HuiskamerHTset

Started by WimB, October 9, 2010, 20:48:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Madhouse

Quote from: HTip on January 16, 2011, 21:08:26
Begrijpelijk! Moeten we een andere manier zoeken ;)
Quote from: WimB on January 16, 2011, 21:10:35
:D

Niet dat ik niet achter mijn keuze sta hoor, want de sound van de UD5005 bevalt me heel goed. Maar een 1 op 1 vergelijk zal altijd andere resultaten mee brengen en Femke ziet me al aankomen  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

ad6922

Leuk om deze foto's te zien. Set ziet er goed uit.

Time Flies moet vast lekker uit de boxen komen  :happy:

WimB

Aangezien elders mijn postings steeds worden verwijderd zet ik t hier maar even neer in mijn eigen topic.
Het was gezellig, maar na 6 jaar houd ik t posten hier voor gezien. De ruimte om nog een (afwijkende) mening te geven en te discussiëren is nagenoeg verdwenen en het risico om op tenen te stappen is blijkbaar enorm geworden. En dan heb je zomaar een ban te pakken. Nogmaals het was gezellig en heb hier leuke mensen ontmoet, ook in reallive. Ik wens ondanks alles iedereen nog veel succes en plezier hier.

Groet,
Wim

HTip

Ik heb het allemaal niet meegekregen, maar vind het wel jammer. Vond onze kennismaking erg plezierig en ik hoop dat je nog veel plezier beleeft aan onze toch erg leuke hobby.

Het ga je goed!

Groet,
Philip
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Alex Groningen

Quote from: WimB on December  4, 2011, 00:01:50
Aangezien elders mijn postings steeds worden verwijderd zet ik t hier maar even neer in mijn eigen topic.
Het was gezellig, maar na 6 jaar houd ik t posten hier voor gezien. De ruimte om nog een (afwijkende) mening te geven en te discussiëren is nagenoeg verdwenen en het risico om op tenen te stappen is blijkbaar enorm geworden. En dan heb je zomaar een ban te pakken. Nogmaals het was gezellig en heb hier leuke mensen ontmoet, ook in reallive. Ik wens ondanks alles iedereen nog veel succes en plezier hier.

Groet,
Wim

Dus dit is de reden dat ik je al een tijdje niet zie posten, jammer. Ik hoop dat je ooit nog terug komt op dit besluit om niet meer deel te nemen aan dit forum.
Misschien kan ik je overhalen met de wedstrijd van vandaag? Jouw cluppie tegen de mijne ;)

HTip

Hey Wim, gefeliciteerd met je verjaardag. Veel plezier vandaag! :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive