Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Started by morca, October 17, 2010, 18:21:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ejorne

Even openschroeven die handel dus...

Hij had toch al eens een opmerking over de denons gemaakt? Grote kans dat het dan inderdaad losgekoppelde stekkertjes zijn. Ik hoop het..  8)

morca

Net nog even gespeeld en gevonden,een EQ 11 bands dacht ik.  :clapping:  :headbanging:   
Daar word ik heel blij van,je kan ze per kanaal doen maar ook for all......
Sublevel gevonden ,maar die kon niet harder,maar door bovenstaande EQ gaat ie wel harder nu.  :thumbs-up:
Dan doet ie de sub ook mee denk ik,want ik heb al zachtjes  :D getest dat finding nemo beter klinkt als voor de setting.
Dit word genieten morgen  :popcorn: HDtje naar beneden  :headbanging:

Effe snacken halen,nou word het genieten van me living  :pompom:
MONSTERLIJKE AMP,hopelijk onthoud ie wel ze settings,die heb ik al een paar keer goed gezet.
Maar dat kan ook per kanaal geweest zijn.........morgen meer hierover

morca

Harmony is set.
Hapjes gehaald.
1 sub speelt nu,vanavond en zometeen muziek en film.

Net al even wat muziek geluisterd,oei oei wat klinkt deze amp mooi,goed,detailvol,strak.
Ben zeer content  :music:

Xander32

Quote from: morca on July 28, 2012, 14:16:00
Harmony is set.
Hapjes gehaald.
1 sub speelt nu,vanavond en zometeen muziek en film.

Net al even wat muziek geluisterd,oei oei wat klinkt deze amp mooi,goed,detailvol,strak.
Ben zeer content  :music:


:clapping:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

morca

Oh ja,ik heb zo,n vivanco erbij voor een matsprijsje,  :thumbs-up:
Goeie tip van je  ;)

EDIT je bedoelde een W&M  :-X

morca

Ejorne gisteren geweest,even een Denon POA 6600 opgerukt....................... hangt niks los.
Kijken of ik vanmiddag foto,s kan maken vd binnenkant,heb wel het idee dat een brug/doorverbinding mist.
Ik weet nog dat ik getipt ben,dacht door Abz die aansluitingen eens te checken,want die kende de amp,s.
Maar jammer genoeg lijkt alles goed en aangesloten te zitten

morca

Gisteren stukje DTSMA gekeken van U571,klinkt,wat een surround effecten.
Daarna the Rock met LPCM gekeken ,zucht wat een surround effecten  :music: stunning

Ejorne

Nog foto's gemaakt van de Donons?
Ik ben toch wel benieuwd wat er mis mee is. Zou toch wel erg prettig zijn als die weer gaan draaien binnenkort.


Ejorne

Misschien moet ik eens langskomen met de inuke? Even kijken hoe die het doet op de 2 JL's?


Ejorne

Quote from: morca on July 30, 2012, 15:06:07
:-X .........    :D

Ik denk dat je nog versteld zult staan. Er zijn welliswaar zat horrorverhalen te vinden, het is natuurlijk wel het tigste-rang merk Behringer he, maar er zijn ook genoeg succes verhalen te lezen. En voorlopig doet de iNuke het hier op mijn sdx15 toch wel een behoorlijk stukje beter dan de Hypex deed...  ;)

morca

Quote from: Ejorne on July 30, 2012, 16:10:03
Ik denk dat je nog versteld zult staan. Er zijn welliswaar zat horrorverhalen te vinden, het is natuurlijk wel het tigste-rang merk Behringer he, maar er zijn ook genoeg succes verhalen te lezen. En voorlopig doet de iNuke het hier op mijn sdx15 toch wel een behoorlijk stukje beter dan de Hypex deed...  ;)
Ik weet dat ie het goed doet bij jpuw makker,ik doelde op mijn eerdere woorden  :D  :D  :D

morca

Net me laatste onderdeel binnen voor de living,vanavond knallen met een filmpje na afstellen  :popcorn:
Beter gezegd de sub,s worden vanavond aangesloten en ingeregeld  :pompom:
Snel eten en douchen en aansluiten die hap

Martijnst1990

Lekker bezig 8) Goed dat het allemaal zo bevalt, mag ook wel na alle tegenslagen de laatste tijd :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT


morca

De marantz staat naar volle tevredenheid te spelen.
De manual ADSYEQ ben ik erg over te spreken,ik heb hem dus zelf ingesteld en niet laten meten.

De sub,s worden ook eindelijk aangestuurd,wegens buget en(mooi prijsje 2e H) moest het een Inuke 3000 DSP worden.
Liep ik tegen aan,omdat ik net als Ejorne er stuk lichtere 4 ohm woofers op heb staan en het dan wel goed gaat.
En idd hij stuurt voor in de living mooi aan nu.

Heb de hypexen ook vd week beneden gehad,Bij normaal volume klinkt de hypex en fractie beter.....maar bij iets hoger volume word het verschil al iets meer.
Laat je HT geweld op de sub,s los hoor je duidelijk dat die hypex meer/beter, controle/output geeft tov de Inuke.

Maar in de living met meer nagalm gaat het al gauw hard,heb ik hem niet zo hard staan,en voldoet hij ruim voor mijn gebruik beneden,niet extreem hard als ik in de HT wel eens doe.

Vd week druk met de hand die sub amp in aan het stellen,heb geen comp beneden.
Klinkt aardig lekker zo ,wil wel eens een meting maken.

Zal ook eens foto,s maken hoe ik een 12 cm fan achterop de Inuke gebouwd heb,fan had ik nog liggen.
Hoor echt bijna niks met een potmetertje ertussen,denk op ong 500/600 toeren,en hij word niet warm.
Maar er komt nog een PWM regelaar tussen,das beter.

Eindconclusie,Marantz klink geweldig ben erg blij.
De speakers zijn voldoende op de  Marantz  :D
Me sub,s spelen eindelijk.
Kan eindelijk BD kijken/horen.

Me so  :pompom: now    :D


RalphH

Goed te lezen dat je content bent met de opstelling. Succes met finetunen, maar dat komt goed.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Martijnst1990

Goed nieuws dus! :) Lekker genieten van je filmpjes en muziek nu  :headbanging:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Ejorne

Ja, mooi man!   O0

Lekker genieten nu van een mooi soundje beneden en een nog beter soundje boven.  8)

Wel grappig dat het bij jou precies andersom uitpakt als bij mij met de iNuke versus de Hypex...

Martijnst1990

En nou die foto's nog is, want ik ben nu toch wel benieuwd :D

Om heel eerlijk te zijn weet ik ook niet precies wat er nou boven en benden staat bij jou, ben het even kwijt allemaal :P  ::)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT


morca

Ejorne@ jij had vermogen extra nodig he,bij mij blijft nu wat over net als bij jouw,dus is de aanstuuring vergelijkbaar .
Jij kwam tekort aan de hypex ,daarom hoor je bij mij het verschil mijn 400 watt JL ,en jouw 1000 watt SDX.

Martijn@ thanks zit helemaal te genieten  :thumbs-up:

Ralf@ denk dat jij het niet meer weet,ge zeit de weg kwijt ? ? ? ,als ik het zelf maar weet  :D

RalphH

Beneden de Marantz, de Dune, de Jamo's en de 2 gesloten JL's
Boven de Pana, de HTPC, de Onyxen, de bandpass en de gesloten JL

...toch?  ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer