20th Century Fox maakt data Avatar Blu-ray en dvd release bekend!

Started by Marsh, October 5, 2010, 18:00:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marsh

DE REIS GAAT DOOR

EXTENDED COLLECTOR'S EDITION
Twentieth Century Fox maakt data internationale
Avatar Blu-ray en dvd-releases bekend

Deze 3-disc set zal nog meer bijdragen tot het internationale, fenomenale succes van Avatar in de thuisbioscoop. De Extended Collector's Edition maakt de AVATAR-ervaring nog intenser, met meer dan acht uur aan nog nooit vertoond materiaal en diepgaande achtergrondinformatie over de wereld van Pandora.


Regisseur James Cameron onthult de geheimen van Pandora: in deze langverwachte release van de AVATAR Extended Collector's Edition op Blu-ray en dvd laat hij fans delen in zijn visie op Pandora. De Collector's Edition verschijnt op 17 november in Nederland. Met drie versies van de film krijgen AVATAR-fans een volledig nieuwe, uitgebreide "cut" van de regisseur te zien, met nog nooit vertoond materiaal waaronder meer dan 45 minuten met verwijderde scènes.

"Laten we de ultieme boxset van AVATAR maken, is wat ik ons team vertelde", legt James Cameron uit. "Een boxset die alles bevat wat de fans maar kunnen dromen. Zo is er een uitgebreidere versie die zestien minuten langer duurt, extra documentaires, behind-the-scenes featurettes, artwork en meer dan 45 minuten aan verwijderde scènes. Alles wat waard is om in een special edition te zitten, zit in deze boxset."

De 3-disc AVATAR Extended Collector's Edition Blu-ray en AVATAR Collector's Edition dvd bevatten beide de originele bioscoopversie, een 'special-edition re-release', en een nieuwe 'collector's extended cut' met zestien extra minuten waaronder een exclusieve alternatieve beginscène van de aarde. Kijkers zullen naar de uithoeken van Pandora kunnen reizen met "Capturing Avatar", een diepgravende documentaire van filmlengte die handelt over de 16 jaar durende reis van de filmmaker. Hierin zijn alle nieuwe interviews met James Cameron, Jon Landau en de cast en crew opgenomen. De documentaire geeft Camerons unieke visie op de film weer, die nu al gezien is door meer dan 310 miljoen mensen over de hele wereld. Dit met Oscars en Golden Globe bekroonde epische drama is de film met de grootste omzet aller tijden, goed voor meer dan 2,7 miljard dollar aan de kassa. Het is ook de best verkochte Blu-ray aller tijden.

De AVATAR Extended Collector's Edition Blu-ray zal nog meer bonusmateriaal bevatten en staat garant voor een fascinerende kijkervaring. Dankzij de ongeëvenaarde interactieve Blu-raytechnologie kunnen fans zich in de wereld van de Na'vi onderdompelen en de internationale 'behind-the-scenes'-sensatie ervaren met een cursus over de productie van de film. Kijkers kunnen de volledige film ervaren in drie productiestadia: 'performance capture', 'template' en 'final'. Daarnaast kunnen ze achter de schermen kijken bij alle fases in de productie van "Pandora's Box" en hebben ze toegang tot exclusieve  interviews  met James Cameron en de crew.
De Avatar Extended Collector's Editon Blu-ray geldt als dé volledige, verhelderende handleiding over het maken van Avatar.

AVATAR Extended Collection's Edition: 3-Disc Collector's Edition Blu-ray:
Disc 1


•   Originele bioscoopversie
•   Special Edition Re-Release
•   Collector's Extended Cut
o   16 extra minuten en exclusief alternatief begin
Disc 2

•   "Capturing Avatar" Een diepgaande documentaire van filmlengte met James Cameron, Jon Landau en
cast en crew
•   Verwijderde scènes – inclusief meer dan 45 minuten aan nooit vrijgegeven verwijderde scènes
•   Productiematerialen
Disc 3

•   Open "Pandora's Box" en ga dieper in op het proces van het filmmaken.
•   Interactieve scène-deconstructie: verken de diverse stadia van productie door 3 verschillende invalshoeken.
•   Korte productiefilms: 17 featurettes over 'performance capture', het toevoegen van de muziek, 3D-fusion camera, stunts en nog veel meer.
•   Avatar Archief waaronder originele scripts, 300 pagina's scenario en de uitgebreide Pandorapedia.

AVATAR Collector's Edition: 3-Disc Special Edition DVD:


Disc 1 & 2
•   Originele bioscoopversie
•   Special Edition Re-release
•   Collector's Extended Cut
o   16 extra minuten en exclusief alternatief begin

Disc 3
•   "Capturing Avatar" Een diepgaande documentaire van filmlengte met James Cameron, Jon Landau en
cast en crew
•   Verwijderde scènes – inclusief meer dan 45 minuten aan nooit vrijgegeven verwijderde scènes
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Major_Ton

:popcorn:

Ja het is uitmelken, maar de beelden vind ik zo 'vet' dat ik er graag meer van zie!
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

ajbeefde

Ik had de box afgelopen zaterdag in m'n hand en zag dolby digital 5.1

Geen hdmaster in deze uitgave?
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

celerontje

Yepz, volkomen klote-uitgave! >:(

Nee, ik vergis me, 't is de speciale ''fout-op-de-cover-editie'' ;D
Denk je nou echt dat Cameron zoiets laat gebeuren? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ajbeefde

Quote from: celerontje on November 22, 2010, 19:58:37
Yepz, volkomen klote-uitgave! >:(

Nee, ik vergis me, 't is de speciale ''fout-op-de-cover-editie'' ;D
Denk je nou echt dat Cameron zoiets laat gebeuren? ;)

;D

Ga ik m morgen even ophalen, thanks.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI