HDTV series 2011 (USA)

Gestart door jowi, september 17, 2010, 10:57:49

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jowi

Het Amerikaanse HDTV seizoen begint binnenkort weer, met name de series gaan weer van start. Dat wordt weer genieten!
Welke series ga jij volgen, en wanneer starten ze? Het zou mooi zijn als we een overzicht konden maken, roep maar en vul maar aan!

2010

September
- Sons of Anarchy S3, 7 september
- Boardwalk Empire S1, 19 September
- House S7, start 20 September
- Castle S3, 20 September
- Chuck S4, 20 September
- The event S1, 20 September
- NCIS S8, 21 September
- NCIS: Los Angeles S2, 21 September
- Being Erica S3, 21 September
- Criminal Minds  S6, 22 September
- Two and a half men S8, 22 september
- Fringe S3, start 23 September
- The Big Bang Theory S4, start 23 September
- CSI S11, 23 September
- CSI: NY S7, 24 September
- Supernatural S6, 24 September  
- Saturday Night Live, S36, 25 september
- Dexter S5, start 26 September
- Family Guy S9, start 26 September
- Eastbound and Down S2, 26 September
- Stargate Universe S2, 28 September

Oktober
- Human target S2, 1 Oktober      
- American Dad S6, 3 Oktober
- CSI: Miami S9, 3 Oktober
- Southpark S14 (vervolg, E8 t/m E14), 6 Oktober
- Sanctuary S3, 15 Oktober

November
- Lie to Me S3, 10 November

------------------------------------------------------------------------------
2011

Januari
- Californication, S4, 9 januari
- Falling Skies, S1, TBA juni 2011

CineSmurf

Overzicht lijkt me een goed idee, maar dit zijn de amerikaanse data, of niet? In Nederland moet Dexter seizoen 4 nog beginnen. Die start 8 november bij de VPRO.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

jowi

#2
Citaat van: CineSmurf op september 17, 2010, 11:20:51
Overzicht lijkt me een goed idee, maar dit zijn de amerikaanse data, of niet? In Nederland moet Dexter seizoen 4 nog beginnen. Die start 8 november bij de VPRO.
Ja zoals in het topic staat, dit gaat ALLEEN over de Amerikaanse seizoenen en dan ook nog eens ALLEEN over HD.
Heb de topic titel even aangevuld met 'USA'.

dvd-fan

ga zeker fringe volgen. heb de teaser al gezien :nowink:
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

alexander2


AllStar

Kan niet wachten op Dexter season 5  8)

frankp

House wordt degene om te volgen  :worship:

Verder "A Town Calles Eureka", maar het nieuwe seizoen is al weer een tijdje bezig.

Robbo

#7
House S7
Dexter S5
Eastbound and Down S2 (26 sept)
Boardwalk Empire S1 (19 sept)
Criminal Minds S6 (22 sept)
Lie to Me S3 (10 nov)
Sons of Anarchy S3  (7 sept)


Volledige lijst:
http://www.tv.com/tv.coms-fall-2010-programming-guide/story/23546.html?tag=hotspot;gumball;1

jantje112

Zijn er in amerika nog series die niet in HD worden uitgezonden???

Ik keek altijd

LOST
Boston Legal
Heroes
24
Californication
House

Alleen de laatste 2 zijn nog over. De rest is ondertussen gestopt. Helaas nog weinig leuke aanvullingen gevonden. Iemand TIPS?

Tijdje terug iets gelezen over een serie die ging over journalistiek of iets dergelijks in de jaren 60/70, iemand een idee welke dat is?

jowi

#9
Californication was ik vergeten, zal ik toevoegen, wordt pas januari 2011.
De serie die je bedoeld is denk ik Mad Men, gaat over een reclamebureau in de jaren '50, is op dit moment bijna aan het einde van Season 4. Heb het zelf nog niet gezien. Er zijn zoveel series, dat ik vaak pas een serie opmerk als ie al bij S3 of S4 ofzo zit, daar baal ik dan van want ik wil alles vanaf het begin zien. Gelukkig komen er nog wel eens repacks voorbij :) van voorgaande seizoenen, en dan pak ik zo'n serie alsnog op.

jantje112

Citaat van: jowi op september 17, 2010, 15:50:52
Californication was ik vergeten, zal ik toevoegen, wordt pas januari 2011.
De serie die je bedoeld is denk ik Mad Men, gaat over een reclamebureau in de jaren '50, is op dit moment bijna aan het einde van Season 4.

Dat zou goed kunnen idd! Zal eens een aflevering "proberen".



jon81

Citaat van: jantje112 op september 17, 2010, 15:41:38
Zijn er in amerika nog series die niet in HD worden uitgezonden???

Ik keek altijd

LOST
Boston Legal
Heroes
24
Californication
House

Alleen de laatste 2 zijn nog over. De rest is ondertussen gestopt. Helaas nog weinig leuke aanvullingen gevonden. Iemand TIPS?

Tijdje terug iets gelezen over een serie die ging over journalistiek of iets dergelijks in de jaren 60/70, iemand een idee welke dat is?

Heroes ook gestopt ja?  ???

Was eigenlijk wel te verwachten, werd steeds minder eigenlijk.
Eerst 24 en nu heroes.

Gelukkig hebben we, Supernatural, Medium, Bones, CSI en Dexter nog.
Daar beginnen volgens mij ook allemaal rond eind volgende week nieuwe afleveringen van.
LG Oled55B8  Denon X2500H  Kodi media pc  Phillips BP7500S1  B&W DM302  B&W CC3  Solid HCM2  BK Gemini II  Canare 4S8

Robert

CSI / S11 / 23 September
CSI: Miami / S9 / 3 Oktober
CSI: NY / S7 / 24 September

NCIS / S8 / 21 September
NCIS: Los Angeles / S2 / 21 September

Stargate Universe / S2 / 28 September

jowi

Bijgewerkt.

Ik neem aan dat iedereen zijn/haar post even checked of het inderdaad in HD is, en of de data kloppen!!!

Hanky Panky

#14
Supernatural Season 6 op 24 sept  :headbanging:

Castle Season 3 op 20 sept

Hier haal ik mijn download lijstje vandaan  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Robbo

Citaat van: jowi op september 17, 2010, 15:50:52
Er zijn zoveel series, dat ik vaak pas een serie opmerk als ie al bij S3 of S4 ofzo zit, daar baal ik dan van want ik wil alles vanaf het begin zien. Gelukkig komen er nog wel eens repacks voorbij :) van voorgaande seizoenen, en dan pak ik zo'n serie alsnog op.

Is vaak niet verkeerd om het zo te doen.    Ten eerste zijn er genoeg series die het eerste seizoen niet overleven (niet is zo irritant dat je net in een serie zit, het goed vind, maar vervolgens ineens gecancelled word).  Ten tweede kijkt dat lekker weg.  Geen week meer wachten na een cliffhanger tot de volgende aflevering :)

Pos

- House S7 (moet nog ergens een marathon houden want ben nog maar bij S4)
- Castle S3
- CSI S11
- Supernatural S6
- Dexter S5 (zeer benieuwd hoe dit verder gaat)

- CSI: Miami S9, 3 Oktober

Breaking Bad volgen we ook nog, begint echter pas weer in juli van 2011.

Breaking Bad is the story of Walter White (Bryan Cranston), a struggling high school chemistry teacher who is diagnosed with advanced and inoperable lung cancer at the beginning of the series. He turns to a life of crime, producing and selling methamphetamine with his former student Jesse Pinkman (Aaron Paul) in a desire to secure his family's financial future.


It has won six Emmy Awards—including three consecutive wins for Lead Actor in a Drama Series for Cranston

Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

Robiwan

Zeker CSI New York vanwege de zeer aantrekkelijke Stella Bonasera :inlove: :inlove: :inlove:

Robin
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

bmateijsen

Ik heb de link al weleens gedeeld, maar deze kalender is briljant en zelf te customizen...:
http://pogdesign.co.uk/cat/

DVDGuy

Citaat van: bmateijsen op september 18, 2010, 13:08:15
Ik heb de link al weleens gedeeld, maar deze kalender is briljant en zelf te customizen...:
http://pogdesign.co.uk/cat/

:clapping: :worship:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

jowi

Citaat van: bmateijsen op september 18, 2010, 13:08:15
Ik heb de link al weleens gedeeld, maar deze kalender is briljant en zelf te customizen...:
http://pogdesign.co.uk/cat/
Probleem alleen is dat we hier in EU niets aan de daadwerkelijke uitzendtijden hebben... daarom ook dit topic met chronologische starttijd van de seizoenen, wanneer eea 'beschikbaar' is voor ons is een ander verhaal ;) maar meestal zit er een paar dagen tot een week tussen de daadwerkelijke uitzending en de beschikbaarheid in goede kwaliteit 8)

bmateijsen

Citaat van: jowi op september 18, 2010, 14:10:28
Probleem alleen is dat we hier in EU niets aan de daadwerkelijke uitzendtijden hebben... daarom ook dit topic met chronologische starttijd van de seizoenen, wanneer eea 'beschikbaar' is voor ons is een ander verhaal ;) maar meestal zit er een paar dagen tot een week tussen de daadwerkelijke uitzending en de beschikbaarheid in goede kwaliteit 8)

Het hoeft van mij ook niet op tijd, maar wel wanneer het wordt uitgezonden ;)

jowi

Citaat van: bmateijsen op september 18, 2010, 14:12:02
Het hoeft van mij ook niet op tijd, maar wel wanneer het wordt uitgezonden ;)
Tenzij je live via een satelliet ofzo kijkt is dat wellicht interessant, maar je snapt dat ik het over een ander soort van beschikbaarheid heb ;)

celerontje

Wordt een beetje lastig, die satellieten bereiken Europa niet. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jowi

Citaat van: celerontje op september 18, 2010, 14:20:47
Wordt een beetje lastig, die satellieten bereiken Europa niet. ;)
Als ik teveel sarcasme in mijn tekst leg worden mensen boos, doe ik het subtiel dan snapt geen hond het :wacko:
Dat bedoel ik dus, we hebben hier in de EU NIETS aan de daadwerkelijke uitzendtijden in de USA. Een indicatie wanneer het seizoen start is genoeg. Daarom heb je ook niet zoveel aan die kalenders of andere overzichten per week/dag. Als je ongeveer weet wanneer de boel start, zoals in dit topic dan kun je zelf in de gaten houden waar de boel een keer tevoorschijn komt wink wink nudge nudge ;)