De verspreiding meten onder HT'ers - Geef hier aub aan welk model iPad je hebt.

Started by Erik, August 12, 2010, 22:01:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Heb je al een ipad zo ja welk model ben jij voor gegaan?

Wi-Fi 16 GB
29 (23.6%)
Wi-Fi 32 GB
34 (27.6%)
Wi-Fi 64 GB
10 (8.1%)
Wi-Fi + 3G 16 GB
13 (10.6%)
Wi-Fi + 3G 32 GB
13 (10.6%)
Wi-Fi + 3G 64 GB
24 (19.5%)

Total Members Voted: 122

Erik

Na alle topics wel eens leuk om in kaart te brengen wie er al eentje heeft aangeschaft en welk model je voor hebt gekozen. Misschien ook meteen leuk om te vertellen waarom je specifiek voor een bepaald model hebt gekozen. Hier kan een ander weer zijn voordeel mee doen. Niet iedereen heeft 899 liggen niets te doen  :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Perfectionist

3G-wifi 32G

Reden: kan meestal van een wifi netwerk gebruik maken, maar niet altijd en dan is 3G handig. Hiernaast is 32G wel genoeg voor me.
Een beter forum begint bij jezelf.

danielo

denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Kjelt

32G Wifi alleen zou nu de 3G gekocht hebben vanwege de GPS functionaliteit

vtuinen

Mis de optie 'geen'  >:( De vraagstelling (Heb je al een ipad zo ja welk model ben jij voor gegaan?) suggereert dat namelijk wel  ;D
Equipment check my avatar

Erik

Quote from: vtuinen on August 13, 2010, 00:10:15
Mis de optie 'geen'  >:( De vraagstelling (Heb je al een ipad zo ja welk model ben jij voor gegaan?) suggereert dat namelijk wel  ;D
Hoi die heb ik bewust weggelaten anders krijg je 500 "nee" stemmers die zeggen er geen te hebben of te willen. Wat weer niet zoveel zegt eigenlijk. Het gaat erom wie er wel eentje heeft van de 1000 actieve leden en dan de verdeling. Als er echt behoefte aan is kan ik wel een optie 7 toevoegen "geen" maar vooralsnog zie ik het voordeel nog niet zo...... :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill


ll0ll

16GB wifi, ik sla enkel apps op op het apparaat en zal verder foto's en andere media vanaf m'n nas streamen, ben daarom voor de goedkoopste optie gegaan.
Verder ben ik nooit in de situatie dat ik buiten een wifi netwerk zit, heb 3g daarom niet nodig. :)
Philips LHH1000 | Marantz Project D1 | Philips LHH A200 | Philips LHH300r | Shure SHR1540
http://www.dutchaudioclassics.nl

DVDGuy

Wi-Fi + 3G 32 GB; heb zelf de 3G niet in gebruik, maar bij een eventuele verkoop, raak ik hem met 3G makkelijker kwijt  :D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

egraaf

WiFi 32GB omdat ik verwacht een keer een Mifi aan te schaffen, en ik overigens geen zin heb om nog een data abonnement aan te schaffen.

32GB is voorlopig ruim voldoende, ik denk dat 16GB ook wel genoeg zou zijn geweest, maar het kan geen kwaad om wat ruimte te hebben.

neptune

zet hier iets neer

Rob Eric Blank

Quote from: DVDGuy on August 13, 2010, 10:31:47
Wi-Fi + 3G 32 GB; heb zelf de 3G niet in gebruik, maar bij een eventuele verkoop, raak ik hem met 3G makkelijker kwijt  :D
Of als je met 3G aan het browsen bent op een verlaten NS station ben je hem ook makkelijk kwijt  ;)

J.A.F._Doorhof

ondertussen 2x Wifi32GB.
Geen 3G omdat ik anders gek word van al die losse abonnementen gebruik een mifi daarvoor.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

peterrr

De wifi 32'

Alleen om lekker op de bank te surfen, mailen,kranten en de appletv met de muziek.
De laptop wordt nog maar voor iets op itunes te zetten... ;D

Gft peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

svmnb

Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

J@cco

Intel i7 920, Gigabyte x58 ud5, Corsair dominators 6gb
MSI nvidia 275gtx twin frozer oc , OZC Vertex ssd 60 gb, Samsung 1 tb F1 Spinpoint

peterrr

is een ander topic voor.. ;)

(grapjes over apple en windows e.d)

grt Peerr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Erik

Sinds vandaag een 32gb wifi model van MM arena. Die gasten krijgen hele partijen per dag binnen lijkt het wel. Ze hadden weer elk model in grote overvloed.  
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jrjhoe

Tik dit nu in vanaf de 32GB wifi+3G iPad... 16gb was toch wat weinig, 3G was niet echt nodig, maar kan wel van pas komen (internet ligt hier nog wel eens een paar dagen achtereen plat...)
Stereo: TAD CE-1 | REL B1 | Mark Levinson No. 332 | Krell KRC-HR | Luxman EQ-500 | Pyon Sound Ultima/Iris 12" | Michell Gyro SE Black/SME 309/DIY PSU | Mytek Manhattan II met Roon Ready kaart

ReneG

Tik dit nu op de camping in Spanje via wifi ik heb de 32 gb eventueel gebruikmakend van 3G doe ik me iPad verbinden met me iPhone .

Raphie

Quote from: ReneG on August 22, 2010, 15:08:26
Tik dit nu op de camping in Spanje via wifi ik heb de 32 gb eventueel gebruikmakend van 3G doe ik me iPad verbinden met me iPhone .
nou, da's dan minimaal 7.20 euro dataroaming om ff interessant te doen op dit forum  :D
JBL PRX Power!

ReneG

Nou dat is niet om interresant te doen want ik ben op vakantie en ben niet hier om t mobile te spekken,dat 3G gebeuren doe ik alleen in nederland.

Gr. Vanaf camping Laguna  :D

Kjelt

Is wel grappig ik zit hier ook op de camping in het zuiden van Frankrijk tegelk met een laptop bezitter de wifi sleutel ontvangen en opstarten en  proberen in te loggen. Na 2 minuten was ik up and running en hij had zijn Windows scherm nog niet eens gezien  :D
Nadeel vind ik wel het ontbreken van
Pijltjes toetsen op de iPad want typos zijn erg lastig te corrigeren

Wild_Willy

Denon AVR-4311
Dune HD Max
B&W N802 front's
B&W N803 rears
QED - Silver Anniversary speakerkabels, HDMI kabels, Sub kabel en Optical kabel
Pioneer KRP-500M

Erik

Merk wel dat mijn32gb al aardig vult. Hij bevalt me zo goed om te internetten dat ik hem overal mee naartoe wil nemen, daarom had ik misschien beter een 3G model kunnen nemen. Ergens zitten met iPad maar zonder wifi voelt erg vreemd heb ik gemerkt.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill