M&G @ The Chamber of Dreams 10-10-2010

Started by Madhouse, October 11, 2010, 09:05:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HTip

Quote from: celerontje on October 11, 2010, 21:44:54
Toen ik even alleen met Philip in de keuken stond vertelde hij wat hij net schreef, dus bij deze is het dubbel bevestigd. :D
Als ik dit maar vaak herhaal ga ik het ook nog geloven :D

Quote from: celerontje on October 11, 2010, 21:44:54
Trouwens, de volgende keer als iemand bij een M&G een extra HDMI apparaat meeneemt, please plug een 2de HDMI kabel in de receiver, want wat we gisteren deden was wel erg tricky. :-\ (gelukkig ging het allemaal goed)
Valt wel mee hoor. Een interlink die massa kan maken is gevaarlijker, maar een HDMI-kabel is niet zo'n groot risico...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Madhouse on October 11, 2010, 21:49:24
Volgend jaar met F1 2011 maar weer een M&G dan  :D
That's a date! Misschien dat ik dan zelf ook een rondje kan rijden. Was nu helaas geen tijd voor ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: HTip on October 11, 2010, 21:53:18
That's a date! Misschien dat ik dan zelf ook een rondje kan rijden. Was nu helaas geen tijd voor ;)

Komt wel goed dan!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

Quote from: HTip on October 11, 2010, 21:53:18
That's a date! Misschien dat ik dan zelf ook een rondje kan rijden. Was nu helaas geen tijd voor ;)
Rij dan slecht, die klappen van de DD-18 zijn :headbanging: :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Quote from: celerontje on October 11, 2010, 21:58:10
Rij dan slecht, die klappen van de DD-18 zijn :headbanging: :D

Vooral die kerbs hoorde je zo goed over de DD18, was gewoon eng!  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Dirc

Quote from: Madhouse on October 11, 2010, 09:05:56
Ik zelf was al vooruitgelopen (ik kende tenslotte de weg) om de afstandsbediening te verstoppen voor Jaap, dit was Philip namelijk vergeten.


;D

Robbert54

prachtige review Roy.

De mijne komt eind deze week, Ik heb momenteel even een gigantische tegenvaller, en wil de review schrijven met het positieve gevoel waarmee ik de dag heb beleeft.

wat ik voor nu nog wel even wil zeggen wat ik eigenlijk nog nog niet heb gehoord. De set raakt je (mij iig) tot op het bot. Ik begrijp Philips liefde voor zijn combi nu volledig :wub:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Bedankt Robbert en sterkte!

Review is wel leuk, maar het moet natuurlijk niet...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Quote from: HTip on October 11, 2010, 22:42:29
Bedankt Robbert en sterkte!

Review is wel leuk, maar het moet natuurlijk niet...
nee komt er absoluut, is wel het minste wat ik kan doen, en wil zelf graag mijn beleving van je ruimte en de hele dag, posten. Dat hebben jij en je ruimte ook verdient ;) the Chamber of perfection
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Perfectie bestaat niet, maar Philip's HT is wel zeer goed! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Dirc

Quote from: celerontje on October 11, 2010, 22:43:24
Verzint hij al een idiote grap en lach jij er ook nog om...
Mods... >:(

Omdat ik weet omdat het keiharde waarheid is.

Waar ik wel eens naar geinteresseerd ben:

Nu is er in deze prachtige dedicated HT een M&G gehouden. Het is dedicated dus (naar budget) is eigenlijk alles mogelijk. Weinig WAF factor en weinig omgeving om rekening mee te houden. Totaal onwerkbaar in de huiskamer dus.

Welke M&G huiskamer HT doet mensen verbazen. In dit geval natuurlijk niet te vergelijken met de dedicated, maar hier spelen andere zaken een rol als
-valt de apparatuur op
-past het in de huiskamer
-is de verhouding tussen kwaliteit en mogelijkheid goed

HTip

Quote from: The Vampire on October 11, 2010, 22:47:03
nee komt er absoluut, is wel het minste wat ik kan doen, en wil zelf graag mijn beleving van je ruimte en de hele dag, posten. Dat hebben jij en je ruimte ook verdient ;) the Chamber of perfection
Thanks! Dan kijk ik er naar uit. Ben benieuwd hoe je de dag beleefd hebt...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Quote from: celerontje on October 11, 2010, 22:48:27
Perfectie bestaat niet, maar Philip's HT is wel zeer goed! :pompom:
ik doel ook op de liefde en dedicatie waar Philip mee aan de ruimte heeft gewerkt. dat zie je aan alles terug. en ook zeker aan hem zelf. In die zin is het gewoon perfectie
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Quote from: Dirc I on October 11, 2010, 22:51:56
Omdat ik weet omdat het keiharde waarheid is.
Pffffffffff, ga toch fietsen, je was er niet eens bij! :devil:

:D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Dirc


Alex Groningen

Mooi geschreven Madhouse. Als ik lees hoe jullie onder de indruk zijn van Philip's HT ruimte verheug ik me er alleen maar meer op om binnenkort een bezoekje  te brengen aan het zuiden van het land.

Madhouse

Quote from: Alex Groningen on October 12, 2010, 11:01:54
Mooi geschreven Madhouse. Als ik lees hoe jullie onder de indruk zijn van Philip's HT ruimte verheug ik me er alleen maar meer op om binnenkort een bezoekje  te brengen aan het zuiden van het land.

Thnx!  ;D

Het is voor jou een eindje rijden maar het is het dubbel en dwars waard!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Alex Groningen

Quote from: Madhouse on October 12, 2010, 11:10:07
Thnx!  ;D

Het is voor jou een eindje rijden maar het is het dubbel en dwars waard!  ;)

Is inderdaad even een stukje rijden. Met de auto zou het ongeveer twee en een half uur rijden zijn, en met het openbaar vervoer zo rond de drie en een half uur. Je moet er wat voor over hebben toch?

celerontje

In 2,5 uur? Dat lukt vanuit Zwolle, maar echt niet vanuit Groningen. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Marsh

Geweldig verslag!  ;D Niks is gelogen.. ik heb ook zwaar genoten, nogmaals super bedankt Philip!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


treky22

Vanuit Groningen (volgens anwb) tussen de 3.5 en 4 uurtjes.

Da's een flinke rit  :blink:

@Madhouse: super verslag  :thumbs-up: je zou zo schrijver kunnen zijn.

Ik ben in Maart/April aan de beurt. Ongeveer 1.5 uur rijden, dus valt mee.
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Marsh

Quote from: treky22 on October 12, 2010, 13:15:17
Vanuit Groningen (volgens anwb) tussen de 3.5 en 4 uurtjes.

Da's een flinke rit  :blink:

@Madhouse: super verslag  :thumbs-up: je zou zo schrijver kunnen zijn.

Ik ben in Maart/April aan de beurt. Ongeveer 1.5 uur rijden, dus valt mee.


Zie je nou wel!  ;D :angel:
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Madhouse

Quote from: treky22 on October 12, 2010, 13:15:17
@Madhouse: super verslag  :thumbs-up: je zou zo schrijver kunnen zijn.

Thnx!! Schrijven is ook best leuk, als je er maar even voor gaat zitten  ;D

Quote from: Marsh on October 12, 2010, 13:17:34
Zie je nou wel!  ;D :angel:

Ghehehe, begin maar met bouwen  :D  :angel:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Alex Groningen

Quote from: celerontje on October 12, 2010, 12:33:11
In 2,5 uur? Dat lukt vanuit Zwolle, maar echt niet vanuit Groningen. ;)



Quote from: treky22 on October 12, 2010, 13:15:17
Vanuit Groningen (volgens anwb) tussen de 3.5 en 4 uurtjes.

Da's een flinke rit  :blink:

@Madhouse: super verslag  :thumbs-up: je zou zo schrijver kunnen zijn.

Ik ben in Maart/April aan de beurt. Ongeveer 1.5 uur rijden, dus valt mee.




Foutje in reistijd ligt inderdaad bij mij. Hoe ik er bij kom weet ik niet maar dacht aldoor dat ik in de buurt van Eindhoven moest zijn. :wacko: En Eindhoven weet ik vanmezelf is vanuit Groningen in ruim twee en een half uur te doen als je het gas een beetje intrapt. ;D Dit was dan meestal op een zondagochtend en geen file's. ;)