HDTV series 2011 (USA)

Started by jowi, September 17, 2010, 10:57:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

celerontje

OK, Jowi, ga maar weer lekker bot doen, heerlijk! :clapping: :clapping: :clapping: :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

H B

Quote from: LPlover on September 18, 2010, 13:06:14
Zeker CSI New York vanwege de zeer aantrekkelijke Stella Bonasera :inlove: :inlove: :inlove:

Robin

En die kapt er dus mee en word (is) vervangen door Sela Ward.

jantje112

Oh, ik dacht dat je dit optic had gestart voor de amerikaanse htforum bezoekers?

Robiwan

Quote from: H B on September 18, 2010, 14:47:41
En die kapt er dus mee en word (is) vervangen door Sela Ward.

oh nee he :(. Maar Die Sela kan er met haar 54 jaar ook wel mee door :D Mooie vrouw dat zeker!

Robin
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

jowi

Ben trouwens erg benieuwd naar Boardwalk Empire. Steve Buscemi is altijd wel cool... verder, iemand die Rubicon volgt? Is het wat?

misteranderson

AL tijdje aan het wachten op het vervolg van The Big Bang Theory...

Geweldige serie
Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

Pos

Quote from: jowi on September 21, 2010, 17:48:01
Ben trouwens erg benieuwd naar Boardwalk Empire. Steve Buscemi is altijd wel cool... verder, iemand die Rubicon volgt? Is het wat?

Heb de eerste 8 afleveringen van Rubicon gezien. Na de opgebouwde "spanning" in de eerste paar afleveringen blijft het verhaal een beetje hangen vind ik.
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

svmnb

Rubicon kijk ik ook niet meer, na 6 afleveringen.

Boardwalk Empire valt trouwens niks tegen. Blijkbaar is er door HBO na 1 aflevering al een nieuw seizoen besteld.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

jowi

#33
Kan natuurlijk niet teveel verklappen maar de eerste aflevering van het nieuwe House seizoen S07E01 'Now what' is inmiddels een feit. Ook heel seizoen 2 van Fringe op 4x bluray trouwens :D

jowi

Fringe S03E01 :D vanavond maar eens kijken :pompom:

AllStar

Quote from: jowi on September 24, 2010, 17:49:28
Fringe S03E01 :D vanavond maar eens kijken :pompom:

Nice nice, ik ga bijna beginnen aan season 2 . .  8)

Dergert

Quote from: jowi on September 24, 2010, 17:49:28
Fringe S03E01 :D vanavond maar eens kijken :pompom:

Heb net de WEB-DL binnen gehaald dus ook hier genieten straks.. :pompom:

activ

Een kleine aanvulling:

Being Erica Season 3 - 21-Sep-2010
Chuck Season 4 - 20-Sep-2010
The event Season 1 - 20-Sep-2010     
Human target Season 2 -01-Oct-2010     
Sanctuary Season 3 - 15-Oct-2010

Airdates komen van MyEpisodes dot com.

jowi


Sappien

#39
Niemand die Sickbeard gebruikt? Ideaal als je het icm SABnzbd gebruikt, de afleveringen komen dan automatisch binnen stromen.

QuoteSick Beard is a PVR for newsgroup users (with limited torrent support). It watches for new episodes of your favorite shows and when they are posted it downloads them, sorts and renames them, and optionally generates metadata for them. It currently supports NZBs.org, NZBMatrix, NZBs'R'Us, Bin-Req.com, and EZTV.it and retrieves show information from theTVDB.com and TVRage.com.

Features include:

automatic episode downloads for torrents and NZBs
XBMC library updates, poster/fanart downloads, and NFO/TBN generation
renames episode files for any show (fix bad torrent names!)
sends NZBs directly to SABnzbd, prioritizes and categorizes them properly
available for any platform, uses simple HTTP interface
can notify XBMC or use Growl to notify any Windows PC when new episodes are downloaded
specials and double episode support

http://code.google.com/p/sickbeard/

jowi

Nee, ik doe het met het handje. Als je ziet hoeveel re-encodes er binnen een paar uur verschijnen van een aflevering... pfff... laat maar. Ik ga wel op de aankondigingen af op de daarvoor bestemde sites ;) en anders zoek ik zelf wel ...

jowi

The Big Bang Theory S04E01 is te vinden in 1080i als MPG2 dus niet als een vaag zwaar gecomprimeerd 720p x264'tje van 1 of andere 'clan'.


File Size Processed: 2.73 GB, Play Time: 00h:21m:05s
1920 x 1080, 29.97 fps, 17.64 Mbps (17.57 Mbps Average).
Average Video Quality: 71.57 KB/Frame, 0.28 Bits/Pixel.
AC3 Audio: 3/2 Channels (L, C, R, SL, SR) + LFE, 48.0 kHz, 384 kbps.

:D

Hanky Panky

Dit weekend de 1e aflevering van S6 van Supernatural gekeken ! (en Medium ... en Castle .... en How i met your mother .... en Two and a half men..... en Bones  :D)

Heerlijk, geen knetterharde reclames, wél Dolby 5.1 en High Def beeld :headbanging:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Martinus

............

snopper

Two and a half men +1     :headbanging:   heerlijk bot af en toe ....

snopper

jowi

Niet vergeten dat dit een topic is over series in 720p of 1080i, en dat de HD variant ook 'ergens' beschikbaar komt. Als HD dus. En meer specifiek, als goede HD, dus niet als één of andere x264 of xvid achtige re-encoded meuk of SD.

Robbo

Die x264 releases zijn over het algemeen qwa beeld nog wel te pruimen.   

Hoewel er qwa audio aan grootte niks te halen valt (een 40min 384kps DD stream is al niet erg groot) moeten die gasten dat altijd zo vernaggelen dat er een zeer blikken geluid overblijft.

Nee, bij voorkeur wacht ik op de MPEG2 of Web-dl.   OK, ook niet altijd top qwa geluid, dat varieert per locale (US) provider, maar in elk geval nooit slechter dan de x264.


Hanky Panky

#47
Meestal pak ik een MKV in 720P formaat. Daar heb ik mijn Watchdog op afgesteld bij alle series. Een aflevering van 40 minuten is vaak 1200-1600 mb groot.

Sommige HD rips zijn een enkele keer zo slecht (veel schokken, verspringend beeld) dat ik dan maar een SD versie pakt maar dat komt steeds minder voor.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Martinus

Quote from: Hanky Panky on September 27, 2010, 16:27:54
Meestal pak ik een MKV in 720P formaat. Daar heb ik mijn Watchdog op afgesteld bij alle series. Een aflevering van 40 minuten is vaak 1200-1600 mb groot.

Sommige HD rips zijn een enkele keer zo slecht (veel schokken, verspringend beeld) dat ik dan maar een SD versie pakt maar dat komt steeds minder voor.

hmmm benieuwd waar jij nog een k-rip vandaan haalt? de meeste zijn uitermate goed. Overigens weer slaand op de post daarboven, de 1080i varianten van web-dl (overigens ook maar een naam voor releasegroep) zijn alleen erg groot voor de download, maar beeld en geluidstechnisch weinig beter. Helaas komt dat maar al te vaak omdat de release groepen vaak gewoon doen waar ze zin in hebben. Ofwel 1080i met 2dd geluid of 720p met dd5.1 of welke variant dan ook.
............

Hanky Panky

Newzbin2  :)

Mét unlimited Watchdog gebruik dus een mailtje als er een bestand binnen komt dat aan de criteria voldoet. Criteria bijv 'House 7x' en 720P formaat.
Je kunt zelfs de nieuwsgroep instellen waar het vandaan komt maar dat zal me worst zijn.

Werkt erg goed  :thumbs-up:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000