VAD 2003; meet 'n' greet HTForum?

Started by Martin_M, October 1, 2003, 10:54:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrPink


bmateijsen

Vond die Action 1 ook niet slecht... maar door de omstandigheden in de ruimte en het pushen naar de grenzen van de projector viel ook wel het 1 en ander op te merken. Op een 2m breed scherm, in een goed verduisterde ruimte zou deze veel beter gaan presteren.

Groet Bjorn

SiR-ROUND

De Epson zag er wel het beste uit...

;)

bmateijsen

Epson.. is voor de prijs/ kwaliteit zeer verbluffend.. het beste zag de D-Ila er uit.. zowel bij B&W als bij Audiac.. Maar ja..dan hebben we het ook over minimaal 4 TW-200's.. qua prijs..

Groet Bjorn

Starred

Wat kosten PMC speakers eigenlijk?
Bijvoorbeeld die FB1 en DB1?

Grindtegel

Volgens mij is de FB1 iets van rond de 2500 euro per paar.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

hillie

Yep, de Action 1 gaf een enorm groot beeld en de condities waren niet optimaal. Desondanks toch een heel goed beeld. Ik heb bij B&W gelet op het beeld van de JVC maar eerlijk gezegd er was te veel licht om hem goed te kunnen beoordelen.

De Epson was heel erg goed, zeker voor zijn prijs onder de 2500 euro. De Epson was prettig om lang naar te kijken. Ik heb de Epson op mijn top 5 lijstje staan. Ik maak me een beetje zorgen over de trillende randen die ik heb gezien.

Kijk ook even hier:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?board=61;action=display;threadid=10995;start=40

bmateijsen

Quote from: hillie on October 22, 2003, 11:17:28
De Epson was heel erg goed, zeker voor zijn prijs onder de 2500 euro. De Epson was prettig om lang naar te kijken. Ik heb de Epson op mijn top 5 lijstje staan. Ik maak me een beetje zorgen over de trillende randen die ik heb gezien.


Die trilranden is of de deinterlacing of de bron, of de kabels... Maar wacht gewoon af tot Frank hem heeft staan en ga dan nog eens kritisch kijken. Zo'n beurs als de VAD is alleen maar om een indruk te krijgen, daarna moet je pas ergens anders in de juiste omstandigheden kritisch gaan kijken of luisteren...

Groet bjorn

Harry HT

Komt er nog een M&G op de VAD 2004?

Ik ga in ieder geval wel even kijken in Veldhoven, dat is me vorig jaar goed bevallen.
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

bmateijsen

Open maar een nieuwe thread  ;)

Ik ben er zoiezo voor hifi.nl  8)