127 Hours

Started by LexiconLogan, October 31, 2010, 11:01:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LexiconLogan

Beloofd wat!

Publiek kotsend de zaal uit bij première

LONDEN -  De nieuwe film 127 Hours, over een man die vastzit op een berg en zijn eigen arm moet amputeren, is zo realistisch dat bezoekers van de feestelijke première in Londen flauwvielen en moesten overgeven.


Sommige bezoekers verlieten zelfs de zaal omdat ze de beelden te verschrikkelijk vonden, meldt The Sun.
127 Hours van regisseur Danny Boyle (Slumdog Millionaire) is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van de Amerikaan Aron Ralston, die vijf dagen lang vastzat onder een rots.
In de film is onder meer te zien hoe hoofdrolspeler James Franco (Spider-man) met een schaartje zijn spieren door probeert te knippen.
Een bezoeker vertelde de krant: "Veel mensen raakten in paniek. Ik hoorde achter me iemand overgeven. Iedereen was aangeslagen, ze liepen naar buiten als zombies, zo wit als een laken.
Geen horrorfilm
Franco, die bij de première aanwezig was, gaf toe dat er ook tijdens proefvoorstellingen mensen waren flauwgevallen. "Het is geen horrorfilm waar het de bedoeling is om mensen te laten walgen. In het echt duurde de amputatie meer dan 40 minuten. Onze scène duurt maar een paar minuten.
127 Hours is vanaf 24 februari 2011 in de Nederlandse bioscopen te zien.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/8079587/__Publiek_kotsend_de_zaal_uit_bij_premire__.html?p=25,1
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Sk

Nou dat beloofd wat... De film heeft mijn interesse in iedergeval al gewekt..  ;D
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Erik

klinkt meer als een reclame stunt om publiek te trekken.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

coned (banned)

Prima film en zeer goed in beeld gebracht, niet echt altijd even vermakelijk oa de scene waar hij uiteindelijk zijn arm amputeert om los te komen van de steen.
Dat hij niet voor iedereen makkelijk verteerbaar, is geen hype maar een feit.
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm