9/11 foto's

Started by jowi, September 11, 2010, 21:22:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jowi

Ik zag deze foto's voorbij komen, erg imposant. 9 jaar geleden alweer. Commentaar overbodig. Politieke meningen overbodig en niet wenselijk.
Plaats hier je meest imposante 9/11 foto's en laat die voor zichzelf spreken...

Robbert54

#1








|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


jowi

#3



Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Perfectionist

bericht verwijderd van Starred. Hiervoor een formele waarschuwing want dit is echt smakeloos mbt het onderwerp waar duizenden doden zijn gevallen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

jowi


sj0er-D


jowi


Robbert54

#10
als ik nog wat mag zeggen: die 2e ^^ is wel heel mooi! lijkt wel futuristisch zo.









|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Joris1971

#11
Te erg voor woorden wat er toen gebeurde, een verschrikkelijke gebeurtenis die ik nooit zal vergeten.

Joris1971

,

Robbert54







zag de foto van de 2 springers ook, maar die plaats ik maar niet, want die heeft als ik dat zo lees al genoeg indruk gemaakt
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

blue-eyes

#14
Done

Quote from: jowi on September 12, 2010, 20:45:19
Nogmaals, GEEN politieke meningen, en/of complottheorieen. Daar is dit topic NIET voor.
Graag weghalen dus.

Ik heb alleen de berichten met foto's en waarschuwingen laten staan.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

solitaire

.
Hinterm Horizont geht's weiter.

vJac

Zo... die laatste is wel imponerend. Wat moet dat een dag geweest zijn zeg in New York.
Let op! Beginner! Kans op domme vragen!

Umberto.

Als ik die foto's van die springende mensen zie kan ik weer emotioneel worden.
Ik heb dat altijd het aller ergste beeld gevonden van de aanslagen.
Kan me niet voorstellen hoe die mensen in paniek geweest moeten zijn dat ze als Lemmingen het raam uit renden  :-\
Disturbing the peace sinds 1975

Robbert54

dit topic al even niet meer gezien. Zal me altijd blijven raken. Moment dat ik de tv aanzette zal ik nooit meer vergeten
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

VlisChris

Damn, weet nog precies waar ik met wie liep en waar we het over hadden...
Ik ga eens kijken of ik foto's van James Nachtwey van deze aanslag kan vinden. Volgens mij heb ik al een foto van hem voorbij zien komen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Niet zijn beste serie ooit als ik zo vrij mag zijn (waar die het wel gewend is om in extreme omstandigheden te werken, maar ws slaat dit alles).

http://www.time.com/time/photoessays/shattered/1.html
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rob Eric Blank

De foto's van de vallende mensen zijn erg schokkend.

Blijven indrukwekkende beelden van een wrede terorristische aanslag. Deze aanslag was het begin van nog meer ellende voor velen.

Gaeje

Quote from: Christiaan S on March 29, 2011, 17:04:26
Niet zijn beste serie ooit als ik zo vrij mag zijn (waar die het wel gewend is om in extreme omstandigheden te werken, maar ws slaat dit alles).

http://www.time.com/time/photoessays/shattered/1.html
erg knap, stuk voor stuk beelden die méér zijn dan een gewone foto. knap dat men dat kan onder deze omstandigheden... ik zou veel te snel geneigd zijn van de standaardfotos te nemen (=wat je ziet door je oog)

Rob Eric Blank

Nachtway is ook een legende wat dat betreft. Top fotograaf!

VlisChris

Heb Inferno hier thuis liggen.
Die foto's zijn zo pakkend, stuk voor stuk, dat ik altijd koppijn krijg als ik in dat boek zit te kijken.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.