Forum uit de lucht

Started by ajbeefde, August 27, 2010, 11:11:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ajbeefde

Was het Forum een aantal minuten uit de lucht rond 11.00uur?
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

audiolover

Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Dirc


Nahpets

Ontwenningsverschijnselen  :wacko:
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

WickedGame

Ik kreeg op mijn werk bij meerdere fora problemen rond die tijd. Dus of het echt HT-Forum gerelateerd is weet ik niet. Zou best nog wel eens een ander probleem zijn geweest.

Jeroen de Waal

Ja was idd uit de lucht.
Weet niet wat de rede was. Was zelf niet bezig met onderhoud, zit op een vakantielocatie.


Jeroen.

Nahpets

Quote from: Jeroen de Waal on August 27, 2010, 11:24:13
zit op een vakantielocatie.

Zie je wel dat we niet zonder je kunnen.  :pompom:

Prettige vakantie.

Let maar niet op ons harde werkers.

Ben een beetje jaloers,  :nopompom: (tenzij je op een camping in NL zit)
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

jasjenl

Leaseweb had een storing, de mailserver van mijn bedrijf was ook vanaf 10.45 onbereikbaar geworden. Ik weet niet of htforum daar ook draait, maar wellicht had het daar mee te maken.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Alex Groningen

#9
Had er ook last van dat ik hier niks meer kon, net nadat ik een bericht wilde verzenden >:(. En daarna kon ik helemaal niet meer het forum opkomen. Gelukkig is het weer verholpen.

sj0er-D

Quote from: jasjenl on August 27, 2010, 11:30:56
Leaseweb had een storing, de mailserver van mijn bedrijf was ook vanaf 10.45 onbereikbaar geworden. Ik weet niet of htforum daar ook draait, maar wellicht had het daar mee te maken.
wel als Mevers daar ruimte inhuurt..

Etiennevh

#11
Prutsers! :P
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

jowi

Heb de hele dag al last van dat ik na posten of als ik op een linkje klik, het HTforum niet meer gevonden lijkt te worden. Zie screenshot. Ik heb het alleen bij het ht forum... iemand een idee? Ik moet echt chrome afsluiten en opnieuw starten dan ben ik er weer. Soms krijg ik de 'naakte' versie van het ht forum te zien na een refresh, dus zonder stylesheet, en soms een versie waarin geen enkel plaatje het doet. Chrome opnieuw starten en dan werkt het weer 5 minuten...

Ik zal het eens met exploder proberen ook.

Chrome komt na de fout met een of ander UPC scherm trouwens:

Jeroen de Waal

Hier de gehele dag op meerdere devices geen problemen gehad met toegang tot het forum.
Gebruik voornamelijk FireFox en Amaya.


Jeroen.

Alex Groningen

#14
Quote from: jowi on September 10, 2010, 17:59:11
Heb de hele dag al last van dat ik na posten of als ik op een linkje klik, het HTforum niet meer gevonden lijkt te worden. Zie screenshot. Ik heb het alleen bij het ht forum... iemand een idee? Ik moet echt chrome afsluiten en opnieuw starten dan ben ik er weer.

Chrome komt na de fout met een of ander UPC scherm trouwens:


Dan ben je niet alleen die dit probleem heeft. Heb het afgelopen week ook twee keer gehad, en dan vooral in de ochtend. Hoe vaak ik ook het HT forum aanklikte, kreeg telkens weer te zien dat de webpagina niet weergegeven kon worden. En als ik er eenmaal op zat dan duurde het wel eens een eeuwigheid om een topic te openen.

Dergert

#15
Hier inderdaad hetzelfde, vooral in de ochtend.
Donderdag morgen was het forum helemaal niet te benaderen.

Alex Groningen

#16
Quote from: Dergert on September 11, 2010, 08:00:09
Donderdag morgen was het forum helemaal niet te benaderen.


Klopt, was ook een ochtend dat het forum er hier helemaal uit lag.

jowi

Quote from: jowi on September 10, 2010, 17:59:11
Heb de hele dag al last van dat ik na posten of als ik op een linkje klik, het HTforum niet meer gevonden lijkt te worden. Zie screenshot. Ik heb het alleen bij het ht forum... iemand een idee? Ik moet echt chrome afsluiten en opnieuw starten dan ben ik er weer. Soms krijg ik de 'naakte' versie van het ht forum te zien na een refresh, dus zonder stylesheet, en soms een versie waarin geen enkel plaatje het doet. Chrome opnieuw starten en dan werkt het weer 5 minuten...

Ik zal het eens met exploder proberen ook.

Chrome komt na de fout met een of ander UPC scherm trouwens:
Weekje geen last gehad, nu begint het weer. Alleen met het HTforum.

SpeedyAndré

Geen dns probleem bij Upc?

André  8)
Northstar Extremo Monster Sigma 2K Xtc + NBS powercords Sphinx PJ8 Straightwire Virtuoso 2x Aragon Palladium Infinity Renaissance 90 Soundaware D100
Onkyo Tx-RZ3100, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp203 + Bdp83, Shield 4K, Toshiba HD-XE1 PS3, PS4 Pro, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil Panasonic MDC07H3E5 warmtepomp

jowi

Zou goed kunnen, maar wat kun je daar aan doen? Het is wel opvallend dat het alleen met het htforum is. Om de paar minuten moet ik heel chrome afsluiten en opstarten dan kan ik weer verder...

celerontje

Al in IE geprobeerd? (ik gebruik zelf Vuurvos)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jowi

#21
Weer een probleem. Heb inmiddels chrome opnieuw geinstalleerd (shit al mijn bladwijzers kwijt... ) maar helpt niks. Nog steeds af en toe problemen met ALLEEN het htforum... dat kan toch geen toeval zijn? Onderstaand probleem had ik vanmorgen, is nieuw. Dit MOET toch wel iets aan de kant van het forum zijn? Of loopt er nog ergens een ban-script op mijn naam ofzo die af en toe ingrijpt ;D

Madhouse

Quote from: jowi on September 20, 2010, 13:09:16
Weer een probleem. Heb inmiddels chrome opnieuw geinstalleerd (shit al mijn bladwijzers kwijt... ) maar helpt niks. Nog steeds af en toe problemen met ALLEEN het htforum... dat kan toch geen toeval zijn? Onderstaand probleem had ik vanmorgen, is nieuw. Dit MOET toch wel iets aan de kant van het forum zijn?

Jowi, je zit veels te veel op forums!!!  ;D

Maar misschien weet Jeroen raad, ik durf je zo niet te zeggen waar het hem in zit.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

jowi

En dit zag ik toen ik je reactie wilde lezen, daarna was alles weer compleet uit de lucht en moest ik chrome opnieuw starten...

celerontje

Geenstijl.nl, daar komt dus het reaguurdersgedrag uit je ''stoute tijd'' vandaan! ;) ;D ;D ;D (just kidding)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!