Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Started by morca, October 17, 2010, 18:21:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maro

Balen voor je Marco, maar wel goed dat je hoofd en bijzaken van elkaar kunt scheiden!!  :headbanging: 
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

rovinggecko

Mooi prut, maar duidelijk wel de juiste prio's!
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

morca

#1127
Prut word wel gemaakt tzt,als ik mazzel heb komt er nog een center wat gewoon dezelfde speakers is.
Die moet ook nieuw foam.
Pak ik ze alle 3 tegelijk,en komt de 4 G ook weer ten goede.
Dan heb ik 5 dezelfde,maar even posi denkend  :)

Maar idd maar even rustig aan doen,zo begon het vorig jaar ook,toen ging ik bijna op me bakkes.
Eerst maar eens kijken of er verder geen verrassingen meer komen  ;)

knubbe

-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

morca

#1129
Mmmm filmpje gekeken,nogal wat priegelwerk.....
Dank voor het vertrouwen  ;)

Maar ik heb daar nu de rust niet voor.


HTip

Vervelend voor je Marco! Denk maar zo dat je gezondheid belangrijker is dan het materiële. En waarom de filmavond afblazen? Je hebt het nu toch al prima voor elkaar? Sowieso beter dan de gemiddelde Nederlander ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

morca

Ja weet ik ,maar de surround,s zijn stuk vd living,en daar wilde we gaan vertoeven  :popcorn:
Maar das nu stereo,alhoewel,ik heb het kantelpunt van achter op 250 hz gezet.
Nou doen ze bijna geen laag,hoor je die woofer ook nog niet die stuk is.

Maar is goed,ik laat de avond doorgaan,maak er wat anders gezellig,s van,op jouw tip  ;)   :thumbs-up:

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Maro

Quote from: morca on November 13, 2013, 17:11:24
Ja weet ik ,maar de surround,s zijn stuk vd living,en daar wilde we gaan vertoeven  :popcorn:
Maar das nu stereo,alhoewel,ik heb het kantelpunt van achter op 250 hz gezet.
Nou doen ze bijna geen laag,hoor je die woofer ook nog niet die stuk is.

Maar is goed,ik laat de avond doorgaan,maak er wat anders gezellig,s van,op jouw tip  ;)   :thumbs-up:

^^
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

larzie

Eerst inderdaad je gezondheid maar weer op orde. Filmpjes kijken en muziek luisteren kun je altijd bij je forumvrienden doen!
Je weet dat je bij mij nog steeds van harte welkom bent!  :thumbs-up:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT


larzie

Quote from: morca on November 13, 2013, 21:24:16
Dankuw heren  :)
Gaan we gewoon doen. :popcorn:

Larz heb je die F112 gezien in het JL topic  ;)........ ;D

Ik zie het net, maar vind 2890 excl. verzendkosten euro nog steeds wel veel geld. Ik wacht wel tot iemand hem tweedehands aan gaat bieden.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT


larzie

Quote from: morca on November 16, 2013, 15:59:58
Als je rekent dat de driver al 900 kost,dan een amp ook nog eens rond de 1000,dan valt die 2800 best mee  ;)

Maar iets meer geduld kan je zo 1000 euro extra in de pocket opleveren. En ik ben best een geduldig persoon. Die 1000 euro die ik dan bespaar kan ik weer gebruiken voor andere leuke upgrades.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT


larzie

Quote from: morca on November 16, 2013, 16:31:38
Dat is slim kopen,doe ik ook altijd  ;)

Vergt wat meer geduld, maar loont over het algemeen altijd.  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

morca

Vandaag eens wat nieuws geprobeerd.
Beide JL,s in de living parallel op 2 ohm op 1 kanaal vd Inuke,lijkt best goed te gaan.

Dus nu heb ik een kanaal over,van daar ook het testen met 2 drivers op 1 output.
Ik ga van me oude 12 W3 een gepoorte sub bouwen.De driver staat nog in me avatar.
95 liter inhoud,poort 94 cm/10.2 cm,tuning 16 hz,luchtsnelheid bij 20 hz is 15 m/s in de poort.

Lijkt op papier een goed brouwsel,dus in de kerstvakantie 2 weken vrij,dan ga ik effe samen met me neef aan de gang.
Ik heb er zijn aan,2 gesloten en een gepoorte sub in de living  :headbanging:

Word een leuke kerst  :music:

Ejorne



morca

Gisteren nog eens getest hoe de Inuke  2 JL,s aanstuurt met 1 kanaal.
Met film...prima,met dat stukje pulse clipte hij nog niet en leek het net zo makkelijk te trekken.
Muziekje met contrabas klinkt ook nog erg strak.
Geluidsbeeld lijkt niet verandererd,er is aanstuuring voldoende.

Plannen lopen goed :)

Kist nog even nagerekend/bekeken ,moet goed komen zo.
Dat word echt een vette sub combi zometeen  :headbanging:

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

morca

Kleine aanvulling op de gesloten sensatie  ;)
Deze set word samen net een tikje beter door de 2 gesloten ernaast tov 1 boven.
Binnenkort film kijken   :popcorn:

Raymond187



LuPo