Nieuwe tour Rotterdam Den Haag 17 October

Started by J.A.F._Doorhof, August 16, 2010, 15:02:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Hieronder kunt u zich inschrijven voor de nieuwe tour Rotterdam en Den Haag.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robiwan

#1
Quote from: J.A.F._Doorhof on August 16, 2010, 15:02:59
Hieronder kunt u zich inschrijven voor de nieuwe tour Rotterdam en Den Haag.

Hoi Frank,

Ik heb zelf m'n tv gecalibeerd maar ik ben beniewd of jij er nog meer kan uithalen en derhalve wil ik mij inschrijven voor een tour! Het gaat om een Panasonic TX-P42G20E.

Robin
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2


audionut

Hallo Frank,

ben wel benieuwd wat er nog meer uit te halen valt dus ik wil mijn Panasonic TX-P50G20 ook graag laten doen. (in den haag)
Men neme een paar maggies, doen daar wat minipodjes bij en hebbe.... een kamer vol speakers!

Roy Verkuijlen

Hoi Frank,

Valt Leiderdorp (naast Leiden) ook onder deze regio?
Anders wil ik mijn Pioneer LX5090H graag door je laten ISF calibreren!  8)

Groet,

Roy

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Roy Verkuijlen

Top dan mag je bij me langskomen!

Heb een Pioneer LX5090H staan (dan hangend waarschijnlijk) en aangesloten op een Xbox360, PS3, Onkyo TX-SR608 en HDX1080.
Ga per 17 september verhuizen dus daarna ben je van harte welkom  :smile:. Verwacht dat de tour toch niet eerder van start gaat?

Heb de Pioneer inmiddels al bijna een jaar en eerst goed 200 uur ingespeeld met een break-in programma.

Robiwan

Quote from: Roy Verkuijlen on August 20, 2010, 08:27:56
Top dan mag je bij me langskomen!

Heb een Pioneer LX5090H staan (dan hangend waarschijnlijk) en aangesloten op een Xbox360, PS3, Onkyo TX-SR608 en HDX1080.
Ga per 17 september verhuizen dus daarna ben je van harte welkom  :smile:. Verwacht dat de tour toch niet eerder van start gaat?

Heb de Pioneer inmiddels al bijna een jaar en eerst goed 200 uur ingespeeld met een break-in programma.

ja toch liever wel voor 17 september, ik kan niet wachten! :D

Robin
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Robiwan

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 16, 2010, 15:02:59
Hieronder kunt u zich inschrijven voor de nieuwe tour Rotterdam en Den Haag.

Hoeveel personen zijn er nodig voor de tour?

Robin
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

francois


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Freud

Ik neem aan dat Barendrecht hier ook onder valt? (Ligt tegen Rotterdam Zuid aan). Dan wil ik me bij deze graag aanmelden. Een Pioneer LX5090.

J.A.F._Doorhof

Kan nog maar dan is hij wel vol nu.
Dus aub NAW gegevens doormailen en dan plan ik je erbij :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robiwan

Hoe laat ongeveer op zondag de 17e oktober kom je bij mij langs Frank?

Spijkenisse Pana tx-P42G20e

Robin
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

J.A.F._Doorhof

In die regio echt geen idee.
De route maak ik morgen, maar ga ervan uit dat het gedurende de hele dag vanaf een uur of 11:00 kan, mail me even morgen avond als ik de route klaar heb.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robiwan

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 13, 2010, 19:51:11
In die regio echt geen idee.
De route maak ik morgen, maar ga ervan uit dat het gedurende de hele dag vanaf een uur of 11:00 kan, mail me even morgen avond als ik de route klaar heb.

oke!

Robin
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Robiwan

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 13, 2010, 19:51:11
In die regio echt geen idee.
De route maak ik morgen, maar ga ervan uit dat het gedurende de hele dag vanaf een uur of 11:00 kan, mail me even morgen avond als ik de route klaar heb.

Hoi Frank,

al iets bekent over wanneer je ongeveer langs komt aanstaande zondag de 17e?

Robin
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

J.A.F._Doorhof

Den Haag
Leiderdorp
Barendrecht
Spijkenisse

Tijden 100% onbekend maar dit is de volgorde.
Het is een zondag en soms hebben we dan geen verkeers problemen, we hebben echter ook al een keer bijna een uur stilgestaan tussen Den Haag en Rotterdam.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robiwan

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 15, 2010, 08:14:40
Den Haag
Leiderdorp
Barendrecht
Spijkenisse

Tijden 100% onbekend maar dit is de volgorde.
Het is een zondag en soms hebben we dan geen verkeers problemen, we hebben echter ook al een keer bijna een uur stilgestaan tussen Den Haag en Rotterdam.

Frank,

Er is een mogelijk probleem opgetreden. De Panasonic maakt de afgelopen dagen een naar statisch geluid dat qua luidheid wisselt per scene. Tijdens een scene met veel licht is dit luider dan bij een donkere scene. Ik hoop niet dat het een terugbreng actie gaat worden! Het beeld daarentegen is niet anders dan anders.
Voedingproblemen wellicht?
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

J.A.F._Doorhof

Probeer even de stekker er een half uur uit te halen en eventueel om te draaien of in een ander stopcontact te doen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Freud


Robiwan

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 15, 2010, 16:29:42
Probeer even de stekker er een half uur uit te halen en eventueel om te draaien of in een ander stopcontact te doen.

maakt weinig uit. Vanmorgen was het toestel stil gisterenavond een tijdlang pokke herrie ;D

Robin
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview