Zef's HT --->> Kijkgenot

Started by Zefanja, October 5, 2010, 17:49:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zefanja

Quote from: RubenV. on May 31, 2012, 13:24:06
Gefliciteerd! En wat een brute wagen :devil:. Vaak zie je pas in real life hoe groot deze Skyline is. (op deze foto kun je het al een beetje zien ivm. de e36 coupe op de achtergrond)

Dank je!
Je zou het niet verwachten he dat hij behoorlijk groot is.
Je ziet het ook aan het parkeervak.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Ik had je natuurlijk al (voor)gefeliciteerd maar nu voor het echt... Gefeliciteerd! :pompom:

Over de wagen is al alles gezegd, maar wat een gave bak. In Top Gear een keer uitvoerig getest tijdens een race in Japan. Wat een beest!

Geniet van je vakantie en kom goed terug 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

Quote from: HTip on June  6, 2012, 12:57:09
Ik had je natuurlijk al (voor)gefeliciteerd maar nu voor het echt... Gefeliciteerd! :pompom:

Over de wagen is al alles gezegd, maar wat een gave bak. In Top Gear een keer uitvoerig getest tijdens een race in Japan. Wat een beest!

Geniet van je vakantie en kom goed terug 8)

Dank je wel Philip  ;D

Ik droom nog steeds elke nacht van die auto.
Wat een ervaring om in dat ding te rijden  :wub:

De vakantie was heerlijk en het weer super.
Heelhuids terug gekomen en nu alweer voor de 2de week aan het werk en gelijk weer aan het overwerken op het moment.
Ach ja hoort er allemaal bij.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Robbert54

beter laat dan nooit, maar gefeliciteerd!!!!!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zefanja

Even mijn topic weer bijwerken en mijn start post aangepast.

Sinds kort zitten de Soundcare Superspikes er dan onder.
De vader van forum genoot fct1983 heeft voor ons verloopjes gemaakt waardoor ze eronder kunnen.

Ik was erg benieuwd wat het ging brengen en de conclusie is dat ik er erg tevreden mee ben.
Geen super grote verschillen, maar merk dat het allemaal net wat afgeronder en strakker klinkt.
Luistert net weer dat stukje prettiger.

Ook de sub kabel vervangen voor een Taralabs Prism 300S van 6m.
De vorige kabel was 5m en was een beetje aan de krappe kant.
Ik heb de nieuwe kabel nog niet echt uitgetest dus kan er nog weinig over zeggen.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Goed dat je de Soundcare Superspikes nu kan gebruiken. Bij mij was het verschil iets beter merkbaar omdat mijn speakers niet waterpas stonden. Dat lukte door de lange schroefdraad van de spikes en dat zorgde voor betere uitlijning van de verschillende drivers.

Ik ken de Taralabs subwooferkabel niet. Ben benieuwd wat je ervan vindt. Welke kabel had je hiervoor?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

Quote from: HTip on September  6, 2012, 10:12:51
Goed dat je de Soundcare Superspikes nu kan gebruiken. Bij mij was het verschil iets beter merkbaar omdat mijn speakers niet waterpas stonden. Dat lukte door de lange schroefdraad van de spikes en dat zorgde voor betere uitlijning van de verschillende drivers.

Ik ken de Taralabs subwooferkabel niet. Ben benieuwd wat je ervan vindt. Welke kabel had je hiervoor?

Ik had de speakers al waterpas staan dus dan merk je het inderdaad minder.
Maar het was iig wel een merkbaar verschil.

Ik ben ook erg benieuwd wat hij gaat doen. Ik had hiervoor de standaard kabel die bij de BK zat.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

fct1983

Goed om te horen dat het allemaal net iets prettiger klinkt!
Duurde even, maar ben zelf ook erg tevreden nu.

Doubleoz

@zefanja: heb je nu de plinten van de rx8 speakers afgehaald? Heb zelf de rx6 en overweeg namelijk om de plinten er af te halen en te vervangen voor superspikes. Ik zou dan de m6 moeten nemen toch?

Bvd voor je reactie.
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

Zefanja

Quote from: Doubleoz on December 24, 2012, 23:55:00
@zefanja: heb je nu de plinten van de rx8 speakers afgehaald? Heb zelf de rx6 en overweeg namelijk om de plinten er af te halen en te vervangen voor superspikes. Ik zou dan de m6 moeten nemen toch?

Bvd voor je reactie.

Sorry voor de late reactie.

Ik heb de plinten er niet afgehaald. Mijn spikes zitten onder de plinten.
Je hebt idd M6 nodig (voor onder de plinten), maar let wel dat je dan verloopjes nodig hebt om ze er onder te krijgen.
de britten hebben er helaas voor gekozen om niet gangbare maten schroefdraad te gebruiken.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

LuPo

Ik blijf Monitor Audio erg mooi vinden. Complimenten voor je set. Alleen de tv is wellicht aan vervanging toe. ;)

Zefanja

Quote from: LuPo on January  8, 2013, 09:09:23
Ik blijf Monitor Audio erg mooi vinden. Complimenten voor je set. Alleen de tv is wellicht aan vervanging toe. ;)

Dank je wel
Ik zal ook denk ik niet snel van MA afstappen. Erg tevreden over het geluid.
Dat is de tv zeker, maar nog niks gevonden om mee te vervangen. Misschien de nieuwe ZT van Panasonic.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

LuPo

Quote from: Zefanja on January  8, 2013, 09:12:30
Dank je wel
Ik zal ook denk ik niet snel van MA afstappen. Erg tevreden over het geluid.
Dat is de tv zeker, maar nog niks gevonden om mee te vervangen. Misschien de nieuwe ZT van Panasonic.

Eerst ff de reviews afwachten! :)

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Doubleoz

Quote from: Zefanja on January  8, 2013, 08:33:35
Sorry voor de late reactie.

Ik heb de plinten er niet afgehaald. Mijn spikes zitten onder de plinten.
Je hebt idd M6 nodig (voor onder de plinten), maar let wel dat je dan verloopjes nodig hebt om ze er onder te krijgen.
de britten hebben er helaas voor gekozen om niet gangbare maten schroefdraad te gebruiken.

Oké dank voor de reactie. Ik zou ze dan direct onder de speakers willen plaatsen maar dat kan dus betekenen dat ik wel een andere maatvoering nodig heb. Want de maatvoering onder de speakers zijn anders dan de maatvoering onder de plinten. Ík zal eens kijken wat ik ga doen...
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

Zefanja

Quote from: Doubleoz on January  8, 2013, 10:37:52
Oké dank voor de reactie. Ik zou ze dan direct onder de speakers willen plaatsen maar dat kan dus betekenen dat ik wel een andere maatvoering nodig heb. Want de maatvoering onder de speakers zijn anders dan de maatvoering onder de plinten. Ík zal eens kijken wat ik ga doen...

Dat klopt idd. De maat onder de speakers is anders dan onder de plint.
De maat onder de plint was volgens mij M10 1.25
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zefanja

Het is alweer even geleden dat ik wat te melden had en heb ook nu niet echt wat bijzonders te melden.
Een tijdje geleden heb ik de Taralabs Prism 300S aangeschaft voor mijn sub.
Speel nu 4 maanden met deze kabel en ben er zeer tevreden over.
Grote veruitgang ten opzichte van de standaard kabel.
Bas is strakker, beter hoorbaar en lijkt naar mijn gevoel nu beter te integreren met de set.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Martijnst1990

Quote from: Zefanja on January 21, 2013, 09:08:11
Het is alweer even geleden dat ik wat te melden had en heb ook nu niet echt wat bijzonders te melden.
Een tijdje geleden heb ik de Taralabs Prism 300S aangeschaft voor mijn sub.
Speel nu 4 maanden met deze kabel en ben er zeer tevreden over.
Grote veruitgang ten opzichte van de standaard kabel.
Bas is strakker, beter hoorbaar en lijkt naar mijn gevoel nu beter te integreren met de set.
Goed om te lezen :) Ik ben altijd wat sceptisch wat kabels betreft, maar zo te lezen merk je toch een duidelijk verschil!

Een beter te integreren sub is natuurlijk altijd goed :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Een kabel kan inderdaad een behoorlijke impact hebben op het geluid. Zeker een kabel die alleen maar frequenties tot 200 Hz krijgt te verwerken is toch wel anders opgebouwd. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

Ik was eerlijk gezegd ook stom verbaasd over de impact.
Van de week nog een kleine aanpassing gedaan aan de surround speakers waardoor het weer wat meer als een geheel klinkt.
Heb op het moment ook eigenlijk niet veel meer te wensen voor de set.
Ben er erg tevreden mee. Alleen andere kabels voor de surrounds en een antimode zou ik nog wel graag willen.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zefanja

Al heel lang niks meer gepost, maar heb eindelijk weer wat te melden.

Gisterochtend om 08:21 vader geworden van een prachtige zoon genaamd Liam.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

AbZ


HTip

Quote from: Zefanja on December  5, 2013, 22:36:57
Al heel lang niks meer gepost, maar heb eindelijk weer wat te melden.

Gisterochtend om 08:21 vader geworden van een prachtige zoon genaamd Liam.
Dat is heel goed nieuws Zefanja! Gefeliciteerd :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive