Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Started by morca, October 17, 2010, 18:21:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


knubbe

Leuk man! Mooi om te lezen dat het je zoveel meer plezier brengt!
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

morca

Ik was op de bank ik slaap gevallen met een muziekje :clapping:
Vanavond snel me andere comp klaar maken voor muziek,deze maakt pokkeherrie.
En dan muziek ...het hele weekend  :music:

Dit is echt puur genieten.

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch


morca

Volgende stap Diy akoestiek en een gepoorte sub naar beneden.
De het verhuist naar me kamer denk ik.
Betekend dat er naast de 2 gesloten  1 bandpass komt.
Ben zeer benieuwd.
Ik ga alles goed omgooien  ;D

Ejorne

Quote from: morca on August 15, 2014, 19:51:20
Ik ga alles goed omgooien  ;D

Gelukkig heb je een mooi zacht hoogpolige vloerbedekking, het zou anders nog kapot vallen...
:tounge2:


Ejorne

Quote from: morca on August 15, 2014, 20:43:44
Maar goed ook denk ik ,anders zou ik me akoestisch gezien een bult vallen  :)

PS je gaat niet gooien met me bandpass?? hoop ik  :clapping:

Die bult op je hoofd zal het geluid ietwat diffuus maken wat wellicht dan nog een beetje van pas komt...

En eh, maak je niet druk. Die JL's kunnen wel een stootje hebben...  :hehe:

morca

Klinkt wel super!
Heb jij ook al dat probleem dat je de muziek  niet meer uit wil zetten  :clapping:

PS foobar zapt door met de knopjes vd muis.
Heb de draadloze even gepakt  ;)

flakkees

dat moet wel lekker klinken met die monoblokkies , veel plezier met je aanwinst  :pompom:
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
Ascendant Audio Havoc18'' Qsc-plx3002 miniDsp / Monolth 12'' Thx




Maro

Denk dat de AV8801 binnenkort wel tegen dumpprijzen op de markt komt nu er sprake is van een opvolger. Met een beetje geluk kun je dan eentje scoren. Komen die POA's vaak voorbij eigenlijk?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

morca

Die AV is wel te vinden tegen die tijd,maar nog 3 van deze eindblokken opsporen.....
Heb ze nog nooit te koop zien staan in nederland en normale prijs.

flakkees

Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
Ascendant Audio Havoc18'' Qsc-plx3002 miniDsp / Monolth 12'' Thx

Maro

Quote from: morca on August 17, 2014, 08:10:34
Die AV is wel te vinden tegen die tijd,maar nog 3 van deze eindblokken opsporen.....
Heb ze nog nooit te koop zien staan in nederland en normale prijs.

In Duitsland gaan neuzen, daar komen dit soort dingen vaker voorbij al moet je bij schaarste wel rekening houden met (soms) redelijk vraagrijzen. Wel erg bruut 5 van die jongens in huis.  :headbanging:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

morca

Ik zie er 2 op marktnet,wel met half jaar garantie.
Maar kosten even 1400 euro,en dat voor 20 jaar oud...of nog ouder misschien!

Ik maakte ook half een grapje over die POA,s maar zowaar er staan er dus wel 2 te koop....had ik niet verwacht.
ALs ik geld had............. :music:

Die Marantz of andere goeie pre is geen half grapje,daar wil ik 2e hands over gaan denken en sparen.
Eindbakken kan ik nu niks mee,geen preouts voor rear en center.
Maar wil dat uiteindelijk wel dus sparen voor een pre,en mazzel hebben tegen een leuke aan te lopen.

Maro

Quote from: morca on August 17, 2014, 09:35:39
Ik zie er 2 op marktnet,wel met half jaar garantie.
Maar kosten even 1400 euro,en dat voor 20 jaar oud...of nog ouder misschien!

Ik maakte ook half een grapje over die POA,s maar zowaar er staan er dus wel 2 te koop....had ik niet verwacht.
ALs ik geld had............. :music:

Die Marantz of andere goeie pre is geen half grapje,daar wil ik 2e hands over gaan denken en sparen.
Eindbakken kan ik nu niks mee,geen preouts voor rear en center.
Maar wil dat uiteindelijk wel dus sparen voor een pre,en mazzel hebben tegen een leuke aan te lopen.

Misschien een Integra 80.3? Hoop op de opvolger nu Onkyo ook met een nieuwe pre komt. Als Integra volgt ga ik misschien wel naar de 80.4. De 80.3 doet niet onder voor een Marantz AV8801.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

morca

Ik sta open voor optie,s,al ik eerst zal moeten sparen.
Maar Onkyo komt ook met een nieuwe pre,vandaar dat Jeroen die van hem voor een scherpe prijs had  :)

Die eindbakken vond ik nog best veel geld voor 20 jaar oud,
zou iemand hier dat ervoor betalen?

Maro

Mijn Onkyo 5060 is al van begin jaren tachtig maar doet het nog heel fijn. Met die oude dingen is het net wat de gek er voor geeft. Als ze net een service beurt hebben gehad is de prijs niet echt verkeerd. Mijn 5060 is net helemaal nagekeken en kan weer jaren mee.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

morca

Quote from: Maro on August 17, 2014, 10:12:25
Mijn Onkyo 5060 is al van begin jaren tachtig maar doet het nog heel fijn. Met die oude dingen is het net wat de gek er voor geeft. Als ze net een service beurt hebben gehad is de prijs niet echt verkeerd. Mijn 5060 is net helemaal nagekeken en kan weer jaren mee.
Het is bij een zaak denk ik,maar of ze een sercive beurt gehad hebben staat er niet duidelijk bij.
In goeie staat betekend imo geen technische checkup.

Blijft veel geld imo voor dik 20 jaar oud spul,vaak geven elco,s dan problemen.