totem acoustic

Started by Pb, September 29, 2003, 11:54:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B.J.


RickRazor

Quote from: tiptop on November 16, 2005, 20:46:35
Hi Eric,

Wat aardig van Multifoon om die spullen te leen te geven.
Zaterdag wordt het dus weer lekker hobbyen en genieten! :D

Zo'n granieten plaat is bijna altijd een goede ontkoppelaar. Wel je sub nog weer ontkoppelen van die plaat. Dat klinkt het best.
Na experimenteren ben ik zelf wel steeds meer, spikes gaan mijden. Ik heb nu onder mijn speakerstands pulsar points van NordOst zitten. Ook onder mijn voorversterker en DVD-speler. Onder de sub heb ik ceraballs van Finite Element. Spikes klonken zelfs tov niks, scherp en hard. Wel werd het laag gecontroleerder weer gegeven.
De pulsar points en ceraballs kosten wel wat, maar na het uitproberen zijn ze toch gebleven. Scheelt een hoop. Veel betere plaatsing, muziek klinkt op alle vlakken echter (minder electronisch).

En dat eten...is chinees goed? Voorkeuren zijn welkom. 8)


Hoi Fabian,

Chinees is uitstekend! ^-^

Ik heb eerst nog wat tijd nodig om aan de set te wennen en een juiste verhouding sub/main speakers. Daarna kan ik pas goed de verschillen horen tussen verschillende
manieren van plaatsen en koppelen/ontkoppelen. Ik heb gelukkig dus nog heel wat te experimenteren en daarmee een goed excuus om lekker lang te
luisteren... (sorry schat, even geen tijd voor de afwas, ben even de sub aan het inregelen.. >:D )

Is het schalen van de foto's gelukt ? anders stuur je ze maar per email, dan verklein ik ze in het gewenste formaat en mail ze terug.

Die Ceraballs, is dat niet simpel gezegd een kogel tussen 2 plaatjes ?

Grtz, Eric.

tiptop


Hoi Fabian,

Chinees is uitstekend! ^-^

Ik heb eerst nog wat tijd nodig om aan de set te wennen en een juiste verhouding sub/main speakers. Daarna kan ik pas goed de verschillen horen tussen verschillende
manieren van plaatsen en koppelen/ontkoppelen. Ik heb gelukkig dus nog heel wat te experimenteren en daarmee een goed excuus om lekker lang te
luisteren... (sorry schat, even geen tijd voor de afwas, ben even de sub aan het inregelen.. >:D )

Is het schalen van de foto's gelukt ? anders stuur je ze maar per email, dan verklein ik ze in het gewenste formaat en mail ze terug.

Die Ceraballs, is dat niet simpel gezegd een kogel tussen 2 plaatjes ?

Grtz, Eric.

[/quote]

OK, chinees it is!
Die foto's ben ik vandaag nog niet aan toe gekomen eerlijk gezegd. Ik ben nu snel even op internet de mailtjes aan het lezen en dan vlug weer richting slaapbunker.
Goed hé...die excuses, dat werkt bij mij ook altijd wel. >:D ;)
De ceraballs zijn idd een Al-kapje op een keramisch balletje, die op zijn beurt weer in een Al-bakje is gelegen.
Maar het werkt uitstekend!
Gr.
Fabian.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.