bedrijf een nieuwe afdeling technische dienst (beetje overdreven natuurlijk) en voor reparaties kun je de apparatuur 4 maanden kwijt zijn. Niet echt topservice, mijns inziens.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Oracle

Hmmm da's ook niet alles nee. Aan de andere kant: wat moet er veel mis gaan met zo'n apparaat...

Misschien dat ik de gok toch neem... Er zijn blijkbaar weinig ideƫen tot alternatief.. ;)

Gr,
Mark

Etiennevh

Hehe... naja houdt er in ieder geval rekening mee.. De vraag is dan, is dat je het verschil in prijs waard :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

mic1980

Uiteindelijk maakt het aanbod in de store toch het hele apparaat. Daar ben ik met de iPad achter gekomen.
In de Android market staan maar weinig apps gemaakt voor de tablets. Dat was voor mij een van de redenen waarom ik 2 maanden geleden toch maar voor de Apple ben gegaan.

Ook het 16:9 scherm lijkt me niet fijn om te browsen en lezen. Film kijken doe ik wel via de TV of Projector (denk dat het laatste argument hier nog het beste past :) )