Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Started by morca, October 17, 2010, 18:21:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymond187


RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

morca

De manueel therapeut maakte een grapje ergens over,ik daarna over star trek en hun medische kennis.
Ik heb een spuitje adamantium nodig om het echt op te lossen volgens hem.
Ik grapte dat ik net alle 5 de Xman,s gezien had.

Even grappen is leuk,maar ook weer direct met je neus op de feiten.
Versleten en kunnen ze niet maken.

Mits je er goed mee omgaat is het te doen,denk over 4 wkn net weer nog een stapje beter te gaan.
Denk dat ik hem beter even van RalphH aanpak,dan doen we een bakkie later nog eens Ray.
Want die ducttape gaat niet helpen,alhoewel,ik heb het nooit geprobeerd .....  :clapping:  :headbanging:

Raymond187

Idd af en toe een grap moet kunnen, maar het is natuurlijk wel zeer naar (op ze zachts gezegd) :nopompom:

Anywayz. Ik wil alleen maar dubbel duidelijk maken dat je van harte welkom bent ;)


morca

Weet ik kerel,ik ouwehoer vaak lekker mee,er moet een vrolijke ondertoon blijven he.  ;D

Dat weet ik,omdat je in de buurt woont zal het er nog wel eens van komen.
Andersom ook he  ;)

morca

Ik vond net deze speakers, daar wil ik er wel 5 van  :headbanging:
Even voor het idee,de woofers zijn 30 cm  ;D

Leuke setup met 2 keer een F112 voor de studio .

Raymond187


MechanicalAnimal

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis


Ejorne

Als je dit hebt gekocht heb je niets meer om op de bank te plaatsen...

morca

Quote from: Ejorne on November  8, 2013, 08:18:02
Als je dit hebt gekocht heb je niets meer om op de bank te plaatsen...
;D

Minder goed nieuws,van 1 van me surround,s,is de surround gescheurd......ouderdom.
Dat betekend dat de andere ook binnenkort zal gaan.
Sta ik voor de vraag,refoamen of andere woofers....

Balen krijg ik bijna me center denk dat word blazen met GIjoe.
Maar ik denk met de vorige GIJoe de scheur begonnen is.

Former member 78

Er staan vaak zat leuke speakers in de markt.
Upgraden kan nooit kwaad ;)

Ejorne

Quote from: morca on November 10, 2013, 23:36:59
;D

Minder goed nieuws,van 1 van me surround,s,is de surround gescheurd......ouderdom.
Dat betekend dat de andere ook binnenkort zal gaan.
Sta ik voor de vraag,reconen of andere woofers....

Balen krijg ik bijna me center denk dat word blazen met GIjoe.
Maar ik denk met de vorige GIJoe de scheur begonnen is.

Da's balen! Misschien kun je met een kitje zelf proberen te reconen? Of zou dat niet raadzaam zijn?
Andere woofers wordt misschien lastig, je zou de parameters van deze woofers moeten weten om er in de buurt te komen...

Raymond187

zwaar kl*te  :nopompom:

Denk dat andere 2e handse speakers goedkoper is.

RalphH

Balen!
Als je tevree bent over die speakers zou ik ze een nieuw randje geven (volledig reconen lijkt me niet nodig). Je bent best handig dus je kunt overwegen om dat zelf te doen. Prijsopgave zou ik wel laten maken, weet je tenminste of uitbesteden de moeite is.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

morca

ivm de 4G word het laten refoamen .

Maar me week is nog slechter geworden vandaag,

reiskosten van ziekte dagen worden opeens ingehouden,dat was nooit zo.
Kost me bijna 200 euro volgende maand.
Manueel zou betaald worden volgens afspraak,die komt ook opeens ze woord niet na.
Kosten nogmaals 180 euro.......

Woofers reconen zit er dus niet meer in.

Verdere afspraken bij de manueel zeg ik af,ik loop aardig recht,de rest red ik wel tot januari weer betaald word.

Het is net als vorig jaar net voor kerst,
rekeningen,inhoudingen toen van wat anders,en kapotte dingen daarna die ik moest maken.

Nou denk ik zelf,s de center maar af te blazen....vorig jaar had ik ook wat dingen gekocht,daarna gingen er opeens wat dingen stuk.
Toen zat ik heel krap met kerst en de maanden daarna.
Wel balen,zaterdag net met vrienden afgesproken dat we de 22ste film gaan kijken hier en goed blazen.
Word afblazen denk ik..............

RalphH ik PM je nog over de center,even dagje denken wat ik hier weer mee moet  >:(

Former member 78

Das kud morca, sterkte.

morca

Was het maar zo,n geslachtdeel,daar heb ik nog wat aan  :)
Dankje Arjan,komt ook wel weer goed,maar ik baal even dat het allemaal binnen 24 uur moet gebeuren.
Doet me beetje aan vorig jaar denken,hoop dat dit de laatste verrasing is van 2013......bummer!!!


Raymond187

 :nopompom:

Dat is weer zwaar balen zo alles achter elkaar  :-X

Murphy's law.....

Worden deze ook uitbetaald als reiskosten? Of is het een onkosten vergoeding?

Quote from: morca on November 11, 2013, 13:26:27
Center maar afgezegd bij RalphH,dit is echt balen,...was ik bijna klaar............  >:( en  :(
Dubbel  :-X


morca

#1121
Dankje heren!

Ik zal eens kijken op youtube of ik het zelf aandurf Arjan,bedankt voor de tip.
Eerst eens verder kijken of ik ze niet gewoon kan bestellen,Ebay heb ik weer paypal voor nodig.......

Ejorne

Quote from: morca on November 11, 2013, 13:59:18
Dankje heren!

Ik zal eens kijken op youtube of ik het zelf aandurf Arjan,bedankt voor de tip.
Eerst eens verder kijken of ik ze niet gewoon kan bestellen,Ebay heb ik weer paypal voor nodig.......

Ik heb wel een paypal account waarmee ik het voor je kan bestellen mocht je het elders niet kunnen vinden (of veel duurder uitvallen)


RalphH

Nou...lekker allemaal joh. Als de centjes niet lopen zoals je verwacht, is altijd balen.

Wel positief dat je rug weer iets beter gaat.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer