MG76's Underground *surround speakers opgehangen, scherm klaar + posters*

Started by MG76, August 24, 2010, 19:10:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

1e film om HT in te wijden

Sherlock Holmes A Game of Shadows
4 (9.5%)
The Dark Knight
15 (35.7%)
Dark Knight Rises
7 (16.7%)
HSDD disc van frankp
6 (14.3%)
Tron Legacy
9 (21.4%)
Battleship
1 (2.4%)

Total Members Voted: 42

RonG


Doubleoz

Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

Start to HT

Amaaaaai, dit ziet er geweldig uit! Superknappe ruimte  :worship:
Daar ga je veel plezier aan/in beleven!

denoontje


stevieB

Under construction.....

jaco

Hoe klinkt het uiteindelijk ?

Tapijt boven aan de muur dempt alleen hoge frequenties.
De lambrisering reflecteerd die zelfe reflecties

Je houdt dus veel meer reflectie van mid over via de zijmuren dan hoog schat ik in. Is de balans nog wel goed ?
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Liber0

Wow dat is mooi en Gaaf!!

Wat voor Subwoofer en fronts staan erin??

larzie

Mooi hoor! Nu kun je eindelijk lekker genieten!  :pompom:
Vanwaar eigenlijk die blauwe led om het scherm heen? Leidt dat niet af of doe je dat tijdens de film uit? Of werkt het als een soort ambilight van Philips?
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

MG76

Thanks allemaal voor de reacties, ik heb er al aardig wat films bekeken en wat ps3 gespeeld en ben er zeer tevreden over.

@Jaco, ik ben geen audiofiel en wss als je gaat meten dan zal er idd zoiets uitkomen dat niet het hele frequentiebereik goed is, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet hoor en diegene tot nu toe zijn er ook zeer enthousiast over. Ik moet ook zeggen dat dit m'n 1e ruimte is en ik geen andere ruimtes heb gezien/beluisterd dus heb zelf ook geen referentie. Maar ik ben zeer tevreden over het geluid en ben benieuwd wat de kenners gaan zeggen tijdens een M&G.

@Liber0, ik stuur je nog ff n PM over de hd900 om YAMJ werkend te krijgen, das best een gepuzzel icm een NAS.
Alle speakers zijn van VISATON, subwoofer T-40 200 liter box die zeer diep gaat, zeeer tevreden over..fronts zijn CT MAIN 170 serie.

@Larzie, de ledslang om het scherm is RGB dus meerdere kleuren mogelijk, tis puur voor de sier en tijdens de film doe ik die uit..
Tijdens gamen of tijdens muziek luisteren (relaxen) doe ik hem wel eens aan...

RalphH

Mooi hoor, helemaal mijn smaak, mooi sfeertje :clapping:.
En die stoelen  :inlove: :inlove: :inlove:
Ja, helemaal goed.
Veel plezier er van!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

LuPo

Mooi dit zeg! Ik heb binnenkort tentamens dus moet eigenlijk leren maar dan ga je SOG-gen en kom je op zulke mooie ruimtes terecht. Geweldig mooi! Er zijn verder geen updates meer sinds mei? :D