Versie 2.2 A HD-Aux released.

Started by J.A.F._Doorhof, September 25, 2003, 11:40:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pietnoeck

Dus een 2 de monitor kopen , nieuwe kabels leggen of een switchbox en waarschijnlijk ook nog een nieuwe versterker waar je de lipsync kan bijregelen.
Zijn er nog zaken waar ik moet voor budgetteren ?

Spacebass

Lipsync is met de HD-AUX + RGBHV (direct )toch opgelost?

jaco

Nee je heb 3 frames vertraging in het beeld.
Maar dat is overigens normaal voor een scaler. Het ging juist om dat variabele aspect wat in bepaalde combinaties optrad.

Ik heb het gisteravond ook geinstalleerd. Helaas het kleine kronkeltje nog wel, maar dat zetten we wel buiten beeld.
Gelukkig is de aspect control weer terug. Dus weer 4:3 en LTBX films kijken zonder aan de projector wat te moeten doen.

Nogmaals, dat aparte TFT schermpje vindt ik wel handig. Ik gebruikte het toch al voor DVD-A menu's direct van de DVD speler.
Ik vindt het onzinnig om in zo'n situatie de projector aan te zetten.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

J.A.F._Doorhof

De doorlus methode zou gewoon moeten werken, dan kun je alles op één monitor doen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass

QuoteNee je heb 3 frames vertraging in het beeld.

Ik heb voor mij zelf na veelvuldig uitleg van Frank 3 frames als normaal bestempeld en is het in mijn ogen dat dus opgelost ( voor voorlopig met de huidige technieken)  ;D

SiR-ROUND

Als het maar stabiel op 3 frames blijft, dan kun je het compenseren met de evt. vertraging in je decoder...

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview