Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Started by morca, October 17, 2010, 18:21:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morca

Ja de sub,s blijven bevallen,gelukkig,moet alleen nog 1 ombouwen naar gepoort.
En afwerken hihi  ;)

Auto,tja het ging,maar de storing is nog niet helemaal over,ik duim voormezelf dat het alleen een sensortje is.......

Bedankt voor je compliment  :thumbs-up:

Leentje

Quote from: morca on January  3, 2013, 18:16:47
Ja de sub,s blijven bevallen,gelukkig,moet alleen nog 1 ombouwen naar gepoort.
En afwerken hihi  ;)

Auto,tja het ging,maar de storing is nog niet helemaal over,ik duim voormezelf dat het alleen een sensortje is.......

Bedankt voor je compliment  :thumbs-up:

Ik heb het vage idee dat dat niet je laatste ombouw/zelfbouw zal zijn :bigsmile:
Hier zou ik iets neer kunnen zetten er is ruimte genoeg.



morca

Nou ,na weer eens paar dagen muziek in de HT te hebben geluisterd in tijden.
Ben ik blij dat ik hierboven nog me ouwe setje heb staan.

Alles klopt,hier klinkt veel beter als beneden,ik was even vergeten hoeveel. :)     :music:

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


morca

Dune smart D/B 1:

IPTV: playback and record IPTV streams (multicast UDP/RTP) from your Internet provider (check availability of multicast UDP/RTP streams with your Internet provider).
Digital TV option: playback and record Digital TV channels using an optional Digital TV USB dongle (digital TV USB dongle is not included; this option can be purchased separately)


Betekend dat niet dat ik digitaal tv kan kijken en op kan nemen,iemand ervaring mee hoe goed dat werkt.
Zeg ik effe die tuner af die ik moet huren  :)

Edit, ik denk deze http://www.hdsupplies.nl/nl/dune-hd-air-wireless-usb-adapter.html



Ejorne

Quote from: morca on February 21, 2013, 12:57:02
Ok thank,s.
Komt er veel instelwerk bij kijken?

Je hebt dan ook nog een extra router nodig om de uitgang van je tv-netwerk-signaal de ether in te sturen... Ik weet niet of elke router tegen multicast streams kan, misschien zinvol om dit even na te gaan nog...

Voor de rest moet je dan straks in de dune de frequenties invoeren waarop de diverse tv-signalen lopen. Hierover is op tweakers wel een draadje waarin dat beschreven en uitgelged staat. Solcon levert de streams van Glashart, dus de frequenties van Glashart moeten ingevoerd worden...

En wat ik ook niet zeker weet of de Dune wel met twee netwerken overweg kan. Want je Dune hangt nu natuurlijk al bekabeld aan je PC-netwerk. Straks moet daarnaast dan via WiFi het tv-netwerk gaan lopen...


Martijnst1990

Quote from: morca on February 28, 2013, 22:42:33
Mmmm me comp monitor doet raar,ik dacht dat het forum nukken had,maar zie het net ook met gewoon computeren......
:dry:
Het zit je ook niet mee op computer gebeid zeg  :nopompom:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

morca

ach die usb 3 schijven was een verkeerde aankoop,ik ben erachter dat de geluidskaart die 500 ma nodig heeft om goed te werken.
Geen bleusrceen meer gehad  :)

Maar dat de letters van me schermpje soms wel en soms niet goed leesbaar zijn is wel pech.

Maar iid ik heb wel wat pech gehad,5 jaar no problem tot de bliksem in die oude sloeg.
Half jaar lopen prutsen,te eigenwijs om meteen te zien dat het een nieuwe word  :D

Deze nieuwe weer met schijven en de asio driver/ EMU,maar het speelt allemaal nu.

morca

Niemand een idee trouwens,als ik een pagina open zijn de letters /deels van het beeld heel slecht te lezen,net of er pixels missen.
Scroll ik dan ,dan is het weer goed
met openen van een nieuwe scherm doet ie het vaak weer slecht tot ik scroll......

RalphH

Rotte driver misschien? Doet de fan van je koeler het nog? Zou het anders niet echt weten, kan dan nog rot geheugen zijn ofzo.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Martijnst1990

Doet hij het overal waar je tekst gebruikt? Dus zowel in je webbrowser als bijvoorbeeld Word?

Edit: auto correct maakte er weer wat moois van..
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

morca

RalphH@Er zit geen cooler op deze ATI.
Driver....geheugen ,2e word ik  :blink: hahahahaha

Martijn @ Goeie ,ik gebruik geen word maar heb wel wat teksten als tekstbestand,zal de komende dagen eens testen.
Eerste paar teksten zie ik geen probleem.
Met de browser wel....morgen meer effe testen.

Thanks heren  :thumbs-up:

RalphH

Enkel je browser, verder nergens? Sowieso een softwaredingetje dan lijkt me. Driverupdate kan bijna geen kwaad. Als het niet weggaat, keer andere browser proberen (firefox ipv IE ofzo)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

morca

driver van de kaart is de nieuwste,en firefox is al vanaf dag 1 in gebruik,IE vind ik een  :devil: prog  :D
De browser blijft het tot nu toe doen..........de rest nog geen fouten gezien....

Martijnst1990

Ik kreeg onlangs namelijk ook wat gezeur met Firefox, schokkend beeld met scrollen etc. Heb toen Google Chrome erop gezet en sindsdien geen problemen meer. Misschien een idee om inderdaad een andere browser ernaast te draaien om te controleren.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

morca

Goed dat je dat van dan scrollen even zegt,heb ik ook last van  ;)
Is chrome net zo goed en veilig.
Wel jammer als het aan firefox zou liggen,ik vind het een fijne brouwser.
Morgen even chrome testen  :)


Ejorne

Misschien als je opnieuw de setup van Firefox draait, het dan weer goed is? Maar Chrome is ook een fijne en snelle browser.

morca

Ruzie met computer,s..........................grrrrr
Nou zien beide dune,s boven en beneden de comp en alle mappen/schijven niet ,meer.
Hele vd week ziek geweest,net iets op aan het knappen.
Kijk bijna nooit geen film en dan doet ie het net nu niet,............ik ben die ... comp zat

Kan ik niet alle schijven aan me Dune,s hangen,als ik aan me dune boven een schijf hang dat die dune beneden die ook ziet.
Dat delen en rechten b,ijft ellende,ik wil van me comp af in me film netwerk......... :devil: