Author Topic: Marco,s HT livingroom: The Best of Both Worlds.  (Read 299309 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online morca

• Hulp nodig met Sub/Dualsub,s afstelling/plaatsing, REW/DSP, akoestiek of ADSY ?
  • Forever Addicted
  • Trade Count: (+2)
  • Total likes: 91
Re: The Best of Both World,s Morca,s HT & Living.Foto,s vd the Living ...
« Reply #950 on: January 3, 2013, 18:16:47 »
Ja de sub,s blijven bevallen,gelukkig,moet alleen nog 1 ombouwen naar gepoort.
En afwerken hihi  ;)

Auto,tja het ging,maar de storing is nog niet helemaal over,ik duim voormezelf dat het alleen een sensortje is.......

Bedankt voor je compliment  :thumbs-up:

Offline Leentje

« Reply #951 on: January 3, 2013, 18:21:51 »
Ja de sub,s blijven bevallen,gelukkig,moet alleen nog 1 ombouwen naar gepoort.
En afwerken hihi  ;)

Auto,tja het ging,maar de storing is nog niet helemaal over,ik duim voormezelf dat het alleen een sensortje is.......

Bedankt voor je compliment  :thumbs-up:

Ik heb het vage idee dat dat niet je laatste ombouw/zelfbouw zal zijn :bigsmile:
Hier zou ik iets neer kunnen zetten er is ruimte genoeg.

Online morca

• Hulp nodig met Sub/Dualsub,s afstelling/plaatsing, REW/DSP, akoestiek of ADSY ?
  • Forever Addicted
« Reply #952 on: January 3, 2013, 19:38:59 »
Voor mezelf wel voorlopig geen plannen ,en het gaat hard genoeg zo naar me zin,maar wie weet   :D

Online morca

• Forever Addicted
« Reply #953 on: January 3, 2013, 22:31:54 »
edit foutje  :D

Online morca

• Forever Addicted
« Reply #954 on: February 7, 2013, 22:22:07 »
Nou ,na weer eens paar dagen muziek in de HT te hebben geluisterd in tijden.
Ben ik blij dat ik hierboven nog me ouwe setje heb staan.

Alles klopt,hier klinkt veel beter als beneden,ik was even vergeten hoeveel. :)     :music:

Offline RalphH

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Total likes: 178
« Reply #955 on: February 8, 2013, 22:49:07 »
Je moet ook wat te wensen overhouden he ;D
Marantz SR6011 + Rotel RB1090 & HK Citation 7.1 / Tannoy S10 , 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ / Epson TW5500 / Lumene 106" / HTPC met ATI RX 560, BD en Kodi
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Online morca

• Forever Addicted
« Reply #956 on: February 9, 2013, 00:26:43 »
Die heb ik ook nog wel  :)
Plannen zat..........

Online morca

• Forever Addicted
« Reply #957 on: February 21, 2013, 00:46:48 »
Dune smart D/B 1:

IPTV: playback and record IPTV streams (multicast UDP/RTP) from your Internet provider (check availability of multicast UDP/RTP streams with your Internet provider).
Digital TV option: playback and record Digital TV channels using an optional Digital TV USB dongle (digital TV USB dongle is not included; this option can be purchased separately)

Betekend dat niet dat ik digitaal tv kan kijken en op kan nemen,iemand ervaring mee hoe goed dat werkt.
Zeg ik effe die tuner af die ik moet huren  :)

Edit, ik denk deze http://www.hdsupplies.nl/nl/dune-hd-air-wireless-usb-adapter.html

Offline BJF

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+18)
  • Total likes: 87
  • Stadjer
Er gaat niets boven Groninger koek

| ASAT |

Online morca

• Forever Addicted
« Reply #959 on: February 21, 2013, 12:57:02 »
Nope, deze.
Ok thank,s.
Komt er veel instelwerk bij kijken?

Offline Ejorne

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+4)
  • Total likes: 8
« Reply #960 on: February 22, 2013, 16:16:36 »
Ok thank,s.
Komt er veel instelwerk bij kijken?

Je hebt dan ook nog een extra router nodig om de uitgang van je tv-netwerk-signaal de ether in te sturen... Ik weet niet of elke router tegen multicast streams kan, misschien zinvol om dit even na te gaan nog...

Voor de rest moet je dan straks in de dune de frequenties invoeren waarop de diverse tv-signalen lopen. Hierover is op tweakers wel een draadje waarin dat beschreven en uitgelged staat. Solcon levert de streams van Glashart, dus de frequenties van Glashart moeten ingevoerd worden...

En wat ik ook niet zeker weet of de Dune wel met twee netwerken overweg kan. Want je Dune hangt nu natuurlijk al bekabeld aan je PC-netwerk. Straks moet daarnaast dan via WiFi het tv-netwerk gaan lopen...
« Last Edit: February 22, 2013, 16:18:03 by Ejorne »

Online morca

• Forever Addicted
« Reply #961 on: February 28, 2013, 22:42:33 »
Mmmm me comp monitor doet raar,ik dacht dat het forum nukken had,maar zie het net ook met gewoon computeren......
 :dry:

Offline Martijn90

Mmmm me comp monitor doet raar,ik dacht dat het forum nukken had,maar zie het net ook met gewoon computeren......
 :dry:
Het zit je ook niet mee op computer gebeid zeg  :nopompom:
Panasonic TX-P55VT50 Oppo BDP-93EU Apple TV Onkyo TX-NR3008 XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears JL Audio 12W7 W&M LS-03 W&M HD-01 Sony PS4 Silverstone HTPC

Huiskamer set

Online morca

• Forever Addicted
ach die usb 3 schijven was een verkeerde aankoop,ik ben erachter dat de geluidskaart die 500 ma nodig heeft om goed te werken.
Geen bleusrceen meer gehad  :)

Maar dat de letters van me schermpje soms wel en soms niet goed leesbaar zijn is wel pech.

Maar iid ik heb wel wat pech gehad,5 jaar no problem tot de bliksem in die oude sloeg.
Half jaar lopen prutsen,te eigenwijs om meteen te zien dat het een nieuwe word  :D

Deze nieuwe weer met schijven en de asio driver/ EMU,maar het speelt allemaal nu.

Online morca

• Forever Addicted
Niemand een idee trouwens,als ik een pagina open zijn de letters /deels van het beeld heel slecht te lezen,net of er pixels missen.
Scroll ik dan ,dan is het weer goed
met openen van een nieuwe scherm doet ie het vaak weer slecht tot ik scroll......

Offline RalphH

• HT forum donateur
Rotte driver misschien? Doet de fan van je koeler het nog? Zou het anders niet echt weten, kan dan nog rot geheugen zijn ofzo.
Marantz SR6011 + Rotel RB1090 & HK Citation 7.1 / Tannoy S10 , 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ / Epson TW5500 / Lumene 106" / HTPC met ATI RX 560, BD en Kodi

Offline Martijn90

Doet hij het overal waar je tekst gebruikt? Dus zowel in je webbrowser als bijvoorbeeld Word?

Edit: auto correct maakte er weer wat moois van..
« Last Edit: March 1, 2013, 21:25:29 by Martijn90 »
Panasonic TX-P55VT50 Oppo BDP-93EU Apple TV Onkyo TX-NR3008 XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears JL Audio 12W7 W&M LS-03 W&M HD-01 Sony PS4 Silverstone HTPC

Huiskamer set

Online morca

• Forever Addicted
RalphH@Er zit geen cooler op deze ATI.
Driver....geheugen ,2e word ik  :blink: hahahahaha

Martijn @ Goeie ,ik gebruik geen word maar heb wel wat teksten als tekstbestand,zal de komende dagen eens testen.
Eerste paar teksten zie ik geen probleem.
Met de browser wel....morgen meer effe testen.

Thanks heren  :thumbs-up:

Offline RalphH

• HT forum donateur
Enkel je browser, verder nergens? Sowieso een softwaredingetje dan lijkt me. Driverupdate kan bijna geen kwaad. Als het niet weggaat, keer andere browser proberen (firefox ipv IE ofzo)
« Last Edit: March 1, 2013, 21:09:07 by RalphH »

Online morca

• Forever Addicted
driver van de kaart is de nieuwste,en firefox is al vanaf dag 1 in gebruik,IE vind ik een  :devil: prog  :D
De browser blijft het tot nu toe doen..........de rest nog geen fouten gezien....

Offline Martijn90

Ik kreeg onlangs namelijk ook wat gezeur met Firefox, schokkend beeld met scrollen etc. Heb toen Google Chrome erop gezet en sindsdien geen problemen meer. Misschien een idee om inderdaad een andere browser ernaast te draaien om te controleren.

Huiskamer set

Online morca

• Forever Addicted
Goed dat je dat van dan scrollen even zegt,heb ik ook last van  ;)
Is chrome net zo goed en veilig.
Wel jammer als het aan firefox zou liggen,ik vind het een fijne brouwser.
Morgen even chrome testen  :)

Online morca

• Forever Addicted
Hij leest iets beter weg nu,er lijkt idd iets met firefox te zijn.
Thanks voor de tips,het lijkt opgelost  :thumbs-up:

Offline Ejorne

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+4)
  • Total likes: 8
Misschien als je opnieuw de setup van Firefox draait, het dan weer goed is? Maar Chrome is ook een fijne en snelle browser.

Online morca

• Forever Addicted
Ruzie met computer,s..........................grrrrr
Nou zien beide dune,s boven en beneden de comp en alle mappen/schijven niet ,meer.
Hele vd week ziek geweest,net iets op aan het knappen.
Kijk bijna nooit geen film en dan doet ie het net nu niet,............ik ben die ... comp zat

Kan ik niet alle schijven aan me Dune,s hangen,als ik aan me dune boven een schijf hang dat die dune beneden die ook ziet.
Dat delen en rechten b,ijft ellende,ik wil van me comp af in me film netwerk......... :devil: