Mail vraag

Started by Moony, October 9, 2010, 12:33:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Moony

Ik vind het niet netjes dat Mail bij het beantwoorden van een email altijd het volgende doet:
On 8 okt. 2010, at 11:11, Jan Janssen <[email protected]> wrote:

Ik heb dus graag dat deze informatie hetzelfde wordt weergegeven als in bv Outlook, dus als volgt:
From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: Mail vraag
Date: Fri, 8 Oct 2010 11:11:11 +0200


Weet iemand hoe dit te realiseren is want ik kan het nergens terugvinden bij preferences?
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

CloggySpete

Geen idee, ik ben bang dat iets als dit alleen via terminal te bereiken is. Ik zou de vraag stellen op het apple forum.

MaxxMark

#2
enige wat google zegt is dat je de full headers krijgt als je forward.

Dus Cmd-Shift-F op een message. Dan heb je alleen geen voor ingevuld to veld en staat er een Fwd in je subject.


Ik ben bang dat je fresh out of luck bent gezien de volgende thread: http://discussions.info.apple.com/message.jspa?messageID=10484858
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Moony

Dus toch een topic te vinden op het Apple Discussions forum.
Ik had er ook al een tijdje naar gezocht maar kon nergens iets vinden wat exact mijn vraag kon beantwoorden.
Wel een slechte zaak dat Apple dit niet (als optie) in Mail implementeerd, zeker voor zakelijke gebruikers.
Voor mijn (voornamelijk prive) gebruik is het echter niet zo'n ramp maar ik vind het gewoon niet netjes zoals het nu gebeurd. De forward optie met wat aanpassingen zal ik zeker gaan gebruiken.
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW