Samsung Galaxy Tab

Started by TheSpeedSkater, November 1, 2010, 14:50:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TheSpeedSkater

Heb hier een Sumsung Galaxy Tab voor me liggen. Wat een gaaaaaaaf apparaat. Ik heb al veel ervaring met de iPad maar dit formaat is toch echt een heel erg stuk handzamer voor de dingen die ik doe.

Heb er een 3G sim in zitten en kan dus overal online.


edit: foto geplaatst.

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

DVDGuy

Is hij snel in het opstarten?

Hoe is de snelheid bij het dmv je vingers "bladeren" in een applicatie?
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Dirc

Inderdaad. Meer info gewenst......

TheSpeedSkater

Vragen, leuk! :)

Opstarten is een seconde of 10. Maar eigenlijk doe ik dat nooit. Standby is klik en aan. Ook meteen internet, dus niet zoeken naar de server voordat je mail en/of kunt browsen.

Ik vind hem rapper dan de iPad. Schermpje reageert sneller en vloeiender.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Dirc

Even denken.....fotooooooooo's???
  :P

DVDGuy

Quote from: TheSpeedSkater on November  1, 2010, 16:16:26
Vragen, leuk! :)

Opstarten is een seconde of 10. Maar eigenlijk doe ik dat nooit. Standby is klik en aan. Ook meteen internet, dus niet zoeken naar de server voordat je mail en/of kunt browsen.

Ik vind hem rapper dan de iPad. Schermpje reageert sneller en vloeiender.

Dat is goed om te horen, want ik was van de iPad absoluut onder de indruk qua snelheid
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

TheSpeedSkater

Klopt, die is al erg snel. Ik vind de iPad eigenlijk te groot voor de dingen die ik wil. Deze ligt lekkerder in de hand. Ook een groot voordeel is de camera aan de voor en achterzijde.

En natuurlijk een erg groot voordeel, de Galaxy Tab doet flash!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Dirc

Aan de andere kant, voor 750 euro koop je heel wat kranten en boeken....

TheSpeedSkater

Quote from: Dirc I on November  1, 2010, 16:25:03
Aan de andere kant, voor 750 euro koop je heel wat kranten en boeken....
ehhh, ja. Dus? :D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Dirc

Dus dan is de vraag, wat doe je er nog meer mee  ;D

DVDGuy

Quote from: Dirc I on November  1, 2010, 16:25:03
Aan de andere kant, voor 750 euro koop je heel wat kranten en boeken....

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

TheSpeedSkater

Ik ben veel op reis en het is erg handig voor schema's, muziek (Spotify!), films, foto's, leuke games en natuurlijk bellen, want dat doet ie ook!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

J.A.F._Doorhof

Ik vind het scherm van de iPad eigenlijk ideaal, kan me niet indenken dat een magazine lezen op een kleiner scherm nog echt handig is ?
Moet nu al niet denken aan de kleinere iPad.

Lees je ook magazines ? of ben je voornamelijk aan het surfen etc. want dat zou inderdaad goed met een kleiner scherm met dezelfde resolutie kunnen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TheSpeedSkater

Dat heb ik (nog) niet gedaan. Ook op de iPad trouwens niet maar dan kan ik mij wel voorstellen dat je een iets groter scherm wilt hebben.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

J.A.F._Doorhof

Voor de rest inderdaad niet echt. Maar magazines mogen van mij nog wel iets groter, perfect zou A4 zijn ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Saitou Hajime

Hoe valt het lezen van websites mee?  Moet je veel zoomen om teksten te lezen of valt dit wel mee?

Ejorne

#17
Quote from: Saitou Hajime on November  9, 2010, 13:37:28
Hoe valt het lezen van websites mee?  Moet je veel zoomen om teksten te lezen of valt dit wel mee?

Ik denk dat het wel meevalt. Ik kan (hoewel niet zo heel makkelijk) zelfs op een veel kleinere Samsung Galaxy S, zonder te zoomen, het htforum lezen in landscape stand. Dus zal het met de tab wel helemaal niet nodig zijn om te zoomen... En als ik even op internet zoek, dan bevestigd dat mijn vermoeden...

advr

geweldig apparaat!! ;D
alleen zo verdomd duur :sly: :sly:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

TheSpeedSkater

Quote from: Saitou Hajime on November  9, 2010, 13:37:28
Hoe valt het lezen van websites mee?  Moet je veel zoomen om teksten te lezen of valt dit wel mee?
nee, zoomen is niet nodig. Kan natuurlijk wel en ligt aan de website die je bezoekt natuurlijk...
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

erikvanhuizen

Samsung geeft nu 150 terug bij de aanschaf van een Galaxy Tab. Kijk maar eens op Mytablet.nl (http://www.mytablet.nl/2010/12/13/kopers-samsung-galaxy-tab-krijgen-150-euro-terug/). Wordt deze tablet misschien toch iets aantrekkelijker om te kopen.

DVDGuy

@Simon: aktie geldt voor iedere aanschaf gedaan vóór 31 januari 2011, dus ook als je er al een hebt, kun je die € 150,- terugkrijgen.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

oud_account_1

Quote from: DVDGuy on December 14, 2010, 12:20:05
@Simon: aktie geldt voor iedere aanschaf gedaan vóór 31 januari 2011, dus ook als je er al een hebt, kun je die € 150,- terugkrijgen.
Ik denk dat Simon iets meer korting gekregen, zo rond de 100% ;D
Ben benieuwd of de tab thuis wel uit de tas komt, of dat daar gewoon de iPad aan gaat ;)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

TheSpeedSkater

Hahahaa..

Ik gebruik de Tab meer dan de iPad! Formaat is voor de dingen die ik ermee doe handiger.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Kwabbernoot

Quote from: J.A.F._Doorhof on November  1, 2010, 20:12:17
Ik vind het scherm van de iPad eigenlijk ideaal, kan me niet indenken dat een magazine lezen op een kleiner scherm nog echt handig is ?
Moet nu al niet denken aan de kleinere iPad.

Lees je ook magazines ? of ben je voornamelijk aan het surfen etc. want dat zou inderdaad goed met een kleiner scherm met dezelfde resolutie kunnen.
Dit is ook een beetje waar ik tegenaan loop. Moet ik gaan voor een 10" voor magazines en surfen of toch voor een 7" omdat die weer wat lekkerder gewone boeken doet. De 4" van de telefoon is weer net te klein. Flash is wel een must dus Apple valt voor mij daarmee af. Zelf heb ik wel veel interesse in de Notion Ink Adam maar ja, wanneer die ooit op de (onze) markt gaat verschijnen. 10" met een pixel QI scherm.

De Samsung Tab vind ik ook met 150 euro terug nog te duur.
We zoeken nog verder.

Groeten...