The American DVD

Started by Palu, November 8, 2010, 16:30:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Palu

De film van de nederlandse fotograaf Anton Corbijn is zeer fraai. Het verhaal is beknopt en het is zeker geen actiefilm maar als je de "kijk" van Corbijn een beetje kent is dit een zeer fraai resultaat. Op IMDB lopen de meningen uiteen van "bagger" tot "brilliant". Degene die het "bagger" vinden verwachtten een actiefilm, dat is deze film zeker niet.
In zijn soort is het een mooie film.
Ik zou het een aanrader willen noemen, een mooie filmhuis film.
GO FOR ARCAM
FINAL FULL RANGE ESL

celerontje

Komt mooi uit, want over 3 weken heb ik de eer om 'm bij ons in 't filmhuis te draaien! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Palu

Quote from: celerontje on November  8, 2010, 16:38:16
Komt mooi uit, want over 3 weken heb ik de eer om 'm bij ons in 't filmhuis te draaien! :pompom:

Cool waar draait ie dan?
GO FOR ARCAM
FINAL FULL RANGE ESL

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

svmnb

Vorige week gezien en vind het het allemaal nét niet.
Geen actiefilm, hooguit wat momentjes.
Geen drama, want te vlak en eendimensionaal acteerwerk.
Geen thriller, want het tempo is zo laag dat je naar bewegende foto's zit te kijken.

Sfeervol, maar weinig diepgang in verhaal en personages.
Ik heb begrepen dat Corbijn maar 3 feature films wil maken en dit is de tweede. Hopelijk gaat 'ie er met een knaller uit bij de derde film. ;)
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::