Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Started by morca, October 17, 2010, 18:21:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Begrijp ik nu goed dat je panelen hiermee gaat bedekken? Mooie foto's in ieder geval. Ik vind ze wel wat druk voor een woonkamer, maar dat is mijn smaak ;)ß
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

morca

Nee niet als paneel maar al ingelijst.
Ja wat is druk,de kamer is erg wit,de muren dus die schilderijen breken de muur mooi samen met een zwarte bank.
Anders word het weer zo wit,echt druk is het niet hoor.
Zal gauw eens wat foto,s proberen te maken,ben wel trots op me kamer/huisje  :pompom:

Martijnst1990

Vind het ook erg mooie plaatjes, of het te druk is hangt ook erg af van de rest van de inrichting vind ik. Ben inmiddels wel benieuwd naar wat foto's van je kamer, dus zorg maar snel voor een camera :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VlisChris

Ingelijst? Dat ga je terughoren Marco.
Zeker als je er glas overheen doet. Zou persoonlijk eerder kijken of het niet op canvas af te laten te drukken is. Veel duurder, maar akoustisch een minder drama verwacht ik.

Ben ook wel eens benieuwd naar foto's van je kamer.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

morca

Quote from: Christiaan S on June 14, 2012, 00:37:40
Ingelijst? Dat ga je terughoren Marco.
Zeker als je er glas overheen doet. Zou persoonlijk eerder kijken of het niet op canvas af te laten te drukken is. Veel duurder, maar akoustisch een minder drama verwacht ik.

Ben ook wel eens benieuwd naar foto's van je kamer.
Moet ik om die Canvas wel een lijst kunnen maken,meestal zijn die dikker,
De winkel van deze lijst is zo vriendelijk een extra lijst te leveren voor een mooie prijs,op maat dan en dezelfde  :thumbs-up:
Ik ga nog opperen of zijn leverancier het wil printen voor me net als deze die al klaar was.
Ze maken die dingen daar en zijn bewerkt,dus misschien als ik niks vind ook meteen een mooie tip voor hun.
Maar even afwachten.
Heb ik ook geen glas nodig.

Welke vinden jullie het mooist ?

VlisChris

#581
Canvas. Ben allergisch voor foto's op die maat in een lijst. (of überhaupt, foto's in een lijst, zou verboden moeten worden :P, sorry :P)
Nog mooier (optisch dan, voor je geluid heel ander verhaal) op aluminium of dibond.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

morca

Ik bedoelde welke afbeelding  :D

RalphH@ die AMD maar even weggehaald in de startup,nog wat spul wat niet up to date was.
Moet de remote weer even overnieuw aan de praat krijgen.
Nieuwe NOD secr 5 erop,comp loopt weer lekker  :D      Hij vind me weer lief geloof ik  :-X

VlisChris

Die uit 574 vind ik mooi.
Die daarna is ook wel leuk, maar te duidelijk modern om nog als klassiek aan te doen.
Vind het gebouw op die uit 574 ook veel imposanter overkomen. Minder hoogbouw er omheen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

morca

Quote from: Christiaan S on June 14, 2012, 01:37:08
Die uit 574 vind ik mooi.
Die daarna is ook wel leuk, maar te duidelijk modern om nog als klassiek aan te doen.
Vind het gebouw op die uit 574 ook veel imposanter overkomen. Minder hoogbouw er omheen.
de bovenste doel je op?
Ik neem je tips mee voor het materiaal,maar denk wel 2 dezelfde lijstje,s te willen.

Maar je vind mijne dus niet mooi....... verboden zelf,s  >:(  ......................... :D

RalphH

Quote from: morca on June 14, 2012, 01:31:36
comp loopt weer lekker  :D      Hij vind me weer lief geloof ik  :-X

Gelukkig, nou zien dat het beneden af komt. De amp duurt wel zeg..
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

morca

Quote from: RalphH on June 15, 2012, 10:53:48
Gelukkig, nou zien dat het beneden af komt. De amp duurt wel zeg..
Als je weet wat ik moet betalen voor maken en dat onderdeel uit japan,wist je waarom ik niet klaag.  :D

RalphH

:-) ah ok, snap m. De deal is het wachten waard.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

morca

Weet je ik tip die amp hier wel eens ,niemand kent hem,nienand verkoopt het.
Hij herkende hem meteen ,hij had ze verkocht,10 km van me woonplaats  ;D
Hij vind ze ook zo goed dat hij gewoon gemaakt moest worden want die SQ kon hij niet meer leveren voor dat geld.
Toen heeft ie gebeld en gebeld tot ie een printje hierheen kon krijgen via de Duitse importeur.
Me printje komt met een lading containers met TV,s ,en bd spelers mee  ;D

Ejorne

Quote from: morca on June 15, 2012, 14:28:14
Me printje komt met een lading containers met TV,s ,en bd spelers mee  ;D

Misschien dat 1 van die tv's straks bij mij thuis komt te staan? Of zijn het alleen plasma's?
Maar in ieder geval ga ik even bij hem kijken of hij wat moois voor me heeft straks. Ik zit te denken aan een mooie lcd van Panasonic. Plasma is nóg mooier maar omdat de tv heel veel aan zal staan en ook voortduren op pauze, dus langere tijd stilstaand beeld, lijkt mij plasma niet echt de juiste keuze. Stroom wordt ook steeds duurder...

Maar als hij een leuke tv voor mee heeft, die niet meer dan een een tientje of 5 duurder is dan de gangbare online prijs dan wil ik bij hem wel die tv kopen. Zo'n winkeltje en de mensen daarin gun ik dat wel, ook al zou het me een paar tientjes extra kosten. Maar er is wel een grens, het moet niet richting de 100 euro gaan want dan mag bob of wie dan ook het mij leveren...

Toen ik een paar jaar geleden mijn eerste digitale camera kocht had ik dat ook met dat fotozaakje in het dorp. Een aardige wat oudere man. Maar hij vroeg 220 euro meer voor dezelfde camera als dat ik hem via de webshop kon kopen. (beide Nederlandse modellen overigens) Ik zei hem dat het prijsverschil zo hoog was en als hij het tot circa 75 euro zou kunnen reduceren ik hem wel bij hem zou kopen. Toen werd hij een beetje boos. Hij wist wel zeker dat de camera die ik zou gaan kopen via de grijze import uit Duitsland zou komen. Ik vond het wel best, 220 euro is mij teveel om een plaatselijke zelfstandige te spekken... Later was hij wel weer aardig en heb ik ook een mooie panasonic LX3 bij hem gekocht. Hij was toen maar iets van 30 euro duurder dan de goedkoopste onlinewinkel. Wist hij zelf ook en maakte een grapje, je gaat me niet die 30 euro proberen af te troggelen he! Nee, zei ik doe er maar een geheugenkaartje bij dan zijn we er ook, zei ik toen lachend. Deed de beste man ook nog. Daarnaast heb ik meteen een mooi tasje, een extra accu en nog een extra geheugenkaartje bij hem gekocht.    8)

morca

Oh is het zover dan.....mooi
Ik me amp ophalen jij mee voor een tv,en ik jouw oude tv  :D

PS onze winkel is ook al niet zo duur meer,de harmony was goed te doen.

morca

Nou amp nog niet klaar,ik ben wel druk aan het koken,lekkere schotels leren maken.
Die van pas was lekker dus die heb ik ook voor morgen gemaakt, mocht er iemand binnen vallen die nog een ritje moet daarna ;)

Mocht ie niet binnenvallen komt het evengoed wel op  :D

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer



RalphH

Yep, goed gepositioneerd doet een stukkie isolatieplaat wonderen.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

morca

Quote from: RalphH on June 20, 2012, 21:11:49
Yep, goed gepositioneerd doet een stukkie isolatieplaat wonderen.
Gewoon neergezet al ,hoe goed gepositioneerd het dan doet ?

Ik heb er al over gedacht,
achter: 1 grote,met een mooi doek.
Voor:achter de tv beetje uit beeld 1,en links en rechts achter/boven de speaker 1.
of zou ik achter ook voor de links/rechts  optie gaan en dan jouw formaat ?

Ik zal echt eens een camera lenen ,dan hoor ik graag ook verdere meningen.  :popcorn:

RalphH

Quote from: morca on June 20, 2012, 22:23:27
Gewoon neergezet al

Op de juiste hoogte ja ;).
Als ze op de grond staan doen ze nagenoeg niets.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


RalphH

Bedankt voor de hap nog trouwens. Was weer een goed (kort) bezoekje.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer