Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Started by morca, October 17, 2010, 18:21:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


denoontje

he las net pas het m&g stukkie..leuk hoor.
Tja bij ons was het wat tammetjes...Hte bleek dat arn niet echt een wauw film was.
Stukkie podrace was beter al speelde we dat gezien de tijd niet helemaal op ref niveau..
Mijn buurtjes zijn aardig en dat wil ik graag houden ;-) al hebben ze nooit moeilijk gedaan.
@ Morca wat is jou geheim?

morca

Quote from: denoontje on January  2, 2012, 09:06:02
he las net pas het m&g stukkie..leuk hoor.
Tja bij ons was het wat tammetjes...Hte bleek dat arn niet echt een wauw film was.
Stukkie podrace was beter al speelde we dat gezien de tijd niet helemaal op ref niveau..
Mijn buurtjes zijn aardig en dat wil ik graag houden ;-) al hebben ze nooit moeilijk gedaan.
@ Morca wat is jou geheim?

WAt bedoel je met geheim? De buren die nooit klagen,RalphH zal wel gedacht hebben  :D  :headbanging:

Ik heb een hele goeie band met alle buurvrouwen  ;D voor wat hoord wat,niks geheims aan alleen voor de buurman  :hehe:

Ja het was erg leuk vertoeven met RalphH ,maar dat wist je vast al,jullie ook een leuke avond gehad zo te horen,top man.
Zal wel gezellig zijn met jullie vaste clubje  :thumbs-up:

RalphH

Quote from: morca on January  2, 2012, 12:52:52
WAt bedoel je met geheim? De buren die nooit klagen,RalphH zal wel gedacht hebben  :D  :headbanging:

Dat denk ik nog steeds  ;D ;D ;D :clapping:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Ejorne

Quote from: morca on January  2, 2012, 12:52:52
Ik heb een hele goeie band met alle buurvrouwen  ;D voor wat hoord wat,niks geheims aan alleen voor de buurman  :hehe:

;D ;D ;D

morca

Quote from: RalphH on January  2, 2012, 13:23:16
Dat denk ik nog steeds  ;D ;D ;D :clapping:
;D ene kant ken ik al 30 jaar denk ik,andere kant tja ze vinden me lief denk ik  :clapping: Die wonen er ook al weer een jaar of 10,kunnen we goed mee,nooit geen problemen.
Wel een mooie dochter,daar zal ik maar niet aankomen dan word die papa wel boos denk ik.Echte Moslim,alleen zij niet,als je dan die korte rokje,s soms ziet  :crazy: vind ze leuk beetje plagen  :D

morca

Vanavond tijd en rust gehad om de hele avond lekker muziek te luisteren.
Heerlijk deze manier van afspelen met correctie ,je word helemaal niet moe ook niet bij hoge volume,s en langere tijd.

Het geluidsbeeld is zeer kloppend ,detailrijker,rustiger zo prettig.
Systeem geeft bij hoge volume/belasting geen krimp van vervorming,contrabas klinkt erg prettig ,beter als eerst,
De eerste avond dat ik 5 uur achteralkaar muziek aan heb staan sinds de nieuwe kaart en comp.

Genieten,dit moet ik weer vaker gaan doen  :music: I love it

larzie

Quote from: morca on January  2, 2012, 17:10:02
;D ene kant ken ik al 30 jaar denk ik,andere kant tja ze vinden me lief denk ik  :clapping: Die wonen er ook al weer een jaar of 10,kunnen we goed mee,nooit geen problemen.
Wel een mooie dochter,daar zal ik maar niet aankomen dan word die papa wel boos denk ik.Echte Moslim,alleen zij niet,als je dan die korte rokje,s soms ziet  :crazy: vind ze leuk beetje plagen  :D


Denk je wel een beetje om je rug! :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

morca

Hahahahahaaha :clapping:.............. nee  :D
toevallig zat me collega nog te ouwehoeren dat dat slecht voor me rug was, doe maar rustig aan,maar de dokter maakte een grapje dat ik meer moest oefenen,met een duidelijke grijs wat hij bedoelde  :D
Dus ik antwoorde me collega: daarna doe ik rustig aan idd  O0

Martijnst1990

Quote from: morca on January  7, 2012, 00:08:40
Vanavond tijd en rust gehad om de hele avond lekker muziek te luisteren.
Heerlijk deze manier van afspelen met correctie ,je word helemaal niet moe ook niet bij hoge volume,s en langere tijd.

Het geluidsbeeld is zeer kloppend ,detailrijker,rustiger zo prettig.
Systeem geeft bij hoge volume/belasting geen krimp van vervorming,contrabas klinkt erg prettig ,beter als eerst,
De eerste avond dat ik 5 uur achteralkaar muziek aan heb staan sinds de nieuwe kaart en comp.

Genieten,dit moet ik weer vaker gaan doen  :music: I love it

Lekker genieten, klinkt helemaal goed 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT


HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive


morca

Vanavond wat te laat Hereafter aangezet,wat een dreigend en supermooi ultralaag.
Maar even uitgezet,die bewaar ik voor een tijdstip dat ie iets harder kan  :D

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


RalphH

Veel plezier dan!
Wij hebben net Killer Elite gedaan. Erg vermakelijk.
Nu eens beginnen met Dexter. Luie zondag  :thumbs-up:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

morca

Quote from: RalphH on January  8, 2012, 14:32:39
Veel plezier dan!
Wij hebben net Killer Elite gedaan. Erg vermakelijk.
Nu eens beginnen met Dexter. Luie zondag  :thumbs-up:
Goeie tip met Robert erin,ga ik gauw ook eens kijken  ;)

Jij/Jullie ook nog veel plezier in de HT  ;)

denoontje

Homeland afgerond op naar game of thrones ;-)
Dexter was er bij ons al doorheen...

larzie

Quote from: denoontje on January  9, 2012, 13:28:49
Homeland afgerond op naar game of thrones ;-)
Dexter was er bij ons al doorheen...

Vervolgens The Wire en Breaking Bad?  Deadwood schijnt ook erg goed te zijn.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Starred


morca

allemaal goei kijktips  :D thanks vanavond weer even zoeken  :thumbs-up:
Dexter al eens bij me neef gezien , :blink: beetje apart maar zal eens wat gaan kijken van the Judge  ;)

Hereafter was   :wacko: laag, wow,je had zeker gelijk RalphH

morca

Jongens even een goeie tip voor vandaag,doe dat ding uit waar je nu naar kijkt,
zet de stereo en een muziekje aan en doe je ogen dicht tot je in zeer relaxte toestand bent.
Blijf dan lekker een paar uurtje,s liggen,maar val niet in slaap  :D

Adios amigo,s  :music:

Martijnst1990

Quote from: morca on January 11, 2012, 20:27:23
Jongens even een goeie tip voor vandaag,doe dat ding uit waar je nu naar kijkt,
zet de stereo en een muziekje aan en doe je ogen dicht tot je in zeer relaxte toestand bent.
Blijf dan lekker een paar uurtje,s liggen,maar val niet in slaap  :D

Adios amigo,s  :music:
Mooie tip, maar ik ben bang dat ik zo toch even ga knallen met Battlefield 3 :D Jij veel plezier met  :music: !
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

morca

Quote from: Martijn90 on January 11, 2012, 20:29:29
Mooie tip, maar ik ben bang dat ik zo toch even ga knallen met Battlefield 3 :D Jij veel plezier met  :music: !
Jij ook veel plezier  ;)

Het was weer een prettige avond met Micheal Bub 96-24
Daarna Eagles 192-24
Toen de jaren 60-70 map opengetrokken,als die jaren 60 muziek aanstaat en ik heb er zin aan zou ik zo de hele nacht kunnen blijven luisteren denk ik.
Ben best wel moe maar heb zwaar zitten genieten van het nieuwe en vooral ook van al die gouwe ouwe  :music:

Denk het is al half 11 ik moet stoppen want ja zelfs ik heb buren  :D