Aansluitterminals voor speakers vraag

Started by twdi, September 1, 2010, 08:17:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

twdi

Al surfend over het net vond ik aansluitterminals voor speakers. Half september wordt er in mijn huiskamer een nieuwe houten vloer gelegd en ik kreeg het idee om deze terminals in de nieuwe plinten te monteren. Op termijn wil ik ook twee surroundspeakers en ik zou dan nu de kabels meteen achter de plinten weg kunnen werken. Zouden dit soort terminals veel invloed hebben op de geluidskwaliteit?

Commerciƫle link verwijderd.

dcb

Als je degelijke terminals kiest. Welke heb je in op 't oog?
Verder is het noodzakelijk dat je de terminals van goede bekabeling voorziet.

Roger Black

Ik zie niet welke je wilt, maar als je voor kwaliteit gaat zalhet wel meevallen. Wel gaaf, mooie terminals op een plint  :happy:

twdi

Het is al weer even geleden dat ik het vroeg en ik zie nu pas dat de link als een commerciele link bestempeld is en is verwijderd :).
Het waren opzet terminals voor op een plint maar welke.. geen idee meer.

Deleted member

Met een paar mooie WBT's ga je nooit de mist in. ;) Of het invloed heeft op de geluidskwaliteit? Ik denk dat een ieder dat voor zich moet bepalen, het is vooraf in jouw situatie (jouw oren/set en beleving) eigenlijk niet te voorspellen door/voor een ander. Algemeen gezegd kun je wel stellen dat elke extra signaalovergang nadelig is (los van of je het hoort) dus als 't niet nodig is zou ik 't niet doen maar als je aansluitingen in de plinten mooi vindt en dat een hogere prio heeft op je lijstje gewoon doen natuurlijk.