Gmail-account weg in Mail (Mac)

Started by CoSo, October 13, 2010, 00:31:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CoSo

Sinds 7-10 krijg ik mail niet meer zichtbaar in Mail (Mac)
Zegt dat het mail adres of Wachtwoord fout is, uiteraard is meerdere malen gecontroleerd.

Vandaag kon ik niet meer in mijn Gmail, moest mijn wachtwoord wijzigen want er was vanuit China iemand in mijn mail ingelogd.

Heeft iemand nog meer problemen of weet iemand een oplossing.

Mail krijg ik wel zichtbaar in Entourage met zelfde inlog en wachtwoord, probleem is wel dat ik al me sub-mappen kwijt ben.

EJ

Je hebt vermoedelijk een zwak wachtwoord gebruikt. Google is vrij hardhandig met mail adressen omgegaan die vanuit China benaderd waren, reset je wachtwoord maar eens bij gmail. Grote kans dat het weer werkt.

Gebruik een beter wachtwoord! Liefst een gegenereerd wachtwoord.

CoSo

Quote from: EJ on October 13, 2010, 04:58:45
Je hebt vermoedelijk een zwak wachtwoord gebruikt. Google is vrij hardhandig met mail adressen omgegaan die vanuit China benaderd waren, reset je wachtwoord maar eens bij gmail. Grote kans dat het weer werkt.

Gebruik een beter wachtwoord! Liefst een gegenereerd wachtwoord.
Wachtwoord is gewijzigd, had geen zwak wacht wachtwoord.
Werkt nog steeds niet, ook niet op de Iphone.

Mijn andere Gmail account doet het wel maar mijn hoofd account niet meer.

EJ

Wat vind jij geen zwak wachtwoord?

Heb je al recovery aangevraagd bij je hoofdaccount?

Audiofiel

Heb je al ingelogd bij gmail via de webinterface? Dat is het eerste dat je moet testen om te weten of je account goed werkt. ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

morca

die van mij was vd week ook gebruikt op spam door te sturen
toch niet fijn al je berichten kunnen gelezen zijn
of verwijderd las ik ook al bij iemand die is belangrijke dingen kwijt en iemand anders al zijn contacten weer

heb gauw alles eraf gehaald stomme klote china dat moet je hier eens doen hebben ze je zo denk ik
iemand zijn indentiteid gebruiken is zwaar strafbaar