Configuratie PC

Started by Robert, February 2, 2002, 09:24:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Robert

#25
Frank,

Hoe bedoel je dat met de kast uitkiezen? Bedoel je in de winkel langskomen en de verschillende kasten       bekijken? Maar ik denk niet dat het de bedoeling is om  langs te komen en een kast uit te zoeken en weer weg en dan weer terug te komen wanneer de pc klaar is. No offense maar het is nog wel een stukje rijden (woonde iedereen op het forum maar vlak bijelkaar ;)). Of bedoel je het anders dan moet je mij maar corrigeren.


MvrGr.
Robert

J.A.F._Doorhof

#26
Ik kan bv tegen die tijd wel wat foto's voor je maken van de kasten.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert

#27
Frank,

Die tijd is nu  ;D. We willen deze week nog de pc bestellen. Zijn er ook kosten/rente verbonden aan volgend jaar betalen? Dus ik zou zeggen kom maar op met die foto's van die kasten ;D.


MvrGr.
Robert

J.A.F._Doorhof

#28
Ik zal je alle gegevens morgen of overmorgen mailen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert

#29
Frank,

Ik hoor het wel van je. Zijn er ook kosten/rente verbonden aan volgend jaar betalen?


MvrGr.
Robert

J.A.F._Doorhof

#30
Dacht ik niet, maar weet het niet zeker, ik laat je dat per mail weten.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert

#31
Frank,

Ik hoor het wel van je.


MvrGr.
Robert

Robert

#32
Frank,

Bedankt voor de mail. De MH kast die vind ik wel geschikt. Maar ik heb er toch nog een paar vragen over: Is de voeding 300 Watt (wat ik wel een vereiste vind) en wat is de prijs van deze kast?



MvrGr.
Robert

J.A.F._Doorhof

#33
Al onze kasten hebben standaard 300W voedingen of hoger, dit ivm wat problemen die we in het verleden hebben gehad met lagere voeding, die "officieel" zouden moeten werken.

Prijs is € 45,00

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert

#34
Frank,

Volgens mij is de MH kast de enigste keuze (de BT kast is mij iets te ;)). Maar er moeten wel 4 slots zitten om de onderdelen kwijt te kunnen (cd brander, dvd speler en mijn bracket Maxtor 40 Gb 5400 rpm en voor in de toekomst de dvd brander, dat zijn er dus 4). En als ik het plaatje goed bekijk dan heeft de MD kast maar 3 en dus te weinig.
En over volgend jaar betalen dan moeten jullie de bank/giro pas zien voor een acceptatie. Wanneer moeten jullie de pas (of een kopie indien mogelijk) zien? Als de pc klaar is en we langskomen? Of daarvoor al (i.v.m. de aanvraag)?


MrvGr.
Robert

J.A.F._Doorhof

#35
Robert mail dit aub even naar [email protected] dat zijn dingen die we beter gewoon UIT het forum kunnen houden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert

#36
Frank,

You've got mail  ;D.


MvrGr.
Robert

Robert

#37
Frank,

Ik heb nog een paar vragen betreffende de configuratie. Wat ben ik lastig he ;D.

Ik zit te twijfelen tussen 2 harde schijven.
De Maxtor 81 GB 7200 rpm en de Western Digital 100 GB 7200 rpm met 8 MB cache (WD1000JB-00CWE0 Caviar). Wat is de beste keus? De snelle Western of de Maxtor?

Ik heb een bracket (gebruik ik voor school) een Maxtor 40 GB 5400 rpm en die wil ik ook graag in de pc ingebouwd hebben.
Maar hoe doen we dat? Moet ik die langskomen brengen of kan die er nog ingebouwd worden als we de pc komen ophalen?


MvrGr.
Robert

J.A.F._Doorhof

#38
Ik ben persoonlijk niet zo weg van WD, en ik heb alleen maar goede ervaringen met Maxtor (ook qua eventuele garantie afhandelingen ben je beter af).

De bracket bouwen we wel in als je langskomt, dat lijkt met het beste.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Chief

#39
WD heeft inderdaad een paar slechte series achter de rug, maar als je de verschillende hardware-testsites er nu op naslaat, draait WD weer goed mee.  :o

Ik heb zelf een WD-schijf in mijn PC zitten en die is sneller dan mijn vorige Quantum/Maxtor-schijf. Maar die WD is ook een jaar of 2 jonger, moet ik erbij zeggen.  ;D

Hoe het zit met de garantie-afhandeling van WD of Maxtor weet ik gelukkig nog niet. Hopen dat het zo blijft...  8)

Cu, Chief

J.A.F._Doorhof

#40
WD afhandeling is langzaam, dit omdat het rechtstreeks naar WD toe moet, en aangezien we de schijven niet standaard leveren is dat dus even wachten.

Maxtor wordt door ons DIRECT omgeruild (als hetzelfde type er nog is).

En inderdaad de laatste jaren gaan de schijven ongeveer per 4 maanden sprongen voorruit.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"