Speakers een andere kleur maken

Started by phmeijer, October 1, 2003, 16:07:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

phmeijer

Hallo,

ik ben nieuw op het forum.

Ik heb net een nieuwe set gekocht (Onkyo TX-SR701E, DV-SP501, 4x KEF Q5 (gewijzigd, waren eerst 2xQ5 en 2xQ3) en een KEF Coda 80 center).
Graag zou ik (eigenlijk mijn vriendin) de speakers in de kleur zilver hebben.

Nu weet ik dat je deze goed kunt laten spuiten bij autoschade bedrijven, maar ik heb daar slechte ervaringen mee; met name bij het (per ongeluk) stoten tegen de gespoten speakers met bijvoorbeeld een stofzuiger.

Mijn vraag is of er iemand is die andere mogelijkheden weet.
Ikzelf heb al gedacht aan een interieurbouwer en deze de speakers met een folie in de goede kleur laten maken. Heeft iemand daar misschien ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie moeite voor deze nieuwkomer op het forum.

Peter
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT


phmeijer

Klopt, maar ik kreeg het advies om hier ook een draadje op te starten omdat dit misschien een betere plaats is voor de vraag.

Peter
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

phmeijer

Bedankt voor het meedenken iedereen!

Ik heb vandaag een interieurbouwer gesproken die afraadt om het met folie te doen. Het kan wel, maar voor een mooi resultaat zal ik de speakers dan al planken aan moeten leveren. Daar begin ik maar niet aan!!

Ik ga ze dus laten spuiten.

Peter
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT