IMDB website update

Started by Robbo, July 21, 2006, 15:00:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbo

IMDB is nu standaard voorzien van foto's bij het cast overzicht en een algemene photo gallery per titel  8)

Robbo

En al weer verdwenen......

Maartje

#2
Ik kijk vandaag op IMDB en blijkt dat ze veel titels ineens vertalen naar het nederlands ???

ik wilde "the shawshank redemption " even bekijken en die staat nu als "De Ontsnapping" in de top 250 ?  :-X

gevolgd door De Peetvader 1 en 2  :-\

waar slaat dit nu ineens weer op . . . .  :hmmm:
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

MaxxMark

Gewoon even onder site preferences je taal op "engels" zetten. Release date informatie blijft dan nog steeds de nederlandse datum, maar alles is weer in het engels :)


Neemt niet weg dat ik het nog een beetje wennen vind. Het linken naar trivia/goofs/etc zat altijd convenient snel aan de linker kant. Dit staat nu helemaal onderaan of helemaal rechtsbovenaan (pulldown). Als je er heen gaat kom je op de oude vertrouwde variant van de site terecht.

Het zou me niets verbazen als je de oude versie weer 'aan' kunt zetten. Al geef ik het voorlopig nog even het voordeel van de twijfel
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Maartje

#4
Schiet mij maar lek hoor maar  :D
waar vindt ik die preferences ?

( ik ben een niet geregistreerde bezoeker )
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

MaxxMark

oh, volgens mij is het inderdaad alleen als registered user.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

CoSo

Bij mij krijg ik momentueel ook geen gegevens van IMDB in TViXie