Iemand hier die een iPad app kan maken ?

Started by J.A.F._Doorhof, August 18, 2010, 09:30:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Zoals vele weten ben ik ook actief met fotografie, en heb me onlangs aangesloten bij Scott Kelby. Dit heeft als gevolg gehad dat we over 6 weken wat videos gereleased krijgen op kelbytraining, en een boost verwachten met de bezoeken op de website etc.
De website heb ik daarom al aangepast maar ik wil ook graag een iPhone/iPad app.

Op zich een hele simpele, wat moet hij doen ?

1. De nieuwe blog posts laten zien
2. Als er nieuwe foto's zijn een update maken voor de app. (wil ik wel handmatig klaar zetten).
3. Een dedicated news feed (kan ook handmatig).
4. Elke week een exclusief artikel voor de app over techniek etc.
5. Wat jij in gedachten hebt.....

Ik wil de app voor een minimaal bedrag aanbieden op de store dus budget is niet hoog. Weet totaal niet wat er gaat gebeuren namelijk.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raphie

dus eigenlijk wil je een custom iPad opmaak/view voor je nieuwe pagina (die er trouwens ERG goed uitziet btw)
JBL PRX Power!

J.A.F._Doorhof

Er moet wel meer zijn dan er nu is.
Denk aan speciale twitter achtige nieuwsfeeds, aanbiedingen, downloadable content alleen voor de app eigenaren.
Misschien wat video materiaal van de instructieDVDs etc.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rob Eric Blank

Ik ben ook benieuwd naar de kosten van een dergelijke app. Mogelijk ben ik ook opzoek naar een App en dat zal alleen maar een fotoboek zijn, waarbij periodiek nieuwe foto's worden geplaatst. Ben benieuwd wat een dergelijke app kost om te laten ontwikkelen.

ll0ll

t kost je minimaal 100 dollar om in te schrijven en te kunnen testen:
http://developer.apple.com/ipad/sdk/
Philips LHH1000 | Marantz Project D1 | Philips LHH A200 | Philips LHH300r | Shure SHR1540
http://www.dutchaudioclassics.nl

Rob Eric Blank

Quote from: ll0ll on August 20, 2010, 03:07:34
t kost je minimaal 100 dollar om in te schrijven en te kunnen testen:
http://developer.apple.com/ipad/sdk/
Zo ver was ik al gekomen. Zelf al geinventariseerd wat een dergelijke inspanning zou kosten.

CloggySpete

Als je Wordpress gebruikt om te bloggen, dan kun je daarvoor een plugin gebruiken, die de opmaak aanpast voor iPhone gebruik. Heb zelf een persoonlijk klein blogje en die werkt perfect.

Ook net wat boeken gekocht voor programmeren. Objective-C, Cocoa en iPhone apps. Allemaal uit de for Dummies collectie, ik ken mijn beperkingen  ;D

Jeroen de Waal

Frank gebruikt idd een Wordpress blog zo te zien.


Jeroen.

jowi

De code ziet er old-skool C++ achtig uit, beetje zoals ik vroeger voor Windows ontwikkelde. Wel jammer, je zou meer Java of C# achtige code verwachten... maar ja, Apple he... lopen een beetje achter ;) je hebt hier in ieder geval een stevige ontwikkelaar voor nodig, geen kiddie die leuke websites kan scripten, die valt meteen door de mand.

JeKa

Forumlid Danielo zal er meer van weten volgens mij.

Mexicano

wij maken professioneel games, en het laatste jaar ook steeds meer voor iOS

om trouwens zelf een update van de app te maken, moet je van de maker alle broncode krijgen incl libraries en je moet het dan zelf kunnen compilen, klaarzetten, in de appstore insturen voor review etc.

dat lijkt me niet de juiste weg, dan moet je meer denken aan een update die via een server loopt, waar je op de server de nieuwe foto's, teksten etc zet die door de app worden binnengehaald. vereist wel weer een server, etc.

hobbymatig zou je dit voor een paar duizend euro zeker moeten kunnen laten maken, professioneel ben je al snel minimaal 5k-10k kwijt.

(momenteel ben ik bezig met een bekend tv ip om daar een game van te maken, om even een idee te geven. dat zit rond de 25k)