LOTR orgineel?

Started by HJ, March 3, 2002, 15:52:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HJ

ik krijg van iemand lotr aangeboden op dvd,is die film in een andere regio al uit?
ik denk zelf dat het om een copie gaat en dat het gewoon een vcd is.
ik wil dus geen halvegare kopie hebben.

Luk

#1
Ik heb ook al een gespot, wel dvd maar van ??? kwaliteit en er staat maar 92 % film op!

m.v.g. Luk
Arcam AVR390 processor 7.3.4||3x Parasound HCA-3500 & HCA-1206 || 7 x Audiolab Fidjol || 4 x Audiolab Minax Super (Atmos) || 2 x Zyklop TL Subs & Mirage BPS-150i || TW-5000 ISF || LG 65C16 Oled || Zappiti One SE 4k HDR || RaspbPi4 OSMC Kodi UHD HDR

J.A.F._Doorhof

#2
Tja,

Dat ga je nu natuurlijk krijgen.
Met een DVD brander kun je S-VCD's gewoon op DVD branden. Ik zou het niet doen......... Ben bang dat het een teleurstelling wordt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

cinepaulis

#3
Ik heb de VCD versie in handen gehad en vond hem behoorlijk tegenvallen: compressie artifacts, het wit gaat clippen bij lichte scenes, tijdens camera bewegingen is het beeld extreem soft, de kleuren zijn te dof, etc. etc.

Het lijkt misschien leuk om nu alvast een versie te hebben van LOTR, maar hij is hoogstwaarschijnlijk niet eens bruikbaar. Dus als je goede/acceptabele kwaliteit wil, dan kun je het absoluut vergeten. Ik zou mijn geld in mijn zak houden tot de echte DVD uitkomt.

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

Bo_Jolais

#4
Wachten op de DVD.
Ik heb hem zowel op VCD ( na 5 minuten gestopt ) als op DivX gezien.
VCD was zoals hierboven vermeld : soft , onscherp.
DivX was zeer goed.( 2cd versie )

but still DVD rules !!!!!

HJ

#5

QuoteWachten op de DVD.
Ik heb hem zowel op VCD ( na 5 minuten gestopt ) als op DivX gezien.
VCD was zoals hierboven vermeld : soft , onscherp.
DivX was zeer goed.( 2cd versie )

maar dan zit je nog steeds naar stereo geluid te luisteren of ben ik nou gek?
daar heb je toch niet al je spulletjes voor aangeschaft???

Bart_M

#6
Is DivX en VCD niet DPL ???

HJ

#7
zou best kunnen maar dat is nog steeds geen 5.1,en een film als deze wil ik echt met goed geluid dus geen dpl oid.

Lord_Helmet

#8
Hallo,

Ik heb hier ook een sVCD (gewoon te gebruiken in je DVD speler) versie van LOTR liggen die is geripped van de DVD die is gebruikt voor screening bij de Oscar uitreiking. Mijn mond viel open toen ik de kwaliteit van de release zag. Ik wil best een copy naar Frank sturen. Met vriendelijke groet,

Marko

J.A.F._Doorhof

#9
Sorry geen illegale distributie via het board.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"