Samsung Galaxy Tab

Started by TheSpeedSkater, November 1, 2010, 14:50:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TheSpeedSkater

Heb hier een Sumsung Galaxy Tab voor me liggen. Wat een gaaaaaaaf apparaat. Ik heb al veel ervaring met de iPad maar dit formaat is toch echt een heel erg stuk handzamer voor de dingen die ik doe.

Heb er een 3G sim in zitten en kan dus overal online.


edit: foto geplaatst.

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

DVDGuy

Is hij snel in het opstarten?

Hoe is de snelheid bij het dmv je vingers "bladeren" in een applicatie?
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Dirc

Inderdaad. Meer info gewenst......

TheSpeedSkater

Vragen, leuk! :)

Opstarten is een seconde of 10. Maar eigenlijk doe ik dat nooit. Standby is klik en aan. Ook meteen internet, dus niet zoeken naar de server voordat je mail en/of kunt browsen.

Ik vind hem rapper dan de iPad. Schermpje reageert sneller en vloeiender.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Dirc

Even denken.....fotooooooooo's???
  :P

DVDGuy

Quote from: TheSpeedSkater on November  1, 2010, 16:16:26
Vragen, leuk! :)

Opstarten is een seconde of 10. Maar eigenlijk doe ik dat nooit. Standby is klik en aan. Ook meteen internet, dus niet zoeken naar de server voordat je mail en/of kunt browsen.

Ik vind hem rapper dan de iPad. Schermpje reageert sneller en vloeiender.

Dat is goed om te horen, want ik was van de iPad absoluut onder de indruk qua snelheid
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

TheSpeedSkater

Klopt, die is al erg snel. Ik vind de iPad eigenlijk te groot voor de dingen die ik wil. Deze ligt lekkerder in de hand. Ook een groot voordeel is de camera aan de voor en achterzijde.

En natuurlijk een erg groot voordeel, de Galaxy Tab doet flash!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Dirc