Alien Anthology Blu-ray (Comparison shots)

Started by Nooff, September 8, 2010, 10:55:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

sparda

Hmmm, deze komt ook op het to buy lijstje. De veranderingen zijn toch wel erg netjes moet ik zeggen.
Nu de vriendin nog overtuigen om mee te kijken :p
WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4

angel66

iemand nog een tip where to buy?


bij amazon.fr  incl Delorean!

http://www.amazon.fr/Coffret-Trilogie-Retour-vers-futur/dp/B003YI3DJU

nog geen 40 euro!

Snutchz

Da's écht geen geld... staat bij deze in den bestelling  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

riwi

Quote from: angel66 on October  3, 2010, 20:45:18
bij amazon.fr  incl Delorean!

Vreemd : in Alien zat helemaal geen deLorean  ;D

angel66

ja hehe dat weet ik..... :laugh:

ik haakte in op het bovengeplaatste.

moet ik het weg halen?

dacht alleen maar mensen een plezier te doen :-[

riwi

Quote from: angel66 on October  3, 2010, 21:43:46
dacht alleen maar mensen een plezier te doen :-[

Hardstikke goed toch :) Ik heb ze beide in pre-order staan, Alien box en bttf. Ik hoef alleen niet van die collectors dingen er bij (voor mij dan he ;) ) Ik heb van bttf wel de tin case editie bestelt met blikken doosje dus.

angel66

nee voor mij eigenlijk ook niet.


waar heb jij ze in pre-order staan?



riwi


Major_Ton

Het kan misschien aan mij liggen, maar ik vind de oude 'vieze' beelden wel goed bij de grimmige sfeer van de films passen. Toch zal ik de box wederom aanschaffen :withstupid: en over 5 jaar wéér (2K of 4k) en ga zo maar door... :popcorn:
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

Kjelt

Quote from: riwi on October  5, 2010, 16:45:29
Beide bij play.com
Had ik ook tot vandaag. Nu amazon.co.uk geen verzendkosten meer rekent zijn ze een stuk goedkoper!
Maar ik ken je andere overwegingen   ;)

angel66


riwi

Quote from: Kjelt on October 12, 2010, 23:33:07
Had ik ook tot vandaag. Nu amazon.co.uk geen verzendkosten meer rekent zijn ze een stuk goedkoper!
Maar ik ken je andere overwegingen   ;)

Volgens mij is de prijs van beide boxen bij amazon.co.uk en play.com vrijwel identiek.

evilniek

Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

riwi

Quote from: evilniek on October 19, 2010, 19:58:12
Scheelt 5€

back to the future trilogy bluray :
play : normaal 28 pond ; tin ed. 45 pond
amazon : normaal 28 pond  ;  tin ed. 43 pond
----------------------------
Alien Anthology bluray :
play : 37.5 pond ; met oplichtend ei 90 pond
amazon 37.5 pond ; met oplichtend ei ? ? ?
----------------------------
Hoe krijg je bij amazon.co.uk dan gratis verzenden? Heb er eergisteren nog een besteld daar en er kwam gewoon 1.88 pond delivery kosten bij.
Item Subtotal:  £10.20   Delivery and handling: £1.88  VAT: £2.30  
Total:     £14.38 ; Payment Total:  EUR 17,08**

Kjelt

Quote from: riwi on October 19, 2010, 20:59:15
Hoe krijg je bij amazon.co.uk dan gratis verzenden? Heb er eergisteren nog een besteld daar en er kwam gewoon 1.88 pond delivery kosten bij.
Item Subtotal:  £10.20   Delivery and handling: £1.88  VAT: £2.30  
Total:     £14.38 ; Payment Total:  EUR 17,08**
Je moet boven de £25.- bestellen en dan kiezen voor super saver shipping bij de verzendopties. Werkt trouwens prima, ik had 3 dingen besteld waarvan 2 in pre-order en toch hebn ik het eerste pakje al binnen (terwijl ze ook kunnen wachten met verzenden tot de order compleet is).
Amazon is dus vooral interessant voor pakjes met een waarde boven de douane vrijstelling, aangezien Play niet bij de EU landen hoort kunnen daar douane en BTW bij komen. Dat is mij een paar maanden geleden overkomen en sindsdien bestel ik duurdere paketjes alleen nog maar bij amazon.

jaco

De rips zijn er weer eens sneller dan de winkels hem hebben  :o

riwi

Quote from: jaco on October 21, 2010, 06:52:57
De rips zijn er weer eens sneller dan de winkels hem hebben  :o

Kreeg gisteren de bevestigings mail dat beide "verstuurd" zijn nu. De rips staan inderdaad al een paar dagen op het net.

Kjelt

Quote from: riwi on October 21, 2010, 09:09:07
Kreeg gisteren de bevestigings mail dat beide "verstuurd" zijn nu. De rips staan inderdaad al een paar dagen op het net.
Dan heb je ze in ieder geval sneller dan via amazon, die hebben nog niets verstuurd  :(
Nu duimen dat de douane je pakjes laat doorgaan  ;)

negotiata

Gister aliens gekeken op DvD. Ergerde me soms bij donkere scenes.

Toch maar die box bestellen.
- To be or not to be, thats the question -

Jinsu

Mediamarkt heeft beide varianten, normale box en LE box al op voorraad. De LE is zijn geld niet waard, de "egg" is van slechte kwaliteit, ben beter gewend van Sideshow...
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

RonG

Ik heb deze vandaag binnen gekregen besteld via amazon UK, op de site staat dat er ook NL ondertitles bij zitten maar dit is dus niet zo >:(. Tenminste op de doos staat enkel "English for the hearing impaired."
Deze is het http://www.amazon.co.uk/Alien-Anthology-Blu-ray-Sigourney-Weaver/dp/B003AQBYUG/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1288191498&sr=8-1
Deze gaat terug helaas.

Iemand deze ook binnen via amazon en zonder NL ondertitels terwijl men dat wel verwachte?

Had voorheen altijd bij play.com besteld en tot nog toe klopten de gegevens op de site, nu de eerste keer eens bij amazon uk besteld en dan dit.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

ik vind dat eerste shot van ALien best slecht ???
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Kjelt

Quote from: RonG on October 27, 2010, 17:05:50
Ik heb deze vandaag binnen gekregen besteld via amazon UK, op de site staat dat er ook NL ondertitles bij zitten maar dit is dus niet zo >:(. Tenminste op de doos staat enkel "English for the hearing impaired."
Deze is het http://www.amazon.co.uk/Alien-Anthology-Blu-ray-Sigourney-Weaver/dp/B003AQBYUG/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1288191498&sr=8-1
Deze gaat terug helaas.
Iemand deze ook binnen via amazon en zonder NL ondertitels terwijl men dat wel verwachte?
Ik heb deze vandaag ook binnen gekregen. Ik heb de eerste disc zojuist opgezet en je hebt gewoon meerdere audio talen en meerdere talen ondertiteling en voor jou het allerbelangrijkste: ook NL ondertiteling. Dus gewoon lekker genieten en kijken.