Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Started by morca, October 17, 2010, 18:21:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ejorne

Quote from: morca on January 17, 2012, 18:58:09
Skyfox noemde me een held dat ik Guido heb durven kijken,nou weet ik waarom.

Vandaag eerder weggegaan naar de dokter,links onder zwaar gekneust,zit net comedy te kijken AUW ,ik ga een muziekje aanzetten en liggen.
2 tot 3 weken kan ik op dit gevoel rekenen,maar even geen Guido meer kijken  :D

Dat is balen zeg. Beterschap!

morca

Balen ik wilde je nieuwe subwoofer kistje gaan maken volgende week ofzo.

Anders kijken of ik het kan bestellen en jij zelf tijd hebt om het op te halen,kan je meteen een bakkie doen met hem  :coffee: en even bijkletsen ,vind ie nog wel leuk ook denk ik.

Martijnst1990

Balen joh! Aan de andere kant.. als je nu rust moet nemen en een muziekje op kan zetten is dat ook wel prettig toch? ;) Positief bekijken :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

morca

Quote from: Martijn90 on January 17, 2012, 20:39:48
Balen joh! Aan de andere kant.. als je nu rust moet nemen en een muziekje op kan zetten is dat ook wel prettig toch? ;) Positief bekijken :D
Ik ben ook posi,heb net lekker muziekje aangehad.
Paar nr die er echt uitsprongen :
Josh Groban-You are loved
en van de Top Gun soundtrack:20 - Jennifer Rush - The Power Of Love
2 nr met wel heel mooi detail in laag ,hele mooi drumslams maar ook hele lage rifje,s ertussen,en vreselijk mooi gezongen
De hele Topgun cd was lekker om weer eens te horen.

Ik heb weer drumslam  :pompom: en dat is in veel muziek goed te horen  :D

skyfox

Quote from: morca on January 17, 2012, 18:58:09
Skyfox noemde me een held dat ik Guido heb durven kijken,nou weet ik waarom.

Vandaag eerder weggegaan naar de dokter,links onder zwaar gekneust,zit net comedy te kijken AUW ,ik ga een muziekje aanzetten en liggen.
2 tot 3 weken kan ik op dit gevoel rekenen,maar even geen Guido meer kijken  :D

Balen dat het echt zo'n zeer doet. Maar goed, zoals anderen ook zeggen, er zijn genoeg leuke dingen te doen naast comedies kijken ;) Rustig aan, kerel, en nogmaals beterschap!

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

morca

Ik lees net: Een kamer die acoustisch geoptimaliseerd is, is zowieso minder storend voor de buren.    Zeker wanneer ook de nagalmtijd van het allerlaagste laag goed aangepakt is.

Misschien klagen de buren daarom nooit. :D
Ik weet niet of het klopt,maar moest er wel meteen aan denken.

HTip

Quote from: morca on January 19, 2012, 22:24:33
Ik lees net: Een kamer die acoustisch geoptimaliseerd is, is zowieso minder storend voor de buren.    Zeker wanneer ook de nagalmtijd van het allerlaagste laag goed aangepakt is.

Misschien klagen de buren daarom nooit. :D
Ik weet niet of het klopt,maar moest er wel meteen aan denken.
Absoluut. Ondanks dat we weinig tot niets gedaan hebben aan de geluidsisolatie naar buiten kan ik best hard spelen voordat Annet in de woonkamer er last van heeft. En jouw ruimte heeft van "nature" weinig last van nagalm, dus zit je goed!

Maar ja, op deze manier komt de buurvrouw nooit kijken. Of is ze niet erg aantrekkelijk? :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

larzie

Quote from: HTip on January 19, 2012, 22:37:43

Maar ja, op deze manier komt de buurvrouw nooit kijken. Of is ze niet erg aantrekkelijk? :D

Je kan altijd nog vragen of ze nog suiker heeft  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

morca

Philip @ ok dat klopt dus, ok goed om te weten weer wat geleerd.
Ik vond het al eens vreemd dat ik zo gek kan doen,maar er zijn meer factoren die meespelen.

Larzie@ buurmeisje vd week gesproken na een poosje ,ze was zoals gewoonlijk zeer aardig .
Suiker,ze houden wel suikerfeest dus dat hebben ze wel.
Ken je dat liedje Candyshop,zo ziet ze er een beetje uit,sweet ,taste just like candy  :D

Pas kwam de jongste eten brengen,misschien eens vragen om candy aan de oudste  :-X die loop soms zo uit te dagen  :laugh:

Former member 78

Waarom staan er nog geen foto's morca, van de vrouwen natuurlijk ;D

larzie

Quote from: morca on January 20, 2012, 10:09:35
Larzie@ buurmeisje vd week gesproken na een poosje ,ze was zoals gewoonlijk zeer aardig .

Zei ze ook wat terug? :P

Quote from: ArjanR1 on January 23, 2012, 11:32:09
Waarom staan er nog geen foto's morca, van de vrouwen natuurlijk ;D

Idd Marco is zo aan t opscheppen dat we allemaal nu ook wel nieuwsgierig worden hoe ze er dan uitziet :)
Waar blijven de foto's!!!! :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

morca

Quote from: larzie on January 23, 2012, 11:38:25
Zei ze ook wat terug? :P

Idd Marco is zo aan t opscheppen dat we allemaal nu ook wel nieuwsgierig worden hoe ze er dan uitziet :)
Waar blijven de foto's!!!! :D


larzie

Zusje van Cleopatra?  :D Ze is inderdaad niet lelijk, maar niet echt mijn type.
Maar zij bezorgt je elke keer een zere rug? Moet je ook niet elke keer onder haar rokje proberen te kijken!!!  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

skyfox

Leuk, ietwat mysterieus koppie. Had naar mijn idee zo een zusje van Kim Kardashian kunnen zijn ;)  :thumbs-up:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

morca

Quote from: skyfox on January 23, 2012, 14:56:03
Leuk, ietwat mysterieus koppie. Had naar mijn idee zo een zusje van Kim Kardashian kunnen zijn ;)  :thumbs-up:
Kim zelf  ;) lijkt ze veel op vandaar de foto

Jammer Sky ,je gaat net niet door voor de sub  :clapping:

skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9


larzie

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

morca

Ontopic dan maar weer,en zelf ook niet meer over beginnen.

Gratis massage aangezet in de vorm van een ouderwetse trancemaster,heerlijk.

Is mijn goeie voornemen voor het nieuwe jaar vaker lekker dat ding aan,ene avond relaxt andere avond zoals net,Hard,en vooral ontspannen ,lekkerrr.

morca

Deze kwam terug van een ander kantoor bijna nieuw,ik tip me chef hem voor ze rug of anders als er ? mee gebeurt of ik hem mag hebben,en ja....meteen in de auto gooien.....
Ben nog verbaast,heerlijk gezeten net met eten,en even gekeken wat dat kost  :crazy:  veel geld voor een stoeltje,had ik zelf niet maarzo kunnen dokken,heel veel dank aan mijn chef,
Speciaal voor mensen met rugklachten:


Ejorne

Quote from: morca on January 26, 2012, 17:44:44
Deze kwam terug van een ander kantoor bijna nieuw,ik tip me chef hem voor ze rug of anders als er ? mee gebeurt of ik hem mag hebben,en ja....meteen in de auto gooien.....
Ben nog verbaast,heerlijk gezeten net met eten,en even gekeken wat dat kost  :crazy:  veel geld voor een stoeltje,had ik zelf niet maarzo kunnen dokken,heel veel dank aan mijn chef,
Speciaal voor mensen met rugklachten:


O0

Martijnst1990

Ziet er comfortabel uit, altijd leuk dat je dat via het werk zo mee kan krijgen  :thumbs-up:  8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT


morca

Goed nieuws opzich,ik ga upgraden de komende maanden ,of beter gezegd downgraden,naar de living
Zal een een tek van me kamer maken ,hoe ik het wil zetten,en hoe bv het plafond simpel wat af te dempen,het is 1 betonen plaat.
2 subje,s moeten nog gebouwd worden,nog vanalles kopen,pffff druk druk.

Ben benieuwd bijna helemaal me eigen plekkie,en ik kan de living net zo ver naar HT om bouwen als ik maar wil,maar dat zal wel niet compleet met zetels worden  :D

Heb er goed zin aan,eindelijk ruimte zo  :headbanging:

Als het zover is,misschien leuk om eens met een paar bekende forummers te meten hier.

RalphH

Stoer! Succes met de planning en het inrichten.
Ik hou me aanbevolen voor een M&G tje als ie klaar is.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer