Nieuwe prijsstelling voor H3DII LAGER !!!!!

Started by J.A.F._Doorhof, September 26, 2003, 19:38:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

De nieuwe Europese prijsstelling voor de H3DII zal komen te liggen op € 1090,00 inclusief BTW.

We hebben nog één keer een speciale aanbieding tegen € 925,00 voor de standalone versie van de kaart op intekening.

Levering zal ongeveer over 4-5 weken plaats vinden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Michel

Ik zat zelf ook aan de 3d II te denken en was daarom even aan het neuzen op de site van de Europese distributeur.

http://www.spatz-tech.de/immersive/holodealer.htm
Tot mijn grote verassing kom ik daar ITC niet meer tegen ???
Is er iets veranderd?
56" JVC HD-ILA
Dreambox DM7025-S/7020S/500S
Onkyo TX-DS797
Panasonic DVD-RA82 SDI Snazi Netcinema DVD Ceratec Effeqt MKII, Effeqt W, Effect CS, CeraSub 'Veto'

jaco

Spatz is eindelijk exit hoop ik. Weinig goeds van die man. Kijk maar eens op duitste forums.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

J.A.F._Doorhof

#3
We mogen het eigenlijk niet vertellen maar goed.

Spatz was de EU distributeur door vele klachten van de dealers in Nederland, Griekenland etc. is er besloten om dit weer ongedaan te maken. Er is dus nu geen officiele importeur meer voor Europa.

We kopen nu dus weer rechtstreeks in bij Immersive.
Spatz is alleen een beetje dwars door één van de NL dealers op de site te laten staan en JVB en ITC eraf te gooien, kijk op de Immersive site en je ziet ons er nog gewoon tussen staan.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Door de rechtstreekse inkoop kunnen we gelukkig weer onze eigen prijzen maken.

Het volgende gaat kosten :

H3DII € 950,00
HD-Aux € 380,00
RGBHV output board € 145,00

Aangezien we dus onze prijzen naar beneden kunnen drukken gaat de aanbieding voor de volgende bedragen, let wel dit is éénmalig voor de eerste nieuwe kaarten !!!!

H3DII € 825,00
HD-Aux € 360,00
RGBHV € 140,00

Bestellen kan via [email protected]

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass


J.A.F._Doorhof

Waar we kunnen helpen we de klant.
Ik vindt de kaart zeker wel € 1090,00 waard, maar met de directe import kan ik daar gewoon onder blijven voor de klanten.

Nu maar hopen dat we geen gezeur krijgen vanuit Europa, dus als je wilt hebben bestel snel :D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

Het lijkt me inderdaad beter dat je het product onder de 1000 Euro weet te houden. Volgens mij ga je bij 1000 Euro weer een grens over.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Tuijnis

Hi Frank,

Even voor alle (mijn ;)) duidelijkheid.....zijn neem ik aan onderdelen van een HTPC? Goliath oid?

Ben redelijk op de hoogte van de (conventionele) HT begrippen, maar als het over HTPC's gaat ben ik echt nóg ;D een leek.

Zou je het 1 en ander uit kunnen leggen, en wat er nog meer bij komt kijken..bijv. de behuizing, weergever e.d.
Of is dit off topic? :-X

Klinkt allemaal goed wat ik lees over HTPC, dus als ik lees dat de prijsstelling omlaag is gegaan, word ik natuurlijk geïntereseerder...vandaar ;D

Dus maak me maar lekker ;D ;D ;D

Vr.Gr. Michael.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview