Vlaamsche HT klup

Started by markieray, August 17, 2010, 13:42:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ACQUA

Quote from: vieze freddie on August 20, 2010, 20:12:32
ge wet da g'altij nekie meugt passeren ee!

Tja ik passeer er elken dag zelle, staat er soms nen peugeot break op den oprit? anders zennek mis  :D  kzou wel is wille binnespringe maar kheb meestal de werfkledij aan en das nie aangenaam é

StefaanD

Quote from: Pieter-Jan on August 18, 2010, 16:01:03
Hier een HT en muziekliefhebber uit Izegem West-Vlaanderen.
De rest staat in mijn signature ...

Quote from: mikeske on August 18, 2010, 16:47:31
das dichtbij  ;D


Het kan nog dichter, voor beide vermoed ik. Ben zelf van Ardooie, yeppa nog een west-vlaming erbij  O0

Apparatuur in mijn handtekening en voor foto's deze draad bij de buren van dvd.nl

En nee heb geen Ikea spul, dat zal je blijven achtervolgen Mark  :P

PM gestuurd naar Niel

skank1

Quote from: StefaanD on August 29, 2010, 14:02:58

Het kan nog dichter, voor beide vermoed ik. Ben zelf van Ardooie, yeppa nog een west-vlaming erbij  O0

Apparatuur in mijn handtekening en voor foto's deze draad bij de buren van dvd.nl

En nee heb geen Ikea spul, dat zal je blijven achtervolgen Mark  :P

PM gestuurd naar Niel

nog steeds geen dune? :p ik wil je niet pushen hoor :p
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

StefaanD

Ben een geduldig mens hé.

Eerst iets anders, dan Dune Max of Smart, meubel en een mooi vloerkleedje ook. Niet noodzakelijk allemaal in die volgorde  ;D

skank1

Quote from: StefaanD on August 29, 2010, 15:44:54
Ben een geduldig mens hé.

Eerst iets anders, dan Dune Max of Smart, meubel en een mooi vloerkleedje ook. Niet noodzakelijk allemaal in die volgorde  ;D

wat is dat "iets anders" :p ben niet curieus hoor :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

StefaanD

Een echte regio-vrije blb-ray speler, 'k hul me in een donker mysterieus gedoe  :D

Nee niet echt want zoveel zijn er niet. kuch

Pieter-Jan

Quote from: StefaanD on August 29, 2010, 14:02:58

Het kan nog dichter, voor beide vermoed ik. Ben zelf van Ardooie, yeppa nog een west-vlaming erbij  O0

Apparatuur in mijn handtekening en voor foto's deze draad bij de buren van dvd.nl

En nee heb geen Ikea spul, dat zal je blijven achtervolgen Mark  :P

PM gestuurd naar Niel

Mooie set ook  ::) en idd niet ver ... :)
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

coned (banned)

Quote from: StefaanD on August 29, 2010, 14:02:58

Het kan nog dichter, voor beide vermoed ik. Ben zelf van Ardooie, yeppa nog een west-vlaming erbij  O0

Ik zit in Lotenhulle (op de baan Deinze-Aalter), niet zo ver.
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

StefaanD

Quote from: Pieter-Jan on August 29, 2010, 17:40:07
Mooie set ook  ::) en idd niet ver ... :)

Thanks, ah er is wel nog wat werk aan de winkel vooral wat aankleding van de ruimte betreft. Het gaat traag maar ooit kom 'k er wel. Maar nu al dik tevreden met de set, een hele verademing in vergelijking met de Philips Soundbar die 'k hiervoor had ... tja een mens kan zich wel eens vergissen  ;D


Quote from: coned on August 29, 2010, 17:57:07
Ik zit in Lotenhulle (op de baan Deinze-Aalter), niet zo ver.

Dat is inderdaad ook niet ver weg, ah wat is er eigenlijk ver in dit landje  ;) Al vele malen de wegwijzer naar Lotenhulle gepasseerd als 'k van Tielt naar Deinze rij, maar ben er bij mijn weten nog nooit geweest.

Mario D

Ik ben van het waasland (Sint-Niklaas)
Momenteel nog steeds bezig met bob de bouwer te spelen, maar rond nieuwjaar hoop ik klaar te zijn.
Mijn set staat in het onderschrift.  :smile:

vieze freddie

Quote from: ACQUA on August 27, 2010, 19:32:27
Tja ik passeer er elken dag zelle, staat er soms nen peugeot break op den oprit? anders zennek mis  :D  kzou wel is wille binnespringe maar kheb meestal de werfkledij aan en das nie aangenaam é
yup, that's the one, met da geel leeuwke op ;)

binnenkort trouwens nieuwe fronts: de von schweikert vr4 op de lyngdorf 2175 en arcam cd23
elke maandagavond gaat 't vrouwke spinnen, moest ge dan vrij hebben
(als vrouw en kind er bij lopen ist ni alles en het moet toch ni te stil staan ook nie)
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

nielvm

Wordt al een aardig topic.

Aan diegenen die zich via pm aangemeld hebben: we zijn jullie niet vergeten, we zijn enkel druk bezig met onze plannen uit te werken  ;D. Binnenkort horen jullie van ons.  ;)
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

stoffels

here also east-flanders. ben reeds 2 tal jaar bezig met verbouwing van een fabriekspand tot woning met daarin een dedicated ht, hoop volgend jaar juli klaar te zijn.

Sphinkx

Iedereen hier begonnen aan de winterslaap?  Of goed aan het sparen voor een volgende upgrade   :P
TV: LG OLED77GX - Xbox X Series - Nvidia Shield 2017 - Marantz SR 5014
Speakers: Self made Subwoofer - Front: Oberon 7 - Center: Dali Oberon Vokal - Surround Back: Dali Oberon On Wall - Rear Surround High: Dali Fazon sat

skank1

ik wacht op een uitnodiging  :devil:
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

nielvm

Quote from: skank1 on September 14, 2010, 13:37:26
ik wacht op een uitnodiging  :devil:

Je mag uiteraard ook zelf een uitnodiging versturen  ;)
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

skank1

Iedereen is welkom :) Hoewel het voor de meeste ver is (Knokke)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Sphinkx

Knokke kan nu wel gecombineerd worden met een dagje zee uiteraard...

Maar Knokke is voor mij een 45tal minuten.  Maar ik woon ook lekker centraal natuurlijk   ;)
TV: LG OLED77GX - Xbox X Series - Nvidia Shield 2017 - Marantz SR 5014
Speakers: Self made Subwoofer - Front: Oberon 7 - Center: Dali Oberon Vokal - Surround Back: Dali Oberon On Wall - Rear Surround High: Dali Fazon sat

skank1

Quote from: Sphinkx on September 17, 2010, 10:58:45
Knokke kan nu wel gecombineerd worden met een dagje zee uiteraard...

Maar Knokke is voor mij een 45tal minuten.  Maar ik woon ook lekker centraal natuurlijk   ;)

je mag gerust eens komen...
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

StefaanD

Zijn er mensen in de Vlaamsche HT klup die een Telenet Digicorder hebben in combinatie met een Philips Pronto TSU-9200, TSU-9400, TSU-9600 of TSU-9800 hebben ?

mikeske

niet met een pronto maar wel met een logitech harmony 1000
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

StefaanD

Mike, Harmony's zijn geen probleem heb hier zelf nog een 785 liggen. Bij Logitech zit de Digicorder gewoon in de database, bij de Pronto is dat even anders. IR codes moeten aangeleerd worden, want vind niet meteen een template wat 'k kan gebruiken in de Pronto.

StefaanD

En opgelost, een aantal codes waren verkeerd aangeleerd. Alles in orde behalve links en rechts maar dat bekijken we later nog wel eens ... er is toch geen bal op TV  :D

stoffels

welke fabrikant heeft die digicorder gemaakt ? Ik heb een onkyo receiver en vindt in het boekje nergens een code terug.  Mocht ik nu weten dat het een samsung is of humax of whatever dan kan ik eens proberen met die codes.


StefaanD

Advanced Digital Broadcast ADB-7100CX en de remote is een RC-RW100 merk kan 'k niet achterhalen.

Mijn Onkyo TX-SR608 kent dit Digicorder ook niet, de installateur dacht van wel maar er is geen code voor. Hij vermoedde dat in de later uitgebrachte modellen van 2010, de TX-SR708 en hoger dit wel het geval is.