Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Started by morca, October 17, 2010, 18:21:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

morca

Quote from: Kamidioblitz on October 23, 2020, 09:24:07
Ben je uiteindelijk nog voor IOTA gegaan? Ik overweeg volgend jaar de eindbak aan te schaffen als ik uitbreid naar 7.2.4. Misschien dat ik er dan twee koop. Alle kanalen gelijk[emoji13].


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik wilde wel. Maar toch maar even gewacht ivm budget..
Staat wel hoog op de verlanglijst  ;D

morca

Quote from: papaleo on October 23, 2020, 10:47:06
Ik lees zojuist (pas) dat ook jij met hetzelfde probleem kampte en dat ook bij jouw kleine aanpassing(en) tot geweldige resultaten zijn gaan  lijden... :thumbs-up:

Ik ben er inmiddels alweer aangewend en wat ik vòòr dat ik de aanpassing deed was dat ik mij elke keer ging focussen op het geluid wat uit mijn center kwam dat was niet alleen irritant maar ook vermoeiend,nu zet ik een film op en kan er voor gaan zitten/liggen en er relax van gaan genieten. :popcorn:
Yes Leo.
Jouw topic deed mij even verder nadenken.
Verschil is echt heel veel.
Stemmen zijn een verademing nu  :)


Martijnst1990

Quote from: morca on October 23, 2020, 23:58:54
Oh ja, morgen krijg ik een Kuro krp 500a :pompom: .
Stond nog op mijn verlanglijstje.
Jammer genoeg zonder voet.
Nice! Hangt die al?  8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT



haythijs

Een Oppo BDP93 heb ik hier ook nog, eigenlijk als een soort backup mocht de Sony het niet doen. Nu werkt deze Sony trouwens prima voor mij, 9 vd 10 gebruik ik deze. 
Maar aangezien ik nogal wat materiaal via de digitale achterdeurtjes heb binnengehaald destijds en dit toen op schijfjes heb gebrand, is de Sony daar soms kritisch mee. Hij slikt niet alles, wat overigens ook aan de kwaliteit van de recordables kan liggen?
De Oppo daarintegen, alles voor zoete koek. Blijven topmachines 👍
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

vik

Veel plezier Marco.

Ik heb nog ergens een orginele voet staan maar nu geen mogelijkheid deze op te zoeken. Als ik hem t.z.t vind krijg je hem van mij.  ;)

De Kuro blijft nog steeds een fantastisch mooi toestel en ondanks al het nieuwe geweld een plaatje om naar te kijken. De Oppo 93 matched mooi met de Kuro.  8)

Quote from: morca on October 28, 2020, 23:26:24
Naast de Kuro nu ook een Oppo bdp93 gekocht  :popcorn:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Ejorne

Quote from: morca on October 28, 2020, 23:26:24
Naast de Kuro nu ook een Oppo bdp93 gekocht  :popcorn:

8) 8) 8)

Een Kuro en een bdp93
Gaaf man!
Enjoy!!

Cobraatje

Quote from: morca on October 28, 2020, 23:26:24
Naast de Kuro nu ook een Oppo bdp93 gekocht  :popcorn:

Top, nu komt het beeld meer op het niveau van je geluid!

morca

Quote from: haythijs on October 28, 2020, 23:36:52
Een Oppo BDP93 heb ik hier ook nog, eigenlijk als een soort backup mocht de Sony het niet doen. Nu werkt deze Sony trouwens prima voor mij, 9 vd 10 gebruik ik deze. 
Maar aangezien ik nogal wat materiaal via de digitale achterdeurtjes heb binnengehaald destijds en dit toen op schijfjes heb gebrand, is de Sony daar soms kritisch mee. Hij slikt niet alles, wat overigens ook aan de kwaliteit van de recordables kan liggen?
De Oppo daarintegen, alles voor zoete koek. Blijven topmachines 👍
Ik ben zeer benieuwd idd  :)

morca

#2861
Quote from: vik on October 29, 2020, 07:30:14
Veel plezier Marco.

Ik heb nog ergens een orginele voet staan maar nu geen mogelijkheid deze op te zoeken. Als ik hem t.z.t vind krijg je hem van mij.  ;)

De Kuro blijft nog steeds een fantastisch mooi toestel en ondanks al het nieuwe geweld een plaatje om naar te kijken. De Oppo 93 matched mooi met de Kuro.  8)
Thanks Vik,ben er ook erg blij mee.
Een orginele voet zeg je :angel:
Hahaha ben nu een het kijken hoe een voet te maken.
Hopelijk heb je hem gevonden voor hij daarop staat hahaha
;D


Martijnst1990

Quote from: morca on October 29, 2020, 12:48:45
Thanks Dirk,ben er ook erg blij mee.
Een orginele voet zeg je :angel:
Hahaha ben nu een het kijken hoe een voet te maken.
Hopelijk heb je hem gevonden voor hij daarop staat hahaha
;D
Dirk, Vik.. het lijkt allemaal op elkaar hé  :tounge:

Na al die lovende woorden krijg ik bijna spijt dat ik de Oppo weg doe  ;D Nee hoor, hij komt snel jouw kant op.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

morca

Quote from: Martijn90 on October 29, 2020, 13:04:46
Dirk, Vik.. het lijkt allemaal op elkaar hé  :tounge:

Na al die lovende woorden krijg ik bijna spijt dat ik de Oppo weg doe  ;D Nee hoor, hij komt snel jouw kant op.
Omg Vik Sorry
heb een leesbril tegenwoordig Martijn.
Maar had hem niet op net  :clapping:

Thanks Martijn btw ,je had goed onthouden dat ik hem je al eens gevraagd had  :)
Hij krijgt een nieuw goed baasje,dat scheelt voor je hoop ik  :angel: ;D

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT


morca

Thanks voor het langsbrengen vd Oppo Martijn  :thumbs-up:
Netjes in de doos of hij nieuw is  :inlove:
Jammer genoeg geen meet en gr ivm corona crap,volgende keer beter  ;D

Update volgt als de tv en de oppo staan.
Moet alleen nog even 6 losse tulpjes opzoeken om de Oppo analoog aan te sluiten.


Martijnst1990

#2868
Geen dank Marco! Volgende keer beter inderdaad..

Toen ik hem gister ingepakt had dacht ik nog: toch leuk als je zo een derdehands speler binnen krijgt 😎

Veel plezier ermee!!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT


morca

Bummer....
Ik zet net de oudste DS4 aan waar we 5 jaar geleden nieuwe elco,s ingezet hebben.
Plop.... niet zo hard gelukkig,gevolgt door 50 hz brom.
Allemaal niet te hard,de driver is ok denk ik.

Maar de plate zal naar Jossie moeten denk ik.....
Durf hem niet nog eens aan te zetten.....

Maar goed dat ik 3 subwoofers heb  :angel:

Wel weer balen,denk je net dat alles perfect speelt.... :nopompom:

Ejorne


Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

morca

#2873
Quote from: Ejorne on December  1, 2020, 15:57:45
Oh joh, dat is klote!  :crazy:
Ach Ja komt goed. ;)

Quote from: Staaled on December  1, 2020, 18:17:48
Succes ! En komt goed bij Jossie. :thumbs-up:

Dat weet ik wel zeker  :)

Ik moet hem snel sturen,ik mis dat mijn monster het niet doet  ;D

FrankBe

Quote from: morca on November 24, 2020, 16:59:00
Bummer....
Ik zet net de oudste DS4 aan waar we 5 jaar geleden nieuwe elco,s ingezet hebben.
Plop.... niet zo hard gelukkig,gevolgt door 50 hz brom.
Allemaal niet te hard,de driver is ok denk ik.

Maar de plate zal naar Jossie moeten denk ik.....
Durf hem niet nog eens aan te zetten.....

Maar goed dat ik 3 subwoofers heb  :angel:

Wel weer balen,denk je net dat alles perfect speelt.... :nopompom:

Defecte apparatuur is altijd stress... Succes met de reparatie!