Wall Street 2 Money Never Sleeps

Started by B., October 5, 2010, 01:54:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B.

Wall Street 2 Money Never Sleeps

Wall Street 2 Money Never Sleeps is het vervolg op de film Wall Street, uit 1987.
Wall Street 1 heb ik enkele jaren geleden al op DVD gezien en compleet grijs gespeeld.
Een vervolg op deze film heb ik nooit kunnen voorspellen, aangezien de film relatief onbekend en ondergewaardeerd werd in mijn ogen.
Op het moment dat ik de flyer van Wall Street 2 zag hangen, heb ik direct een bezoek gedaan aan de plaatselijke bioscoop.

Over deze film kan ik heel kort zijn: deze moet je gezien hebben als je het eerste deel kan waarderen.
Tijdens het verloop van de film zit er ook nog een leuke verrassing van deel 1 in de film!!



Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Wall_Street:_Money_Never_Sleeps#Release






jantje112

Ondergewaardeerd? Wallstreet won toch een oscar..

Maar deel 2 ga ik zeker kijken. Helaas draait de film niet in de plaatselijke bioscoop.

B.

Quote from: jantje112 on October  5, 2010, 14:26:19
Ondergewaardeerd? Wallstreet won toch een oscar..

Maar deel 2 ga ik zeker kijken. Helaas draait de film niet in de plaatselijke bioscoop.

In mijn ogen ondergewaardeerd als je ziet dat Two For The Money bij het grote publiek bekender is.
Wall Street 2 wordt in mijn woonplaats slecht bezocht. Ik zat in de zaal met denk nog 6 anderen.

Tube-freak

Ik vond hem een beetje tegenvallen eerliijk gezegt.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Umberto.

Quote from: jantje112 on October  5, 2010, 14:26:19
Ondergewaardeerd? Wallstreet won toch een oscar..


juist, en het is een Kultfilm  ;)
Disturbing the peace sinds 1975

CineSmurf

Ik heb Wall Street ergens in de jaren 80 gezien. Eerst die nog een keer kijken, of kan je net zo goed meteen voor deel 2 gaan?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

bmateijsen

Neuh, is niet echt nodig, ze staan bijna op zichzelf. Ik vond de film ok, acteerprestatie van Shia zwaar onder de maat en de regisseur had wel wat meer keuzes mogen maken... (kill your darlings ;D). Deel 1 was als je iets van de investment banking wereld weet fantastisch, en daarmee is het ook onbedoeld in die wereld een icoon geworden.

CineSmurf

#7
Vanavond eerste deel weer eens bekeken. Geweldig! En wat een waanzinnig tijdsbeeld van de tweede helft jaren tachtig.

In mijn herinnering werd er veel meer coke gesnoven...

EDIT: Ik zat nog even te zoeken in IMDB, maar mijn herinnering van die coke is volgens mij Brights Lights Big City. Die is nog niet op blu ray uit volgens mij, toch?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Geert

Daar waar ik deel 1 een onderhoudende film vond, is deel 2 zwaar onder de maat.

Af en toe was het naar mijn idee zo verschrikkelijk slecht dat het bijna lachwekkend werd. Wat een ontzettend slechte film zeg.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

Durk

Ik heb me anders wel vermaakt met de film. Zo slecht was ie imho niet.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Tube-freak

Nou hij was niet zo slecht dat je hem niet uit kan kijken ofzo. Laten we zeggen een 6 min.
Beetje ongeloofwaardig verhaal sowieso.  Maar zal er niet over uitwijden ivm met spoilers.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai