De verspreiding meten onder HT'ers - Geef hier aub aan welk model iPad je hebt.

Started by Erik, August 12, 2010, 22:01:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Heb je al een ipad zo ja welk model ben jij voor gegaan?

Wi-Fi 16 GB
29 (23.6%)
Wi-Fi 32 GB
34 (27.6%)
Wi-Fi 64 GB
10 (8.1%)
Wi-Fi + 3G 16 GB
13 (10.6%)
Wi-Fi + 3G 32 GB
13 (10.6%)
Wi-Fi + 3G 64 GB
24 (19.5%)

Total Members Voted: 122

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

hifi | Roderick


J.A.F._Doorhof

Voor mensen die inet missen. Denk aan duosim en de mifi.
Kun je ook meteen voor je laptop etc gebruiken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

danielo

Helemaal mee eens, ik gebruik dan wel een apart sim maar een mifi rulez :), En volgens mij kan je niet alleen het als een 'wifi' bubbel gebruiken maar ook als usb-modem.

Ben er zelf erg tevreden over in de trein, stukken beter dan tmobile op de iphone.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Rielplayer

Ik gebruik mywi op mijn iPhone om te tetheren. Werkt ook perfect. Typ dit nu op mijn iPad en de internetverbinding van mijn iPhone.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

hifi | Roderick

Quote from: Rielplayer on August 25, 2010, 12:39:50
Ik gebruik mywi op mijn iPhone om te tetheren. Werkt ook perfect. Typ dit nu op mijn iPad en de internetverbinding van mijn iPhone.

Is dat een app die je via Cydia moet installeren?

Rielplayer

Quote from: hifi123.nl | Roderick on August 25, 2010, 12:43:40
Is dat een app die je via Cydia moet installeren?

via rock geloof ik, anders even googlen op elpelle en de repo toevoegen.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Erik

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 25, 2010, 07:41:58
Voor mensen die inet missen. Denk aan duosim en de mifi.
Kun je ook meteen voor je laptop etc gebruiken.
Een beetje offtopic maar kan dit ook zonder jailbreak?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Rielplayer

Quote from: Erik on August 25, 2010, 16:53:10
Een beetje offtopic maar kan dit ook zonder jailbreak?

Is toch niet meer dan inloggen op een wifi netwerk van de mifi
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

snopper

hier een 64GB Wifi versie in de bestelling. Komt volgende week weer binnen hier in Luxemburg.

groetjes
Snopper

peterrr

Zoo,

Best wel veel iPad gebruikers, op dit forum...
48 al

Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Erik

waarbij nu exact de verdeling tussen wifi en 3G, 50/50 is  :o
Quote from: peterrr on August 26, 2010, 20:39:51
Zoo,

Best wel veel iPad gebruikers, op dit forum...
48 al

Grt peterr
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

drbob123


papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

danielo

Quote from: Rielplayer on August 26, 2010, 12:42:14
Is toch niet meer dan inloggen op een wifi netwerk van de mifi

Correct een mifi 'maakt' een wifi bubbel van een meter of 5 om het kasje heen. Dus als je bijvoorbeeld in de trein zit dan kun je met 5 (meestal) devices gewoon wifi doen.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

NewHT

32gb wifi. Met de vakantie in Frankrijk voor het eerst een lichte vorm van spijt dat ik geen 3G versie heb. Wifi op de campings was doorgaans teleurstellend en tethering met mijn BB bold 9700 werkt nog niet.

Viel me wel op dat er inmiddels behoorlijk wat Ipads in omloop zijn, ik was zeker niet de enige...

road rebel

16Gb wifi sinds 16-04  :inlove:
Voorlopig nog geen 3G nodig gehad omdat ik die enkel thuis gebruik voor surf, mail, kookreceptjes en htpc controller. Zal zeker eens kijken naar mifi want wie weet in de toekomst?

BJF

Ik had in eerste instantie een 64GB WiFi versie, via MP gekocht. Toen de iPad in Nederland te koop kwam die weer verkocht en voor dezelfde versie met 3G gegaan: vrijheid blijheid.
NAD M10 V2
Elac FS247

Koenv

 De 32Gb Wifi
Vind het echt een top ding.
Audyn pre-6 - Audyn Amp 200 - Scanspeak revelator monitor - Siltech New York - PS3 - Marantz CD7300

solitaire

"Heb je al een ipad zo ja welk model ben jij voor gegaan?"

neen / geen model

voor mij een product zonder toegevoegde waarde


Voor mij is het interessant te weten welk nut iemand er aan heeft weten te geven ....




Wolf
Hinterm Horizont geht's weiter.

Joozz

32 gb, al een paar maanden.
Voorgaande opmerking, geen toegevoegde waarde, geld voor mij absoluut niet.
Tag Mclaren AV32R DP, Mark Levinson ML335 *Fronts*, Tag Mclaren 100x5R Bi-amp Center + Rear, Tag Mclaren DVD32R, Tag Mclaren CD20R, Pioneer LX71 Bluray, Pioneer PDP-LX5090H, Tannoy TD10 "Front", Elac CC241 "Center", Elac IW-1230 In-wall "Surround", Elac SUB 211.2 ESP, Art speak cables.

peterrr

Goed.... nut:

Op de bank surfen en bankzaken regelen zonder de pc op te starten. direct online
Om dezelfde reden e-mail lezen en beantwoorden.
Het lezen van stereophile, hifichoice, en als je wilt duizenden anderen pdf`s en boeken.
Het bedienen van mijn gehele i-tunes bibliotheek via de apple tv en tevens te laten afspelen via de installatie.
Het laten zien aan bekenden van gemaakte foto`s  die we de avond ervoor bv gemaakt hebben.
Gebruik als programma`gids die of via website`s of via de veronica app die veel uitgebreider is als welke gids dan ook en gratis  ;)
snel even kijken via buienradar in de ochtend of er file`s staan.....

En dat schiet me nu even te binnen uit de losse pols..

werkelijk een wereld apparaat...
Ik moet me beheersen om hem niet meeteneme met schij....

affijn grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Joozz

Quote from: peterrr on October  1, 2010, 21:14:19
Goed.... nut:

Op de bank surfen en bankzaken regelen zonder de pc op te starten. direct online
Om dezelfde reden e-mail lezen en beantwoorden.
Het lezen van stereophile, hifichoice, en als je wilt duizenden anderen pdf`s en boeken.
Het bedienen van mijn gehele i-tunes bibliotheek via de apple tv en tevens te laten afspelen via de installatie.
Het laten zien aan bekenden van gemaakte foto`s  die we de avond ervoor bv gemaakt hebben.
Gebruik als programma`gids die of via website`s of via de veronica app die veel uitgebreider is als welke gids dan ook en gratis  ;)
snel even kijken via buienradar in de ochtend of er file`s staan.....

En dat schiet me nu even te binnen uit de losse pols..

werkelijk een wereld apparaat...
Ik moet me beheersen om hem niet meeteneme met schij....

affijn grt Peterr
:headbanging:

75% gebruik ik hem ook voor.
Zitten ook beperkingen aan natuurlijk, daarom zit hij ook tussen een laptop en een iPhone. B.v. Foto'tje bijvoegen bij een marktplaats advertentie... Dat is mij nog niet gelukt.


Tag Mclaren AV32R DP, Mark Levinson ML335 *Fronts*, Tag Mclaren 100x5R Bi-amp Center + Rear, Tag Mclaren DVD32R, Tag Mclaren CD20R, Pioneer LX71 Bluray, Pioneer PDP-LX5090H, Tannoy TD10 "Front", Elac CC241 "Center", Elac IW-1230 In-wall "Surround", Elac SUB 211.2 ESP, Art speak cables.

J.A.F._Doorhof

Iedereen heeft er andere toepassingen voor hier :

Entertainment op lange reizen.
Boeken en tijdschriften lezen, scheelt ENORM in wat je meesleept.
Modelreleases digitaal (scheelt een bak met papier werk en je kan het niet vergeten mee te nemen).
Nieuws berichten
Via Pulse snel geupdate zijn van de sites die ik volg (scheelt ook weer een flink aantal minuten per dag).
Surfen, internet etc.

Beperkingen, zeer zeker daarvoor hebben we de laptop.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"