DENON avr-1804/2803 met Magnat

Started by Wil, October 3, 2003, 15:18:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wil

Heren experts,

Ik heb op dit moment de magnat vintage 1 speakerset. 2x 110, 2x 105 en 1x vintage 13 center. De speakers hebben een stevige bas vind ik (op zich geen probleem).

Nu loop ik met de gedachten om de DENON avr-1804 of 2803 aan te schaffen met de DVD-700 speler. Vwb de eigenschappen van DENON heb ik geen ervaring.

Aangezien ik deze configuratie nergens kan beluisteren zou ik jullie advies willen vragen.

Is de DENON configuratie samen met Magnat speakers een respectabele keuze of 'matched' dit van geen kant?

Wie geeft mij advies?

garmtz

Zowel Denon als Magnat hebben een redelijke nadruk op de bas, dus wellicht niet de meest perfect match. Aan de andere kant, als je van vol en warm houdt...

Kingpin


Wat jij mooi vindt kan een ander wel eens niet mooi vinden, geluid is zo persoonlijk.
Dus probeer het gewoon eens uit door te luisteren naar wat jij mooi vindt.

veel suc6.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack