The Big Bang Theory!!

Started by Robbert54, September 20, 2010, 20:37:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbert54

#25
Quote from: jowi on October  9, 2010, 10:26:35
Niet anders dan anders toch? Het viel mij niet op.

Trouwens, een maat van me wees me er op dat Leslie Winkle (Sara Gilbert) en Leonard (Johnny Galecki) al eerder samen speelden, in de serie Rosanne :) en google weet te vertellen dat ze IRL hele goede vrienden zijn, en Penny (Kaley Cuoco) was de dochter uit de sitcom '8 simple rules'.
klopt allemaal. John Galecki was ook als eerste gecast, omdat 1 van de makers ook aan Roseanne heeft gewerkt. Overigens is de moeder van Sheldon ook van Roseanne.
nog een leuk weetje: ze wouden Jim Parsons nog een keer auditie laten doen, omdat ze niet konden geloven dat hij zijn acteerprestatie 2x kon neerzetten.  :worship:

En John Galecki gaat (of ging) in het echt met Kaley Cuoco. (lucky bastard :D)

Ik vind echt iets vreemd aan Parsons nu. of hij draagt grotere shirten of hij krijgt wat meer rimpels, maar kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen. :unsure:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

mradem

Inmiddels al wat meer gezien en moet zeggen dat ik het nu geweldig vind. Had ff de tijd nodig om te wennen denk ik  :P

misteranderson

Hier ook een die hard van deze GEWELDIGE serie.

Mijn favo karakter WAS sheldon...

Nu moet ik ECHT voor Amy Farrah Fowler kiezen :)

geweldige qoute van seizoen 1 of 2 : ' apparently the girl whom playes tv's Blossom is very smart'   ;D

Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

jowi

Quote from: misteranderson on February  7, 2011, 18:21:05
' apparently the girl whom playes tv's Blossom is very smart'   ;D
En dat is nog een dubbele bodem ook, in het echt is ze naast actrice die een hoogbegaafd iemand speelt, zelf ook hoogbegaafd. Ze is een 'neuroscientist' (weet niet wat dat in het nederlands is) en een expert op Hebreeuwse en Joodse zaken, en kreeg ze aanbiedingen om te studeren op Harvard en Yale :o ze speelt dus bijna zichzelf ;)

misteranderson

 8)

Dat wist ik dan weer niet.

Dan wist ze dan in Blossom goed te verbergen :)

Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

jowi

Quote from: misteranderson on February  7, 2011, 21:09:10
Dan wist ze dan in Blossom goed te verbergen :)
Dat was in haar jeugd, daarna is ze gaan studeren :)

Robbert54

Weet iemand al wanneer de serie hier op blu-ray uitkomt?? Amerika is hij al uit, maar weet niet of hij regiovrij is
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Chester

Quote from: mradem on September 23, 2010, 11:11:16
Ik heb er nog niet zo goed naar gekeken maar wat ik gezien heb vond ik niet zo leuk als bijv.two and a half men.
Zelf ben ik ook een Two and a half men fan van het eerste uur. Toen de BBT uitkwam vond ik er ook niets aan, de eerste twee afleveringen. Het was pas in een vliegtuig dat ik noodgedwongen (ik vlieg veel) enkele afleveringen achter elkaar zag en pas toen ik de karakters en het cynisme pas goed tot me door begon te dringen werd het pas echt leuk.
Inmiddels biggelen de tranen alweer als ik de eerste paar posts zie in dit topic. Ik kan je aanraden een seizoen te downloaden even even een aantal afleveringen achter elkaar te zien.

Hij heeft in ieder geval Two and al half men voorbij gestreefd in 'mijn' populariteitslijst. :)
Denon AVC-X4700H 4k/8k receiver, Pioneer BDP-LX54 Blu Ray,Tannoy Profiles 638, Tannoy Revolution RC1, Tannoy Mercury M1, SVS SB12-PLUS/2.
Zappiti One SE 4K, Epson TW9400 4K projector, Beamax 244 x 138.
Samsung UE40C7700 LED 3D TV, Samsung Blu Ray

Robbert54

Quote from: Chester on April 17, 2011, 06:52:02
Zelf ben ik ook een Two and a half men fan van het eerste uur. Toen de BBT uitkwam vond ik er ook niets aan, de eerste twee afleveringen. Het was pas in een vliegtuig dat ik noodgedwongen (ik vlieg veel) enkele afleveringen achter elkaar zag en pas toen ik de karakters en het cynisme pas goed tot me door begon te dringen werd het pas echt leuk.
Inmiddels biggelen de tranen alweer als ik de eerste paar posts zie in dit topic. Ik kan je aanraden een seizoen te downloaden even even een aantal afleveringen achter elkaar te zien.

Hij heeft in ieder geval Two and al half men voorbij gestreefd in 'mijn' populariteitslijst. :)
Het valt mij ook op dat wanneer ik aangeef dat ik TBBT kijken mensen het vooral over die lange kneus hebben, die irritante vent, dat quasi intelligente gel*l enz. enz. En wanneer ik dan aangeef dat ze het eens vanaf het begin moeten volgen, gaat de knop om. En begrijpen ze het karakter van Sheldon en wat hem juist zo grappig maakt. En dan niet alleen Sheldon, maar ook de chemie tussen Sheldon en Leonard en Sheldon en Penny bijvoorbeeld
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

maxtrash

ik vind hem ook geweldig en mijn vriendin gelukkig net zo leuk. Helaas zijn we helemaal bij en moeten we telkens 1-2 weken wachten tot er weer een nieuwe aflevering komt. Laatste is nu nr 20 van seizoen 4.

DVDGuy

Quote from: jowi on October  9, 2010, 10:26:35
.................. en google weet te vertellen dat ze IRL hele goede vrienden zijn, en Penny (Kaley Cuoco) was de dochter uit de sitcom '8 simple rules'.

Dat wist ik nou weer wel :D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

jowi

Quote from: The Vampire on April 17, 2011, 02:09:42
Weet iemand al wanneer de serie hier op blu-ray uitkomt?? Amerika is hij al uit, maar weet niet of hij regiovrij is
Ik zie bij Amazon dat alleen dat S3 verkrijgbaar is als bluray... S1 en S2 zijn er (nog) niet, en S4 is 'available als pre-order' (seizoen loopt nog).
Zodra S1 en S2 óók op bluray te krijgen is ga ik die zeker bestellen...

Robbert54

Quote from: jowi on April 18, 2011, 11:26:47
Ik zie bij Amazon dat alleen dat S3 verkrijgbaar is als bluray... S1 en S2 zijn er (nog) niet, en S4 is 'available als pre-order' (seizoen loopt nog).
Zodra S1 en S2 óók op bluray te krijgen is ga ik die zeker bestellen...
Ik hoop dat ze gewoon met een box uitkomen. Seizoen 1 staat wel op de planning voor een blu ray release, maar van 2 weet ik t niet
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo