Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Started by morca, October 17, 2010, 18:21:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Ejorne



morca

Nou ik heb me glasvezel,en een nieuwe modem...............
Jullie voelen hem natuurlijk al aankomen,me mediaboxen doen het weer niet want ik heb een ander ip adres.

En het draaide net een beetje  :(

Waren ze ook me spullen nog vergeten,hele dag zitten wachten tot ie terug kwam,echt knudde weer dit.
Vakantie begint weer goed..................

Ejorne

Quote from: morca on April  2, 2013, 16:31:09
Nou ik heb me glasvezel,en een nieuwe modem...............
Jullie voelen hem natuurlijk al aankomen,me mediaboxen doen het weer niet want ik heb een ander ip adres.

En het draaide net een beetje  :(

Waren ze ook me spullen nog vergeten,hele dag zitten wachten tot ie terug kwam,echt knudde weer dit.
Vakantie begint weer goed..................

Met de nieuwe modem/router zal het waarschijnlijk wel mogelijk zijn (en stabiel zijn) om op naam van de computer te sharen in plaats van op ip-adres. Dus je zou alles (dune's en pc) weer op auto-ip-config kunnen zetten. En vervolgens even opnieuw de shares aanmaken. Wanneer je met de Dune browsed via SMB en dan een snelkoppeling maakt dan zal er op basis van computernaam een share aangemaakt zijn. Dan maakt het verder niet uit of de computer een ander ip-adres gaat krijgen, de share's zullen dan blijven werken.




Martijnst1990

Quote from: morca on April  4, 2013, 23:06:31
Vanavond lekker film zitten kijken,alles werkt weer prima  :popcorn:
Goed om te horen! :) Welke film is het geworden?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

morca

Oudje niet bijzonder,the Core.
Goeie surround en sub effecten al is het geen ijzersterke film.
Morgen weer verder kijken,ik was vrij vd week ,dus moet nog wel een paar filmpje,s inhalen  :popcorn:

LuPo




Former member 78

Hoort dat bij JL, dat je dan een kleine tv moet hebben? ;D


RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

LuPo



flakkees

Quote from: morca on April 17, 2013, 23:16:38
Ze zijn ong zo groot als de sub die in me living staat,maar eens kijken wie van jullie deze in zijn living 'mag' plaatsen hihi. :P

ik  ;D
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
Ascendant Audio Havoc18'' Qsc-plx3002 miniDsp / Monolth 12'' Thx

Leentje

En ik ook :pompom: (mijn vriendin vindt het allemaal prima zolang ze er maar niet aan mee hoeft te betalen) Je begrijpt...zij is een blijvertje :D :D
Hier zou ik iets neer kunnen zetten er is ruimte genoeg.

morca

Kees heb je ze nog,geweldig !!!!! je tovert een  ;D op me gezicht .

Leen,moet even denken welke sub jij ook al weer had staan.

Het was ook maar een grapje,er zijn nog wel een paar met veel en groot,Arjan bv heeft ook een paar beste staan  :headbanging:

Leentje

Quote from: morca on April 18, 2013, 18:25:20


Leen,moet even denken welke sub jij ook al weer had staan.



Ik heb op dit moment helemaal geen sub meer staan :nopompom: hoop over niet al te lange tijd er weer eentje aan te schaffen. :D
Hier zou ik iets neer kunnen zetten er is ruimte genoeg.

morca

Ik had je topic idd al weer gevonden,en zag nu weer wie je was  :)
Ach alles op ze tijd,beter rustig even goed sparen voor meteen een goeie sub kopen idd.
Al iets op het oog?