Vlaamsche HT klup

Started by markieray, August 17, 2010, 13:42:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kristofb

#25
Merksplas, Noorderkempen hier!

HT is in opbouw, echter nog niet dedicated vanwege het huurhuis :)
(Onkyo amp, Jamo speakers, Samsung tv, LG blu-ray,..)

Pieter-Jan

Hier een HT en muziekliefhebber uit Izegem West-Vlaanderen.
De rest staat in mijn signature ...
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

mikeske

Quote from: Pieter-Jan on August 18, 2010, 16:01:03
Hier een HT en muziekliefhebber uit Izegem West-Vlaanderen.
De rest staat in mijn signature ...

das dichtbij  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

WaRaKuRNa

Ik ben ook afkomstig uit Londerzeel.

Ben nog bezig in de kelder met het bouwen van mijn ultieme, volgens mijn budget natuurlijk, HT, maar zit voorlopig toch al in een dedicated HT-zolder.
Zie voor mijn plannen en huidige setup: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=96178.0

al merk ik nu dat ik dringend eens wat nieuwe foto's in mijn topic moet smijten ... euh.. 'gooien'  ;)
Epson TW2900 | CA 650BD & 650R | Jamo S608 | Projecta high constrast-S | LaCie Cinema HD

nielvm

Nogmaals, wil je op de hoogte gehouden worden van meet&greets, besprekingen, nieuws, info,... even je emailadres pm-en.

Wij maken een adressenlijst aan.
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

Pieter-Jan

Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

djaxx


nielvm

En toegevoegd aan de lijst.


Wordt al een aardig groepje  :) :) :)
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

coned (banned)

#33
Mijn dedicated HT bestaat uit:

Bronnen: Dune Prime 3.0, PS3 en High-end HTPC met oa Total media theatre, room correction en een high-end 7.1 geluidskaart
Versterking/bewerking: afwisselend Onkyo 5507 en Integra RDC7 (naargelang nadruk op analoog of digitaal) als processor, zelfbouw LC audio ZAP voor de surrounds
Speakers: 4.1 ITU-T opstelling
Fronts Klipsch Icon reeks XF-48 actief klasse D voor het laag - klasse AB voor het hoog
Surrounds: Klipsch Icon reeks XL-12
Sub: velodyne SPL1000 Ultra
TV: panasonic 50PZ70E calibrated
Akoestiek: volledig geoptimaliseerd, extreem mooie ruimte geworden met 6 bass traps en diverse diffusie en absorptie oplossingen waarvan veel zelfbouw. De ruimte is verder quasi luchtdicht, wat dat doet met het laag moet je maar eens ervaren.

Als je eens een niet al te duur HT (kwa equipment) in een perfecte akoestiek wil horen, dan kom je maar eens langs. Ik zit 2 afritjes verder van Gent richting kust. Menig reviewer is hier al gepasseerd en de feedback is 'jouw set is echt wel kicken'.
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

djaxx

Quote from: coned on August 19, 2010, 07:34:14
Mijn dedicated HT bestaat uit:

Bronnen: Dune Prime 3.0, PS3 en High-end HTPC met oa Total media theatre, room correction en een high-end 7.1 geluidskaart
Versterking/bewerking: afwisselend Onkyo 5507 en Integra RDC7 (naargelang nadruk op analoog of digitaal) als processor, zelfbouw LC audio ZAP voor de surrounds
Speakers: 4.1 ITU-T opstelling
Fronts Klipsch Icon reeks XF-48 actief klasse D voor het laag - klasse AB voor het hoog
Surrounds: Klipsch Icon reeks XL-12
Sub: velodyne SPL1000 Ultra
TV: panasonic 50PZ70E calibrated
Akoestiek: volledig geoptimaliseerd, extreem mooie ruimte geworden met 6 bass traps en diverse diffusie en absorptie oplossingen waarvan veel zelfbouw. De ruimte is verder quasi luchtdicht, wat dat doet met het laag moet je maar eens ervaren.

Als je eens een niet al te duur HT (kwa equipment) in een perfecte akoestiek wil horen, dan kom je maar eens langs. Ik zit 2 afritjes verder van Gent richting kust. Menig reviewer is hier al gepasseerd en de feedback is 'jouw set is echt wel kicken'.

Daln, NIEUWSGIERIG!!!! :headbanging:

sparda

WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4

nielvm

En al heel wat aanmeldingen, maar natuurlijk zoeken we er nog veel meer  :headbanging: :headbanging: ;D
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

skoebiedoe

Quote from: coned on August 19, 2010, 07:34:14


Als je eens een niet al te duur HT (kwa equipment) in een perfecte akoestiek wil horen, dan kom je maar eens langs. Ik zit 2 afritjes verder van Gent richting kust. Menig reviewer is hier al gepasseerd en de feedback is 'jouw set is echt wel kicken'.

Laat gewoon weten waar en wanneer. ;)

nielvm

Iedereen heeft, als het goed is, de eerste mail ontvangen...
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

Sphinkx

#39
Ook een Belgische HT verslaafde hier..

Set up is momenteel

Panasonic TH46PZ85 - Gekalibreerd.
Marantz SR8002  --> Wordt in Oktober vervangen door de AV7005.
Marantz MM8003
Pioneer DV 696
Panasonic BD55
PS3 Slim
Dune BD Prime 3.0

Boxen
Fronts: B&W 603 S3
Surround: B&W 601 S3
Surround Back: B&W 602 S3
Center LCR600
Sub: SVS PB12+

Ik heb een topic staan bij het bevriende DVD.nl forum..

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=65572

Ingerichte ruimte is een zolderkamer. Ik ben van Oost Vlaanderen; woon in Sint Lievens Houtem.


Wishlist

- Marantz AV7005; maar die is besteld.
- SVS AS-EQ1


PS je mag mij uiteraard ook toevoegen bij de lijst..
TV: LG OLED77GX - Xbox X Series - Nvidia Shield 2017 - Marantz SR 5014
Speakers: Self made Subwoofer - Front: Oberon 7 - Center: Dali Oberon Vokal - Surround Back: Dali Oberon On Wall - Rear Surround High: Dali Fazon sat

nielvm

Stuur dan even via pb je emailadres  ;)
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

djaxx

Wow die meet en greet is al snel :)
Ik moet morgen late shift dus pas sowieso. Have fun gasten.

Stampertje

Kortrijk hierzo, nog maar een halfjaartje geleden een HT gekocht maar ik dit is al mijn nieuwe hobby :p

Quote from: mikeske on August 18, 2010, 16:47:31
das dichtbij  ;D

das nog dichter :p

setup:
panasonic TX-P42G10
Onkyo TX-SR307
Onkyo SKS-HT528
Samsung BD-P1580
Telenet Digicorder
Nintendo wii

veranderingen:
blurayspeler is verkocht en komt een panasonic dmp-bd65 in de plaats
als ik versterker kan verkopen komt er een onkyo tx-sr608 of een denon avr-1911 in de plaats
deze maand nog een mediaspeler (wel nog niet uit welk 1)

ACQUA

Vanaf volgend jaar te vinden in Lonnesiel Aa 'L A'of voor de nederlanders Londerzeel Sint-Jozef  ;D  Nog helemaal niets bijzonders te showen aangezien we nog druk aan het verbouwen zijn.

vieze freddie

ge wet da g'altij nekie meugt passeren ee!
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

donaldk

Der zijn toch al topics over, dus modje sluiten die hap :devil:. Ze eisen te veel ruimte op ::).

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=20657.0

vleerbike

Veel volk uit Vlaams-brabant.

Ook een aantal uit Londerzeel.
Ik woon in Steenhuffel.

Waar is die meet en greet?
Pioneer vsx-ax2, KEF IQ all the way, Pioneer KRP-500aw

nielvm

De eerste was gisteren bij mij. Helaas, omdat ie zo kort op voorhand gepland was, kon enkel skoebiedoe komen.

Als je voor toekomstige meet&greets op de hoogte wil gehouden worden, pm dan even je emailadres.
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

vleerbike

Pioneer vsx-ax2, KEF IQ all the way, Pioneer KRP-500aw

nielvm

Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X