Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Started by morca, October 17, 2010, 18:21:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WilcoL

@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear


WilcoL

Quote from: morca on June  4, 2015, 22:41:52
Moet je straks nog een keer kijken  :popcorn:

Ik denk dat ik heel veel films dan weer eens moet gaan kijken  ;D
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear






Maro

Dat zijn veel speakers in die kleine ruimte Marco... :headbanging: :headbanging:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

morca

Quote from: Maro on June 16, 2015, 18:59:26
Dat zijn veel speakers in die kleine ruimte Marco... :headbanging: :headbanging:
Van de grote boxen draaien alleen de woofers,daar moet ik nog kistjes voor bouwen .
Dat zijn midbass woofers zeg maar
Dan word het wat netter ik vind het te druk zo,het past maar net allemaal   ;D

Staaled

Quote from: morca on June 16, 2015, 19:05:05
Van de grote boxen draaien alleen de woofers,daar moet ik nog kistjes voor bouwen .
Dat zijn midbass woofers zeg maar
Dan word het wat netter ik vind het te druk zo,het past maar net allemaal   ;D
Beetje de grenzen opzoeken. Niets mis mee. ;) :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

morca

Quote from: Staaled on June 16, 2015, 19:10:57
Beetje de grenzen opzoeken. Niets mis mee. ;) :thumbs-up:
:clapping:
Gevoel ken jij ook wel denk ik ,dan lijkt bij mij alles klein,....mmm alleen de Denons niet denk ik  ;D

Former member 78

Denk je niet een mooier resultaat te behalen, als je de woofers in de kamer gaat verdelen?


GPO

Quote from: morca on June 16, 2015, 18:54:53
Setje

Het valt me nu pas op dat je Onix Ref speakers hebt klopt dat? Die zijn extreem zeldzaam geworden na het uiteenvallen van AV123 paar jaar geleden.

Heb zelf de Onix Rocket RS850 Signature gehad; 1 vd mooiste speakers die ik heb gehad zowel om te zien als om te horen.

Verder heb je nog wel een heel kleine ieniemienie TV'tje.... tijd voor een upgrade?  :tounge:
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

Raymond187

Quote from: morca on June 16, 2015, 19:11:18
:clapping:
Gevoel ken jij ook wel denk ik ,dan lijkt bij mij alles klein,....mmm alleen de Denons niet denk ik  ;D
Zijn weinig mannen die dat zeggen :D

Gezellige ....mannen kamer  :thumbs-up:

morca

Quote from: GPO on June 17, 2015, 14:01:20
Het valt me nu pas op dat je Onix Ref speakers hebt klopt dat? Die zijn extreem zeldzaam geworden na het uiteenvallen van AV123 paar jaar geleden.

Heb zelf de Onix Rocket RS850 Signature gehad; 1 vd mooiste speakers die ik heb gehad zowel om te zien als om te horen.

Verder heb je nog wel een heel kleine ieniemienie TV'tje.... tijd voor een upgrade?  :tounge:
Idd Gert jan ik had de mazzel 2 monitoren,en later nog 2 met de bijbehorende center die hier niet eens verkocht is officieel.
Het laag is niet echt goed ,maar mid en hoog.......pfff detail en strak spelen dat is echt verrassend vond ik.
Onix maakt geen speakers meer dacht ik pas te zien.

Die beeldbuis bedoel je hahahaha die is groot aan de achterkant  ;D

Quote from: Raymond187 on June 17, 2015, 14:31:28
Zijn weinig mannen die dat zeggen :D

Gezellige ....mannen kamer  :thumbs-up:
Dankje en idd er komen niet vaak vrouwen dus is met recht een mannenkamer te noemen.
Ik denk mocht ik HAAR nog tegenkomen dat ik veel gezeur krijg......... :)


RalphH

Je hebt de buren gewaarschuwd? Hier zit nogal wat lomp laag in namelijk ;D

Veel plezier!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer



Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

GPO

Quote from: morca on June 17, 2015, 17:35:05
Idd Gert jan ik had de mazzel 2 monitoren,en later nog 2 met de bijbehorende center die hier niet eens verkocht is officieel.
Het laag is niet echt goed ,maar mid en hoog.......pfff detail en strak spelen dat is echt verrassend vond ik.
Onix maakt geen speakers meer dacht ik pas te zien.

Die beeldbuis bedoel je hahahaha die is groot aan de achterkant  ;D
Dankje en idd er komen niet vaak vrouwen dus is met recht een mannenkamer te noemen.
Ik denk mocht ik HAAR nog tegenkomen dat ik veel gezeur krijg......... :)

Onix werd via AV123 online verhandeld, maar de meneer Mark Shifter (baas van AV123) had de boel bedrogen en bleek nogal rijk geworden te zijn door geld-donaties die bestemd waren voor goede doelen in zijn eigen zak te steken. Daarvoor heeft hij een aantal jaar in de gevangenis gezeten. Volgens mij is hij een paar maanden geleden op vrije voeten gekomen.

Dus idd een mooi speaker-merk, maar nogal vervelend ten einde gekomen...  :nopompom:

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

morca

Quote from: GPO on June 18, 2015, 23:59:44
Onix werd via AV123 online verhandeld, maar de meneer Mark Shifter (baas van AV123) had de boel bedrogen en bleek nogal rijk geworden te zijn door geld-donaties die bestemd waren voor goede doelen in zijn eigen zak te steken. Daarvoor heeft hij een aantal jaar in de gevangenis gezeten. Volgens mij is hij een paar maanden geleden op vrije voeten gekomen.

Dus idd een mooi speaker-merk, maar nogal vervelend ten einde gekomen...  :nopompom:

GPO
Ik wist niet dat er zo,n verhaal achter zat,hij was de importeur geloof ik en verkocht direct aan klanten.
De hele set koste me 900 met de center erbij,dat was tov de latere prijs voor een ref MK2 per stuk 1500 euro .
Toen wist ik dat ik goeie 2e hands zaken gedaan had.

Mooie speakers idd,die grote ook.
Detail,houtfineer links rechts/boven onder/voor achter/ heeft dezelfde nerf,fineer is van de volgende plak boom gemaakt.


morca

De muziek comp had nukken ,ik miste wat dingen.
Vorige keer niet goed opgelet,en Jeroen was er even.
Nu weet ik weer hoe die asio en hoe foobarcon weer goed te zetten  ;D

Lekker muziekje aan, was een poos geleden dat ik geluisterd heb  :music:
Dus even niet storen aub  :clapping: