Mcintosh Mania! --> Nieuwe kabels: De set nadert z'n hoogtepunt!

Started by LordoftheLints, October 24, 2010, 20:09:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WickedGame

Quote from: LordoftheLints on February 14, 2012, 02:05:48
De 802 en de 804 zijn qua sound behoorlijk vergelijkbaar hoor. De 802 is gewoon grootser. Ik heb de speakers in kwestie vorig jaar eens mogen beluisteren, zo is mijn voorliefde voor de B&W 800 serie juist ontstaan.
De 802 diamond zou mij audio walhalla zijn, maar dat zit er de eerst komende tijd financieel gewoon niet in, dus als ik voor een schappelijke prijs een oudere 802 set over kan nemen, dan lijkt me dat geen slechte move.  :)

Krijg je nu de kans op een N802 of een 802D? N804 vs N802 is qua sound op hoog en mid redelijk gelijkwaardig, al is de stage veel groter bij de 802. Mocht het een 802D betreffende dan is de N804 no match, dat verschilt heel veel. Ik weet het B&W maakt het met types het er niet gemakkelijker op :)

Wel mooie combo met Mcintosh.

LordoftheLints

Quote from: WickedGame on February 14, 2012, 09:15:39
Krijg je nu de kans op een N802 of een 802D? N804 vs N802 is qua sound op hoog en mid redelijk gelijkwaardig, al is de stage veel groter bij de 802. Mocht het een 802D betreffende dan is de N804 no match, dat verschilt heel veel. Ik weet het B&W maakt het met types het er niet gemakkelijker op :)

Wel mooie combo met Mcintosh.

Volgens mij is het een 802D (ongeveer 4 jaar oud). En zeg alsjeblieft niet dat er geen of weinig verschil is tussen de 802D en de 802 Diamond! Want een hoop van mijn kennissen volgen m'n topic!  ;) Anders doet ie ze misschien niet meer weg!  :P
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

mtissink

Quote from: LordoftheLints on February 15, 2012, 23:48:37
Volgens mij is het een 802D (ongeveer 4 jaar oud). En zeg alsjeblieft niet dat er geen of weinig verschil is tussen de 802D en de 802 Diamond! Want een hoop van mijn kennissen volgen m'n topic!  ;) Anders doet ie ze misschien niet meer weg!  :P
Daar is al zoveel over geschreven.
Uiteraard zullen de verschillen tussen een 802N en een 802D veel groter zijn dan die tussen de 802D en 802Di, maar die nieuwste 802's hebben toch wel weer een zeer verfijnder hoog tot mid-hoog. Inderdaad, juist, door die diamanten tweeter.
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

WickedGame

Quote from: LordoftheLints on February 15, 2012, 23:48:37
Volgens mij is het een 802D (ongeveer 4 jaar oud). En zeg alsjeblieft niet dat er geen of weinig verschil is tussen de 802D en de 802 Diamond! Want een hoop van mijn kennissen volgen m'n topic!  ;) Anders doet ie ze misschien niet meer weg!  :P

802D inderdaad en die is zeker beter als de N804. Wat betreft het verschil tussen 802D en de Di ga ik mee met de mening van Mtissink. Het is allemaal wat verfijnder daarnaast is het scheidingsfilter ook op veel punten aangepast.

LordoftheLints

Voor iedereen die interesse had in mijn 804's,

Bedankt voor alle reacties en PM's. De speakers zijn zonet opgehaald door een echte liefhebber.
Jammer genoeg niet iemnd die lid is van het HTforum. Ik heb hem het forum laten zien, dus misschien zijn ze straks alsnog op ons mooie forum te beantwoorden.

Maar nu wordt het echt spannend! Kijken of ik de 802D speakers zeker kan stellen!! Woei!  ;D
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

WickedGame

Quote from: LordoftheLints on February 19, 2012, 13:45:05
Voor iedereen die interesse had in mijn 804's,

Bedankt voor alle reacties en PM's. De speakers zijn zonet opgehaald door een echte liefhebber.
Jammer genoeg niet iemnd die lid is van het HTforum. Ik heb hem het forum laten zien, dus misschien zijn ze straks alsnog op ons mooie forum te beantwoorden.

Maar nu wordt het echt spannend! Kijken of ik de 802D speakers zeker kan stellen!! Woei!  ;D

Nice! Als het je lukt heb je wel een hele mooie combinatie.

high-q

Quote from: LordoftheLints on February 19, 2012, 13:45:05
Maar nu wordt het echt spannend! Kijken of ik de 802D speakers zeker kan stellen!! Woei!  ;D

Ik hoop voor je dat je ze krijgt. Geweldige speakers zijn het  :wub:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Lord Elrond

Hoi ,


Wat een mooie set  :wub: heb altijd wel een zwak voor Mcintosh gehad voor al die Blauwe WAPPERS (Vu-meters).


Gr L.E
Atmos 5.1.4  setup Usher CP6311 > X-616 > 3 paar Usher S520 MkII
Marantz SR7011 en Marantz MM7025 , Sony BDP 800 MkI
Sub Yamaha

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

LordoftheLints

Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

LordoftheLints

Slecht nieuws!  :(

De B&W 802 gaat hem voorlopig nog niet worden. Degene die ze mij wou verkopen twijfelt over het verschil tussen zijn 802D's en de diamonds.Hij wil ze de eerste tijd nog niet kwijt.

Ik had nog een ander setje op het oog. Maar ook dat lijkt redelijk kansloos gezien ik vanavond de eerste slecht geschreven Engelstalige mail met shipping voorstellen mocht ontvangen.
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

Alex Groningen

Dat is flink balen voor je. Ik hoop voor je dat je weer snel ergens anders een leuke set 802 weet te vinden.

LordoftheLints

De deal met de B&W 802 nautilus is helaas afgeketst.

Na een weekje "treuren" en denken kwam ik toevallig een andere leuke set speakers tegen op MP.

En nu staat er dus een set Dynaudio Audience 72 bij me thuis!
De center en de rearspeakers had ik al: Dynaudio Audience 122c en de Dynaudio Audience 52. Dus.... Vanaf vandaag heb ik eindelijk maar toch een volledige dynaudio meerkanaals setup!  :pompom:
En dubbel mazzel: de Dynaudio 72 speakers hebben ook nog de kleur die ik al had, dus een mooie eenheid!

Ik heb ze vanavond net opgehaald. Na een reis van 2x 200 km ben ik een beetje gaar. Ik heb ze dus vlug even in stereo aangesloten en mijn eerste indruk is niet verkeerd!

Vanavond heb ik nog snel twee cd's erdoor gejaagd voor mijn eerste indruk. En die is goed, heel goed!
Ik had verwacht dat de 72 precies hetzelfde zou klinken als de Audience 62 die ik vroeger had. Niets is minder waar. Deze speaker klinkt in alles beter! Autoriteit in het laag, maar dan zonder vermoeiend te zijn. Tegelijk valt de speaker voor mijn gevoel helemaal weg en laat de muziek op de voorgrond staan, relaxed, maar ook met attack als het nodig is. Dit had de 62 toch echt niet, deze was eigenlijk te braaf.

Het wordt nu echt hoog tijd om de MHT100 gauw weer van stal te halen voor het 5.1 geweld! Maar nu al ben ik heel blij dat ik weer een mooie set Dynaudio zuilen thuis heb. :wub:

Foto's volgen, maar nu ga ik m'n nest opzoeken, het is wel mooi geweest voor vandaag!
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

larzie

Gefeliciteerd! Hoe verhouden de Dynaudio's zich tot de 802's die je graag wilde hebben en is dit een tijdelijke oplossing en ga je als de kans zich voordoet alsnog voor de 802's?
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

WickedGame

Quote from: larzie on March  3, 2012, 14:15:28
Gefeliciteerd! Hoe verhouden de Dynaudio's zich tot de 802's die je graag wilde hebben en is dit een tijdelijke oplossing en ga je als de kans zich voordoet alsnog voor de 802's?

Ook wel even benieuwd naar. Al is de Dynaudio een erg mooi luidspreker.

HTip

Mooie speakers en ook erg goed voor je surroundbeleving. Dan zijn speakers van hetzelfde merk/serie ook beter. Veel luisterplezier!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LordoftheLints

Quote from: Lord Elrond on February 21, 2012, 20:48:31
Hoi ,


Wat een mooie set  :wub: heb altijd wel een zwak voor Mcintosh gehad voor al die Blauwe WAPPERS (Vu-meters).


Gr L.E

Bedankt voor de complimenten!
"Blauwe wappers" vind ik wel de mooiste omschrijving die ik ooit voor een Mcintosh heb gehoord!  :laugh:

Ik vind trouwens mijn MC2100, zonder de wappers net zo mooi hoor! Helemaal als je hem mooi neerzet, is het toch een mooi stukje geschiedenis!

Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

LordoftheLints

Quote from: larzie on March  3, 2012, 14:15:28
Gefeliciteerd! Hoe verhouden de Dynaudio's zich tot de 802's die je graag wilde hebben en is dit een tijdelijke oplossing en ga je als de kans zich voordoet alsnog voor de 802's?

Tsja, wat is tijdelijk? Sommige apparatuur staat hier al ruim 20 jaar, andere dingen nog geen twee weken! Dus die vraag durf ik niet met 100% zekerheid te beantwoorden!  :P

Mijn eerste indruk is dat ze wel een goede kans maken om langer te blijven staan. Sinds ik mijn Dynaudio Audience 62 noodgedwongen weg heb moeten doen omdat ze defect waren, heb ik onbewust altijd een beetje terugverlangd naar het karakter van de Dynaudio's. Maar een gelijke 62 zou ik nooit terugnemen, ook omdat ik hem zoals ik al eerder zei, nogal braaf vindt. Mijn Impulsen kunnen echt een plotseling oergeweld op gang brengen. Dat miste ik altijd al met de 62'ers.

Deze Audience 72 is voor mijn gevoel een beetje het beste van beiden. Hij heeft een geweldige controle, maar het leeft wel!
De vergelijk met een 802 is natuurlijk niet eerlijk. Dit blijft mijn droomspeaker. En als ik de kans krijg zal ik er altijd voor blijven gaan. Ik heb vaak naar een 802 diamond geluisterd, deze speaker kan ik op geen enkele fout betrappen, en ik ben best kritisch als het op speakers aankomt.

Ik had op voorhand dan ook niet bedacht dat ik weer een Dynaudio zou kopen. Deze aanschaf was puur impulsief: de prijs was goed en het was in mijn eigen Maple kleur, die je praktisch niet meer vindt.

Normaal gesproken maak ik redelijk weloverwogen keuzes. Maar soms werken impulsen gelukkig goed uit! ;D
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

LordoftheLints

Quote from: HTip on March  3, 2012, 17:38:19
Mooie speakers en ook erg goed voor je surroundbeleving. Dan zijn speakers van hetzelfde merk/serie ook beter. Veel luisterplezier!

Klopt, dat was ook een van de overwegingen om ze te kopen. Ik gooi voor de verandering de hele kamer maar weer eens om en ben ook heel benieuwd hoe ze in een surroundopstelling zullen presteren!

De eerste keer dat Dynaudio beluisterd heb, meer dan 15 jaar geleden bij Eringa Geluid in Groningen (nu failliet), heb ik de Dynaudio audience 122, audience 122c en de audience 42 monitors samen op een vrij deftige denon receiver gehoord.

Ik kan me nog herinneren dat ik naar een scene keek met een vallende waterdruppel. Helaas ben ik de film kwijt, maar dit was zou echt! Ik was op slag verliefd op de weergave van deze speakers en heb me als student helemaal te pletter gewerkt om langzamerhand die dynaudio set te kunnen kopen!

Nu ik er bij nadenk is het toch best grappig dat twee van mijn eerste liefdes weer in de kamer staan te spelen: De Impulse 74 en Dynaudio Audience! Nostalgie kan soms zo mooi zijn!  :wub:
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

LordoftheLints

Quote from: WickedGame on March  3, 2012, 17:12:30
Ook wel even benieuwd naar. Al is de Dynaudio een erg mooi luidspreker.

De vergelijk is natuurlijk ver te zoeken, het liefst had ik nu een set 802 gehad. Maar dat is nu niet te doen en momenteel ben ik toch erg tevreden met het geluid. Het bewijst voor mijzelf weer dat je niet altijd sloten met geld hoeft uit te geven om iets te kopen dat je bevalt!
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

LordoftheLints

Het is een lange tijd geleden dat ik in m'n eigen topic wat gepost heb, dus het is misschien leuk om wat updates te geven:

Ok, ik geef het toe. Ik hou niet van klussen! Want het Ikea Besta rack staat er nog steeds hetzelfde bij, maarrr... er gaan zeer binnenkort een paar ingrijpende veranderingen plaatsvinden!

De eerste is makkelijk, en dit hadden oplettende lezers waarschijnlijk al wel gezien. De good old Mcintosh C32 voortrap gaat het veld ruimen voor een jonger broertje: de Mcintosh C42! Deze klinkt in alle opzichten beter en heeft balanced inputs, belangrijk voor mijn tweede radicale swap:

De Audionote CD2.1 gaat eruit! Oude liefdes vergaan niet zegt men. Klopt! Totdat de nieuwe liefde zich aandient! :) Ik heb altijd met veel plezier naar de CD2.1 geluisterd. De muzikaliteit is in alle opnames geweldig. En ik dacht lange tijd dat dit alleen aan buizen bronnen voorbehouden was. Hierop kan ik overtuigd zeggen: nee, nee, nee!! Een Mcintosh MCD201 kan het namelijk ook, en kan het beter!!  8) Gebalanceerd aangesloten d.m.v. een MIT Shotgun Mi-330 low impedance speelt hij echt de sterren van de hemel!

Zoals de meesten weten heb ik een set Nautilus 804 gehad. Deze heb ik snel verkocht met het doel om 802's te kopen, hetgeen jammerlijk mislukte!  :( Maar goed, niet lang getreurd, want al snel kwam ik een leuke set speakers tegen die ik niet kon laten staan: De Dynaudio Audience 72! Deze set matcht erg goed met mijn ruimte en klinkt dan ook fantastisch op de C42 + MC2100 combinatie!

Na volgende week donderdag ga ik serieus bezig met het inrichten van het rack. Momenteel staan de C42 en de Mcd201 nog op een van de vele lack tafeltjes die ik gekocht heb!  :P
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

HTip

Mooie plannen weer. Je doet je topictitel eer aan :D

Ik weet niet of je een iPad, iPhone, etc. hebt maar ik vond deze app en moest meteen aan jou denken ;)
http://itunes.apple.com/nl/app/mcintosh-ap1-audio-player/id411263894?mt=8
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LordoftheLints

Quote from: HTip on April  6, 2012, 18:39:25
Mooie plannen weer. Je doet je topictitel eer aan :D

Ik weet niet of je een iPad, iPhone, etc. hebt maar ik vond deze app en moest meteen aan jou denken ;)
http://itunes.apple.com/nl/app/mcintosh-ap1-audio-player/id411263894?mt=8

Uiteraard staat die app al lang en breed op mijn ipad!  ;D
Het is alleen jammer dat de app alleen werkt met de muziek die op de ipad staat. Helaas staat bij mij het meeste op mijn Nas!
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

LordoftheLints

#123
Even een kleine update van huize Lordofthelints:

Ondanks de fantastische buitentemperatuur, zit ik momenteel binnen met de deur dicht met verbazing naar mijn nieuwe speakerkabels te luisteren!  :o

Vandaag kreeg ik een set Van den Hul Revolution Hybrid afgewerkt met WBT van Roksan binnen. Mijn verwachtingen waren hooggespannen, zou het laag echt verbeteren zoals ik op internet van vele gebruikers las?

Het antwoord is kort en bondig: Yes! en nog veel meer!
Mijn set komt compleet los! Mijn Mcintosh MC2100 versterker heeft nog nooit zo goed geklonken. Stemmen zijn ineens veel beter verstaanbaar en ik hoor melodietjes in het hoog die ik voorheen niet zo duidelijk gehoord heb. Kortom: er zit eindelijk de balans in de set die ik al zo lang zocht.
Een combinatie tussen rust, plaatsing en ruimte, maar ook veel drive als het even moet, heerlijk!  ;D

Tot nu toe ben ik nog steeds erg happy met mijn Dynaudio Audience 72 speakers. Vanaf het begin dat ik ze kocht klonken ze eigenlijk al best lekker, maar het geluid heeft sinds de kabel upgrades echt een evolutie ondergaan. Je kunt de Dynaudio speakers echt compleet naar je eigen smaak tunen, ik ben erg blij dat ik deze stap gezet heb.

Eerst maar eens een jaartje lekker genieten met deze fronts, en daarna misschien iets anders? ;) De oplettende lezer heeft misschien al gezien dat ik een topic over Martin Logan geopend heb. De wow factor van deze speakers is erg groot. De Electromotions hebben mijn hart gestolen toen ik ze een paar weken geleden op een Mcintosh set hoorde. Het zou dus best kunnen dat ze binnen nu en een jaar ineens in huize lordofthelints te bewonderen zijn!  8)

Maar nu eerst even pas op de plaats en lekker genieten. Zoals de set nu klinkt ben ik eerst wel even klaar met grote upgrades.
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!